Vooral deze scene:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er zelf ook een beetje sadistisch van![]()
Gelukkig is het maar een film. Als ik zoiets in levende lijve zou zien, vind ik het wel afschuwelijk en ik zou zelf niet iemand martelen.
Ik moest een voorbeeld geven wat iedereen kent.quote:
Hij lachte omdat je "The" voor Saw schreef, wat fout is.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik moest een voorbeeld geven wat iedereen kent.
Ik vind persoonlijk alle Saw-films een beetje te commercieel, waardoor het me juist minder doet.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij lachte omdat je "The" voor Saw schreef, wat fout is.
Ik kijk horrors om spanning, creativiteit/verbeelding, maar ook om te kijken waar mijn grenzen liggen. Zo kan ik Hostel of Saw prima kijken, maar vind ik een film als Megan is missing, of The Poughkeepsie Tapes veel afschuwelijker om te zien. De visuele rans doet me niet zoveel, het mentale effect van suggestie doet veel meer met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Ik hou ook van dat soort films, ben een groot horrorliefhebber. Het liefst voel ik mijzelf oncomfortabel en ongemakkelijk tijdens het kijken van een film.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]Heh, mooi ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Ik hou ook van dat soort films, ben een groot horrorliefhebber. Het liefst voel ik mijzelf oncomfortabel en ongemakkelijk tijdens het kijken van een film.
En dat is nog niet eens het ergste aan die hele film!
Er zijn beelden uit Megan is missing, die iik eigenlijk toch niet wil laten zien, omdat die echt te gruwelijk zijn, in mijn ogen dan. Die film...![]()
Familiefilm, niet mijn ding.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |