Dat voelt niet echt als een belediging SH, ook al zal het zo wel bedoeld zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zegt iemand die zelf op paiq zit
Als je dat echt meent, kan dat wel eens juist de omkeer zijn waarna je iemand tegen het lijf zal lopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee,heb er gewoon even geen in meer in heeft niets met mokken te maken wel met mezelf rust gunnen
Gister ging je nog uit in de hoop iemand tegen te komenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee,heb er gewoon even geen in meer in heeft niets met mokken te maken wel met mezelf rust gunnen
ik ben gewoon moegestreden na maanden,jaren geef ik het op soitquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Gister ging je nog uit in de hoop iemand tegen te komen
Jij wil wel een relatie, maar omdat het niet loopt zoals jij wil ga je dit soort dingen verkondigen.
Niks mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Facebook gebruiken om relaties te regelen.
jij moet een hobby zoeken en meer bekenden krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
Kree dan moet je wel meisje hebben die single zijn op facebook
I don't buy it.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben gewoon moegestreden na maanden,jaren geef ik het op soit
Inderdaad, alleen ik ben te lui om dat te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
jij moet een hobby zoeken en meer bekenden krijgen.
Tip maar hoor
In het echt vind ik gewoon beter, dus ik vind het maar matig om facebook daarvoor te misbruiken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Het is een ding wat meiden zoeken en daardoor kom je met ze in contact.
heb het nu voor de tweede keer.
(en dan praat ik nog geneens over alle andere dingen die niks met relaties te maken hebben, maar waardoor ik best leuke dingen heb gedaan)
ze kan toch best n dipje hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
I don't buy it.
We zullen zien wat je de komende tijd zal schrijven hier.
Ja dan doe je het zelf hequote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ik ben te lui om dat te doen
you don't have toquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
I don't buy it.
We zullen zien wat je de komende tijd zal schrijven hier.
Echt komt daarna.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In het echt vind ik gewoon beter, dus ik vind het maar matig om facebook daarvoor te misbruiken.
Voor mij andersom, ik voeg sowieso geen mensen toe die ik niet in het echt ken dus dat is al geen eens een optie.quote:
Hoe flirt jij, MFN?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor mij andersom, ik voeg sowieso geen mensen toe die ik niet in het echt ken dus dat is al geen eens een optie.
En flirten doe ik in het echt, niet lafjes via facebook.
Weet ikquote:
Oogcontact, aanrakingen, opmerkingen, grapjes etc.quote:
je papa komt om half 6 hamburgers eten... dat lukt toch wel in een half uur...!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
OMG half 6 is mijn papa hier
En ik moet nog hamburgers bakken
Haasten haasten haasten
Meldt je eens aan op een datingsite...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben gewoon moegestreden na maanden,jaren geef ik het op soit
ik doe wel weer kanslooos in de zomervakantie
Probeer wat minder emo te doen. Dan volgt de rest vanzelf.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oogcontact, aanrakingen, opmerkingen, grapjes etc.
Nee ik sta nu in me nakie! Om half 6 ga ik met mijn papa naar de kuipquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je papa komt om half 6 hamburgers eten... dat lukt toch wel in een half uur...!
dat is meer jouw dingquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Meldt je eens aan op een datingsite...
je gaat samen met papa naar de kuip....?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik sta nu in me nakie! Om half 6 ga ik met mijn papa naar de kuip
Die sites zijn niets mis mee. Maar als je niet opzoek bent dan moet je daar aan beginnenquote:
eerst hamburgers dan de kuip toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gaat samen met papa naar de kuip....?
niet hamburgers eten>
of in de auto... of laat ze alvast bakken terwijl jij je aankleed!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eerst hamburgers dan de kuip toch?
Jaaaaa hihi, samen met papsie naar de kuip.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gaat samen met papa naar de kuip....?
niet hamburgers eten>
Veel plezier in de kuipquote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi, samen met papsie naar de kuip.
Rob gat hamburgers etenikke, eet wel een broodje op de heen weg
rob kan toch ook zelf wel een hamburger onder de grill gooien...?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi, samen met papsie naar de kuip.
Rob gat hamburgers etenikke, eet wel een broodje op de heen weg
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
rob kan toch ook zelf wel een hamburger onder de grill gooien...?
zoals ik al zei,ik ie wel in de zomervakantiequote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die sites zijn niets mis mee. Maar als je niet opzoek bent dan moet je daar aan beginnen
oordelen ookquote:
mja iets eerder er onderuit danquote:
Het zou zo veel makkelijker zijn als we het gewoon zouden zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oogcontact, aanrakingen, opmerkingen, grapjes etc.
Maar ligt ook wel aan de persoon hoor, ga met veel mensen flirterig om zonder bijbedoelingen dus moet wel weten dat ze daar tegen kunnen.
nee want jij moet naar de kuip.... of je stelt prioriteiten, je bakt n hamburer en gaat zonder make-up en schoenen wegquote:
quote:
Dat is nou net het probleem hè.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zoals ik al zei,ik ie wel in de zomervakantie
[..]
oordelen ook
zonder schoenenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee want jij moet naar de kuip.... of je stelt prioriteiten, je bakt n hamburer en gaat zonder make-up en schoenen weg
Nee want als ik dat zeg heb ik ze achter mijn kont aan, en ik flirt om het flirten niet om iemand te scoren.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou zo veel makkelijker zijn als we het gewoon zouden zeggen.
Van: He, ik vind je leuk.
Nu twijfel ik weer of meisjes die oogcontact, aanrakingen, opmerkingen en grapjes doen jegens mij met me flirten of denken dat ik er tegen kan.
En ik vraag me ook af hoe de dames waar ik dit gedrag tegen doe er over denken dat ik dit doe.
Hmm.
ik vind onzelfstandige mannen echt zwaar een afknapper, beetje klungelen heeft wel zn charme... maar nooit koken (altijd voor je laten koken of afhalen vind ik echt te triest voor woorden)quote:
Toch zijn er heel veel die dat niet kunnen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind onzelfstandige mannen echt zwaar een afknapper, beetje klungelen heeft wel zn charme... maar nooit koken (altijd voor je laten koken of afhalen vind ik echt te triest voor woorden)
zoals kreequote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn er heel veel die dat niet kunnen hoor
Als ipv koken alle andere dingen doet is dat geen probleem toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind onzelfstandige mannen echt zwaar een afknapper, beetje klungelen heeft wel zn charme... maar nooit koken (altijd voor je laten koken of afhalen vind ik echt te triest voor woorden)
t geeft ook niet als t mislukt, maar simpele basis dingen kun je toch gewoon proberen te lerenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn er heel veel die dat niet kunnen hoor
Noem je me nu triest?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die probeert t nog (en eet t zelfs nog op..!)quote:
De meeste vinden het wel makkelijk denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t geeft ook niet als t mislukt, maar simpele basis dingen kun je toch gewoon proberen te leren
Vooral dat laatste is een prestatie!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die probeert t nog (en eet t zelfs nog op..!)
t gaat niet om t niet kunnen koken, maar om t uitbesteden... altijd uitbesteden...quote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ipv koken alle andere dingen doet is dat geen probleem toch?
eww er zijn genoeg cursussenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die probeert t nog (en eet t zelfs nog op..!)
Jazeker, ik word er wel vrolijk van altijd, en die kerels ook naar mijn idee. Krijg je een gezellig sfeertje van ook, je hoeft er ook niet ver in te gaan ofzo.quote:
Dat is een beetje sad inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t gaat niet om t niet kunnen koken, maar om t uitbesteden... altijd uitbesteden...
Lekker hartelijk welkom hier.quote:
Welkom! Pics!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Lekker hartelijk welkom hier.![]()
Ik heb een jaar geleden een paar keer gepost en ben ook bij de eerste meet geweest.
Ach het is maar een vraagje.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik heb een jaar geleden een paar keer gepost en ben ook bij de eerste meet geweest.
Ohja, dat was ik vergeten te vragen. Bij deze.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Sommige hier willen dan meteen je leeftijd, opleiding/werk, relatieleven en weetikwat weten als je 'nieuw' binnenkomt, valt dit nog mee.
je vergeet t aantal cm en de kledingstijl hahaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach het is maar een vraagje.
Sommige hier willen dan meteen je leeftijd, opleiding/werk, relatieleven en weetikwat weten als je 'nieuw' binnenkomt, valt dit nog mee.
Ik ben al klaar, hihi.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee want jij moet naar de kuip.... of je stelt prioriteiten, je bakt n hamburer en gaat zonder make-up en schoenen weg
Niet zo nieuwsgierig hequote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet t aantal cm en de kledingstijl haha
sorry ik word chaggo van pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nja, denk dat ik er ook wel vrolijk van zou worden als dat mij zou overkomen. Misschien moet ik het maar eens proberen te leren.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker, ik word er wel vrolijk van altijd, en die kerels ook naar mijn idee. Krijg je een gezellig sfeertje van ook, je hoeft er ook niet ver in te gaan ofzo.
Kom niet haten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Facebook gebruiken om relaties te regelen.
Ohja, en de muzieksmaak.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je vergeet t aantal cm en de kledingstijl haha
Hoe is 't vandaag, N.?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja, en de muzieksmaak.
En een linkje naar je facebookprofiel niet te vergeten.
Ik kan het je aanraden.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, denk dat ik er ook wel vrolijk van zou worden als dat mij zou overkomen. Misschien moet ik het maar eens proberen te leren.
later als ik groot ben, wil ik zon grote woonkeuken, met witte deurtjes en een grote eettafel... uitkijkend op mn boerderiequote:Op zondag 6 mei 2012 17:18 schreef Royco1 het volgende:
Later wil ik een grote keuken, met een mooi kookeiland.
En tijd om uitgebreid te koken
Dat is lichtelijk geruststellend.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zeg heb ik ze achter mijn kont aan, en ik flirt om het flirten niet om iemand te scoren.![]()
Verder denk ik er nooit zo over na, als ik iemand wil hebben regel ik dat wel. Alleen als ik merk dat iemand te gevoelig is ervoor en meteen naar de zevende hemel op zou stijgen als ik flirterig doe hou ik me in. Of als ik iemand als persoon gewoon niet tof vind, dan ga ik sowieso niet lopen flirten.
Mwah ik niet. Ik vind het normaal dat hij na een dag hard werken direct kan aanschuivenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ohja, en de muzieksmaak.
En een linkje naar je facebookprofiel niet te vergeten.
Ik wil ook een boerderij.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
later als ik groot ben, wil ik zon grote woonkeuken, met witte deurtjes en een grote eettafel... uitkijkend op mn boerderie
Nou dat ook niet echt meer.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach jij wil er toch enkel overheen, dan mag het smoothboy.
Op sterk water.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, hoe is je EFF chick hosselproject?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah ik niet. Ik vind het normaal dat hij na een dag hard werken direct kan aanschuiven
Zeker nu ik thuis zit.
En hij zette wel altijd de boontjes en aardappelen op toen ik nog werkte. Alleen ik maakte het af
'Nuff said.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat ook niet echt meer.![]()
Ze is een beetje vreemd.
Nog andere hosselprojecten?quote:
ja maar das helpen... das iets anders, ik kookte ook voor een bapaald triest persoon die nooit voor zichzelf kookte... maar werd er strond shaggereinig van dak in t weekend (na mn training) moe en koud "thuis" kwam en dan moest koken terwijl hij zat te gamenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mwah ik niet. Ik vind het normaal dat hij na een dag hard werken direct kan aanschuiven
Zeker nu ik thuis zit.
En hij zette wel altijd de boontjes en aardappelen op toen ik nog werkte. Alleen ik maakte het af
Anders ontbindt ze zo snel.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt iedereen krijgen. Zeur niet.
[..]
Hoezo?
Tsssquote:
Glimlachen, maar wel gemeend anders is het creepy.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, wil het wel proberen. Hoe moet ik beginnen?
Ja ik denk ook wel dat Rob kan koken. Maar ik doe het graagquote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja maar das helpen... das iets anders, ik kookte ook voor een bapaald triest persoon die nooit voor zichzelf kookte... maar werd er strond shaggereinig van dak in t weekend (na mn training) moe en koud "thuis" kwam en dan moest koken terwijl hij zat te gamen
oh zon nep glimlach... * bibbers*quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Glimlachen, maar wel gemeend anders is het creepy.
Ik snap zulke mannen nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja maar das helpen... das iets anders, ik kookte ook voor een bapaald triest persoon die nooit voor zichzelf kookte... maar werd er strond shaggereinig van dak in t weekend (na mn training) moe en koud "thuis" kwam en dan moest koken terwijl hij zat te gamen
Nee.quote:
quote:
Ik vind haar niet zo interessant.quote:
Ik krijg nu beelden van zo'n kring mensen die allemaal 'Hallo, Kipknots' zeggen nadat ik een standaard verhaaltje opdreunquote:Op zondag 6 mei 2012 17:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach het is maar een vraagje.
Niet de persoon waar je ooit sex mee had zo zwart maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kookte ook voor een bapaald triest persoon die nooit voor zichzelf kookte
hallo kipnotsquote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik krijg nu beelden van zo'n kring mensen die allemaal 'Hallo, Kipknots' zeggen nadat ik een standaard verhaaltje opdreun
Maar goed, ik ben 29, IT'er en weinig succes met de vrouwen. Muziek is oa Jazz, Funk, Soul, Hip Hop, Techno, etc. Vooral de zwarte muziek.
Iedereen tevreden nu?
Nee, foto, centimeters.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik krijg nu beelden van zo'n kring mensen die allemaal 'Hallo, Kipknots' zeggen nadat ik een standaard verhaaltje opdreun
Maar goed, ik ben 29, IT'er en weinig succes met de vrouwen. Muziek is oa Jazz, Funk, Soul, Hip Hop, Techno, etc. Vooral de zwarte muziek.
Iedereen tevreden nu?
Loop haar nou niet zo te trollen steeds.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet de persoon waar je ooit sex mee had zo zwart maken.
Is het zo simpel?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Glimlachen, maar wel gemeend anders is het creepy.
Voor welke voetbalclub ben je?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Iedereen tevreden nu?
wie zegt dak daar seks mee had..... en wie zegt dat dit zwart maken is.... zeg gewoon dat ik dara shaggereinig van wordt (en das volledig terecht denk ik zo)quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet de persoon waar je ooit sex mee had zo zwart maken.
50/50 dat he.quote:
draag je streepjessokken?quote:
Top man, gefeliciteerd! Have funquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, ik ben verliefdIk kan het niet langer ontkennen. Topweekend gehad met date
vertel!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
Trouwens, ik ben verliefdIk kan het niet langer ontkennen. Topweekend gehad met date
Het is een goed begin, niet iedereen zal terug glimlachen maar daar moet je maling aan hebben. Die hebben misschien hun dag wel niet. Maar het zal tof zijn als mensen je glimlach beantwoorden, kun je daarna doorgaan met mensen begroeten. Gewoon zodat je wat losser wordt, kan je daarna proberen je meer op leuke meisjes te gaan richten en meer het flirtpad in te slaan.quote:
Hooooi kipknotsquote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef kipknots het volgende:
[..]
Iedereen tevreden nu?
Kom niet haten jonguhquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
Wacht is er serieus een huldiging bij Feyenoord?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
Buiten dat ik nog wat brak ben van een feestje gisteren prima! Half jaar terug huisje gekocht en nog leuke plannen voor de komende maanden.quote:
Woa, betekent dit dat je van de markt af gaat/bent?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
In het kort: nieuwe vrijwilligster bij het poppodium waar ik werk, ik vond haar wel leuk, Uitgevraagd, blijkt ze mij ook heel leuk te vinden en het klikt enorm. Nu maar kijken waar het schip strandt maar we zijn allebei wel verliefd, geloof ikquote:
Moet wel vreemd lopen wil ik in niet van de markt af zijn. In elk geval beschouw ik me voorlopig als niet beschikbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Woa, betekent dit dat je van de markt af gaat/bent?
Nja, het klinkt als een goed begin, denk dat dat me wel moet lukken denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Het is een goed begin, niet iedereen zal terug glimlachen maar daar moet je maling aan hebben. Die hebben misschien hun dag wel niet. Maar het zal tof zijn als mensen je glimlach beantwoorden, kun je daarna doorgaan met mensen begroeten. Gewoon zodat je wat losser wordt, kan je daarna proberen je meer op leuke meisjes te gaan richten en meer het flirtpad in te slaan.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Mystikvm het volgende:
Lekker bezig.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het kort: nieuwe vrijwilligster bij het poppodium waar ik werk, ik vond haar wel leuk, Uitgevraagd, blijkt ze mij ook heel leuk te vinden en het klikt enorm. Nu maar kijken waar het schip strandt maar we zijn allebei wel verliefd, geloof ik
[..]
Moet wel vreemd lopen wil ik in niet van de markt af zijn. In elk geval beschouw ik me voorlopig niet als beschikbaar
Succes!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het klinkt als een goed begin, denk dat dat me wel moet lukken denk ik.
Dankjewel
Nog gescoord?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Trouwens dat kassawerk op festivals is vet baas, als het rustig is kan je meisjes kijken en als het druk is krijg je alle lekkere wijven aan je kassa. Briljant.
Leuk! zo hoort het te lopen (voor mij is dat ideaal... gewoon iemand tegenkomen waarmee het spontaan klikt!) leuk!!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In het kort: nieuwe vrijwilligster bij het poppodium waar ik werk, ik vond haar wel leuk, Uitgevraagd, blijkt ze mij ook heel leuk te vinden en het klikt enorm. Nu maar kijken waar het schip strandt maar we zijn allebei wel verliefd, geloof ik
[..]
Moet wel vreemd lopen wil ik in niet van de markt af zijn. In elk geval beschouw ik me voorlopig niet als beschikbaar
Nee geen huldigingquote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
Wacht is er serieus een huldiging bij Feyenoord?
Je begrijpt dat het mijn masterplan is om uiteindelijk een trio met jou voor te stellen? Patience, my friendquote:
Ik zat 9 uur in een kassahok, wat denk jezelf.quote:
Geen idee, nummer telt ookquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat 9 uur in een kassahok, wat denk jezelf.
Volgend jaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen huldiging
Gewoon een feestje om het seizoen af te sluitenen om te vieren dat we tweede zijn geworden. Een hele prestatie
want wie had dat verwacht?
En huldiging hoort op de coolsingel, bij ren kampioenschap
Als ik mijn werk doe, doe ik gewoon mijn werk. Niets meer niks minder.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je begrijpt dat het mijn masterplan is om uiteindelijk een trio met jou voor te stellen? Patience, my friend
Jammerquote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik mijn werk doe, doe ik gewoon mijn werk. Niets meer niks minder.
Smakelijkquote:
niet haar nummer gevraagd ?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
Er was trouwens nog wel een vrouw aan mijn kassa die zei dat ze het warm van mij kreeg en toen haar vest uitdeed.
je gata de hele nacht met paps feesten?quote:
Lees anders gewoon de post die hij quote.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Was effe een half uurtje weg
Ten eerste:quote:
Ten tweede:quote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik mijn werk doe, doe ik gewoon mijn werk. Niets meer niks minder.
Nee vandaag nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gata de hele nacht met paps feesten?
Klinkt goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Moet wel vreemd lopen wil ik in niet van de markt af zijn. In elk geval beschouw ik me voorlopig als niet beschikbaar
oooooooooooh dacht wel "coowle paps!"quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vandaag niet
Duurt tot 21:00 uur
Dat hoeft toch nu ook weer niet gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten eerste:
[..]
Ten tweede:
Ik blijf liever maagd dan dat ik daar mijn piemel in steek.
wow zag ze er zo erg uit dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ten eerste:
[..]
Ten tweede:
Ik blijf liever maagd dan dat ik daar mijn piemel in steek.
Boefje is het ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef twi het volgende:
Drommel zit op de gebruikelijke buiten-forum locatie, omdat 'ie gebanned is vanwege onduidelijke redenen. En hij is eenzaam.
Te lui voorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lees anders gewoon de post die hij quote.
Jawel, zo erg was het.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft toch nu ook weer niet gelijk
Als je dat al niet kan opbrengen vind ik het erg knap dat je dan wel weer de moeite neemt om een reactie erop te typen. Gewoon op de datum klikken en je gaat naar die post toe, kan je het lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Te lui voor
Maar het zal wel negatief zijn dus niet boeiend.
Beter nog doe maar een fotoquote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wow zag ze er zo erg uit dan?
details!
Erger dan mevrouw walvis?quote:
nee t ging over niet kunnen koken (over die foto prut van jou gheheh) maar we vinden t wel dapper dat je t altijd netjes opeet! (en dat dat beter is dan mannen die altijd afhalen en t nooit proberen)quote:Op zondag 6 mei 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Te lui voor
Maar het zal wel negatief zijn dus niet boeiend.
Ze was wel minder dik. Dat moet ik haar nageven.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
Oeh, de lovebirds zijn beide weer in het topic. Let it begin.
Oh gelukkigquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was wel minder dik. Dat moet ik haar nageven.
maar ze had flink okselhaar...?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was wel minder dik. Dat moet ik haar nageven.
Nee ze was lelijk en vadsig.quote:
ghehe ergens vind ik t wel stoer van dr dat ze dan toch iemand gaat staan hosselen (en niet zo subtiel ook haha)quote:
Ik zie het maar als een compliment.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ergens vind ik t wel stoer van dr dat ze dan toch iemand gaat staan hosselen (en niet zo subtiel ook haha)
Nee joh, gewoon een echt compliment.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het maar als een compliment.
Soort van.
De hint ontging je??quote:Op zondag 6 mei 2012 17:56 schreef kipknots het volgende:
Ik kreeg gisteren als 'compliment' dat ik er ouder uitzag dan ik ben. Was dan wel van een meiske van begin 30 die naar eigen zeggen niet op broekies viel.
Jumbo-melk is ook duurder dan merkmelkquote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was in de supermarkt en daar was de 1 liter fles Rivella duurder dan de 1,5 liter fles Rivella.
Wat?
Ja maar binnen hetzelfde merk is het wel erg lame.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jumbo-melk is ook duurder dan merkmelk
Hadden vrouwen altijd maar zulke duidelijke hints...quote:
Dezelfde supermarkt waar ik het net over had, Spar, is het huismerk hagelslag ook duurder dan Venz.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jumbo-melk is ook duurder dan merkmelk
Kleine verpakkingen zijn altijd duurderquote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dezelfde supermarkt waar ik het net over had, Spar, is het huismerk hagelslag ook duurder dan Venz.
Supermarkten zijn raar.
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat flirten nou eigenlijk geleerd hebben, ik heb altijd het idee dat ik ergens iets gemist hebquote:Op zondag 6 mei 2012 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Supermarkten zijn tof, ik ga altijd flirten als ik boodschappen doe
Ik heb vooral geleerd van mijn foutenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat flirten nou eigenlijk geleerd hebben, ik heb altijd het idee dat ik ergens iets gemist heb
word er ook teruggeflirt?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Werkt dat een beetje?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:59 schreef Monopoly het volgende:
Dat willen ze je doen geloven. Zijn zat grotere verpakkingen relatief duurder. Kijk volgende keer maar eens goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine verpakkingen zijn altijd duurder
same herequote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat flirten nou eigenlijk geleerd hebben, ik heb altijd het idee dat ik ergens iets gemist heb
quote:
quote:
Nee Mono.quote:
Ok duidelijk dan, de laatste keer heb ik het uit het raam gegooid want dat was echt niet te vreten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee t ging over niet kunnen koken (over die foto prut van jou gheheh) maar we vinden t wel dapper dat je t altijd netjes opeet! (en dat dat beter is dan mannen die altijd afhalen en t nooit proberen)
dus eigenlijk was t niet eens zo heel negatief
ok hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]Heb er een keer een leuke date aan over gehouden
Het zag er echt niet uit. Dat zeg ik niet vaak, maar dat kon echt niet Kree.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ok duidelijk dan, de laatste keer heb ik het uit het raam gegooid want dat was echt niet te vreten.
Heb het nog op TC via de cam laten zien.
maargoed.
Het gaat erom of het lekker is niet om hoe het eruit ziet.
En hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]Heb er een keer een leuke date aan over gehouden
Als je iemand ziet zoeken bij de groente ofzo en die gene ziet er leuk uit, gewoon op af stappen en zeggen: De sperziebonen zijn erg lekker deze tijd van het jaar. Vooral met deze kruidenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok hoe doe je dat dan?
Hey ik zie dat je van wortels houd?
Ik kan het wel maar dat heeft denk ik een heel hoog slapstick gehalte heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Supermarktmeisjes praten sowieso terug, iets met klantvriendelijkheid.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef debeterebob het volgende:
Supermarktmeisjes praten heus wel terug als je leuk bent
Het oog wil ook wat.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zag er echt niet uit. Dat zeg ik niet vaak, maar dat kon echt niet Kree.
[..]
En hoe doe je dat dan?
Ik bedoel buiten dat en als het niet zo druk isquote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Supermarktmeisjes praten sowieso terug, iets met klantvriendelijkheid.
Niets mis mee, het is weekend, ik kook ook nooit in het weekendquote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef kipknots het volgende:
Is het een afknapper als ik zeg dat ik nu wat voedsel in de magnetron ga gooien?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:09 schreef debeterebob het volgende:
@K_W. Ik vind je iniatief goed. Maar je moet niet te veel in resultaat denken
Ja. Beter haal je patat bij de boer.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef kipknots het volgende:
Is het een afknapper als ik zeg dat ik nu wat voedsel in de magnetron ga gooien?
Klopt. Beetje mooi opmaken met wat groente, sausje.quote:
Wie was het eerst slachtoffer?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef twi het volgende:
benzin is al een hosselbaas, die is zichzelf aan het calibreren voor een tweede date-slachtoffer.
Beetje opletten loef. Hij heeft al eens seks gehad met een meisje.quote:
Oh dat frommel incident. Oud nieuws.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje opletten loef. Hij heeft al eens seks gehad met een meisje.
Niet, maar hij heeft gedate de vorige maandquote:Op zondag 6 mei 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje opletten loef. Hij heeft al eens seks gehad met een meisje.
Wat mis ik godverdomme ik volg het niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Niet, maar hij heeft gedate de vorige maandIk wil 'm aanraken.
Ow kut ja, die was ik al vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Puik plan!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow kut ja, die was ik al vergeten.
Dit soort dingen moeten we bijhouden in de OP.
Daar hebben jullie mij toch voor? En dat laatste hoeft niet zo hoor...quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow kut ja, die was ik al vergeten.
Dit soort dingen moeten we bijhouden in de OP.
Ah zo! Nee, ik zei dat meer zodat mensen ook het idee hebben dat ik hen werkelijk wat kan bieden. Het gaat niet zozeer om resultaat, maar je gewoon bang bent om uit te gaan en je hebt niemand om mee uit te gaan wil ik je ook met je gaan. Wat tips geven, jezelf zelfverzekerder maken en meer ervaring geven die je later kan gebruiken!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het lijkt of je heel erg leunt op het feit dat een aantal mensen nu 'succes' hebben
En ja! Hoef niet perse, maar als we ook daadwerkelijk klikken zie ik niet waarom wie niet blijvend met elkaar om kan blijven gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:12 schreef debeterebob het volgende:
Hoop je er zelf ook nog vriendschappen aan over te houden K_W?
Klopt ja, maar dat was niet echt een succes.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben er ook al eens een keer ingetuind bij van die soepen. Zo'n blik is relatief goedkoper dan de grotere inhoud hebbende zak.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat willen ze je doen geloven. Zijn zat grotere verpakkingen relatief duurder. Kijk volgende keer maar eens goed.
Dan was 't sowieso succes. Ervaring & vriendschap. Als je dat laatste kunt handelen vind ik je helemaal een kerel en wil ik bij je in les.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat was niet echt een succes.Aan de andere kant, er komt denk ik een fantastische vriendschap met haar uit, want er was wel een vriendschappelijke klik
Boodschappen doen is hardcore oplettenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben er ook al eens een keer ingetuind bij van die soepen. Zo'n blik is relatief goedkoper dan de grotere inhoud hebbende zak.
Gelukkig was ik niet algeheel aan het slapen.
Ik weet ook van een supermarkt hier dat het eigen merk M&M's duurder zijn dan de echte.
Ok, ik kan niet alles onthouden en bijhouden. Veel te druk daarvoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hebben jullie mij toch voor? En dat laatste hoeft niet zo hoor...
VERTEL ME ALLES HOE HEB JE DAT GEREGELDquote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat was niet echt een succes.Aan de andere kant, er komt denk ik een fantastische vriendschap met haar uit, want er was wel een vriendschappelijke klik
En dat ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dan was 't sowieso succes. Ervaring & vriendschap. Als je dat laatste kunt handelen vind ik je helemaal een kerel en wil ik bij je in les.
Welke supermarkt was dat? Anders ga ik die gewoon vermijden.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben er ook al eens een keer ingetuind bij van die soepen. Zo'n blik is relatief goedkoper dan de grotere inhoud hebbende zak.
Ik weet ook van een supermarkt hier dat het eigen merk M&M's duurder zijn dan de echte.
Hij doet zonder eerst in te trappen op de dame in kwestie.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef twi het volgende:
[..]
Jij handled het ook, ik wil ook bij je in les.
Jij wilt gewoon wat van z'n swag op je uit laten stralen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:
Heloef, wanneer gaan we samen op hossel tour ?
Uiteraard. Een beetje neger swag kan geen kwaad bij een blanke boy als mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon wat van z'n swag op je uit laten stralen.
Holly toch met DV er bij.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:24 schreef Monopoly het volgende:
Heloef, wanneer gaan we samen op hossel tour ?
Moest even zoeken;quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Even heel erg slecht, maar dat komt omdat het heel goed ging. Ik ben een paar weken lang heel erg verliefd geweest en heb een date met dat meisje gehad waarop ze me heeft afgewezen, maar wel aangegeven heeft vrienden te willen zijn.
Heb dus nu een last van liefdesverdriet en het was een behoorlijke emotionele achtbaan. Maar eerlijk gezegd was het ook wel goed en leerzaam denk ik.
Ze wees me sowieso echt heel zacht en lief af en ze voelde zich duidelijk ontzettend schuldig. Het voelt goed dat een meisje zo lief voor me kan zijn
Als over een tijdje het scherpe randje van liefdesverdriet er af is dan denk ik dat het een hele goede vriendschap kan worden.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:05 schreef benzin het volgende:
Nja, ze probeerde me zo voorzichtig mogelijk af te wijzen en ze is echt gewoon superlief voor me. Ik kan niet boos op haar zijn
Het was fijn om weer een keer te knuffelen en een gezellige tijd te hebben met een meisje. Jammer van de zure nasmaak. Was er eerst even helemaal kapot van, maar nu die zure nasmaak begint weg te gaan zie ik steeds meer goede kanten eraan
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon proberen en ik verwacht dat de gevoelens wel zullen afzwakken
[..]
Internet.We waren al weken met elkaar in gesprek, telefoonnummers uitgewisseld, echt superveel gekletst. Uiteindelijk begonnen we te zinspelen etc
Van het een kwam toen het ander
Ik cross-post veel, sommige mensen zitten alleen nog maar daar en het is zeker een goede en serieuze inbreng. Ik zou je post ook daar even plaatsenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik merk nu pas dat er twee topics zijn en dat deze de slowchat is. Ik kan mijn post beter in de andere topic zetten, of niet?
Beterquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heerlijk net ook geblowd vreetkick enzo
Uit blik heeft zo'n vreemde bijsmaak...quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik merk nu pas dat er twee topics zijn en dat deze de slowchat is. Ik kan mijn post beter in de andere topic zetten, of niet?
word de hieruit voortkomende vriendschap niet bijzonder ongelijkwaardig?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ah zo! Nee, ik zei dat meer zodat mensen ook het idee hebben dat ik hen werkelijk wat kan bieden. Het gaat niet zozeer om resultaat, maar je gewoon bang bent om uit te gaan en je hebt niemand om mee uit te gaan wil ik je ook met je gaan. Wat tips geven, jezelf zelfverzekerder maken en meer ervaring geven die je later kan gebruiken!
[..]
En ja! Hoef niet perse, maar als we ook daadwerkelijk klikken zie ik niet waarom wie niet blijvend met elkaar om kan blijven gaan.
Ik weet precies hoe je je voelt.quote:
Herkenbaar wel. Komt doordat je van lui zijn moe wordtquote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb zondag bijna altijd een katergevoel, onafhankelijk of ik een kater heb of nite. Gewoon lui, moe, nergens zin in etc.
Nja, gelukkig elke dag een stukje beter; toen dat net gebeurd was, was ik echt stuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe je je voelt.
Ik ben blij dat ze zo lief voor je is.
Nee. Ik heb al wat vriendschappen hierover onderhouden en het is volkomen gelijkwaardig. Ik ga je ook niet behandelen als iemand die minder is. Ten alle tijden beschouw ik je als een gelijke.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
word de hieruit voortkomende vriendschap niet bijzonder ongelijkwaardig?
Niets mis mee, ik luister hardcore als ik wakker wordquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef kipknots het volgende:
Was om half zes thuis en heb vandaag al een verjaardag gehad. Ben redelijk brak.
Misschien is Techno ook niet echt geschikte muziek om uit te brakken.
Te allen tijde.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al wat vriendschappen hierover onderhouden en het is volkomen gelijkwaardig. Ik ga je ook niet behandelen als iemand die minder is. Ten alle tijden beschouw ik je als een gelijke.
Mits in de buurt, heb ik eventueel interesse. Ik kan alle hulp gebruiken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al wat vriendschappen hierover onderhouden en het is volkomen gelijkwaardig. Ik ga je ook niet behandelen als iemand die minder is. Ten alle tijden beschouw ik je als een gelijke.
Utrecht?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits in de buurt, heb ik eventueel interesse. Ik kan alle hulp gebruiken.
Op m'n 14e gebruikte ik Hardcore als wekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets mis mee, ik luister hardcore als ik wakker word
what's in it for you?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hahahaha, niets mis mee tochquote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op m'n 14e gebruikte ik Hardcore als wekker.
Was vooral mijn zus erg blij ee.
Zeer herkenbaar, ik heb gewoon 4 dagen in bed gelegen en gehuild.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, gelukkig elke dag een stukje beter; toen dat net gebeurd was, was ik echt stuk.
Dankjewel! Ik ook
Geen idee, ik heb nooit heroine gedaan. Maar zal wel normaal formaat zijn, gezien je de heroïne poeder vloeibaar maakt. Wel iets stroperiger dan normaal water.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef Watertornado het volgende:
Hé Mono hoe dik is de gemiddelde heroinespuit (buitendiameter naald)?
Leukquote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Op m'n 14e gebruikte ik Hardcore als wekker.
Was vooral mijn zus erg blij ee.
Voorlopig nog niks. Later in de toekomst wil ik wel kijken of iets van kan maken. Een soort beroep of zoiets (denk maar aan de film Hitch).quote:
Oh, ik zie hiet net dat hij 0.6 mm is. Geen idee of dat binnen of buiten is. Hoe dan ook, ik vind het niet fijn om naar binnen te drukken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit heroine gedaan. Maar zal wel normaal formaat zijn, gezien je de heroïne poeder vloeibaar maakt. Wel iets stroperiger dan normaal water.
Ik gebruik altijd 0.4.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zie hiet net dat hij 0.6 mm is. Geen idee of dat binnen of buiten is. Hoe dan ook, ik vind het niet fijn om naar binnen te drukken.
Waarom wil je het weten? Wil je gaan Chinezen ?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik zie hiet net dat hij 0.6 mm is. Geen idee of dat binnen of buiten is. Hoe dan ook, ik vind het niet fijn om naar binnen te drukken.
beetje weird jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarom wil je het weten? Wil je gaan Chinezen ?
hoe zit het met je eigen liefdesleven dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Voorlopig nog niks. Later in de toekomst wil ik wel kijken of iets van kan maken. Een soort beroep of zoiets (denk maar aan de film Hitch).
Maar voor persoonlijke reden vind ik het gewoon heel leuk om te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |