Uiteraardquote:
-----quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, die ene die ik vergeten was heet Cassandra (al post zij vooral in het serieuze topic)
Komt c_a?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
---
Tuurlijk, kom maar op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
Mag ik jullie laten zien hoe awesome mijn portfolio leerdosier gaat worden?
heb net op FB iets voorbij zien komen, echt super coowl!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
Mag ik jullie laten zien hoe awesome mijn portfolio leerdosier gaat worden?
Maar moeraskat heeft toch maar een paar keer hier gepost?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
Moeraskat
------
Nice ! Maar wat is dat blauwige aan de linkerkant ? Ziet een beetje vreemd uit.quote:
goedzo, vul maar effe aan, maak ik er over een kwartiertje wel een poll van.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
Moeraskat[quote]Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
Moeraskat
------
Welk blauwige?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:06 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nice ! Maar wat is dat blauwige aan de linkerkant ? Ziet een beetje vreemd uit.
spijkerbroek.. (of bedoel je dat niet)quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:06 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nice ! Maar wat is dat blauwige aan de linkerkant ? Ziet een beetje vreemd uit.
Dan had ik ook wel pumps aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spijkerbroek.. (of bedoel je dat niet)
Vind trouwens wel dat je ff moet kijken of je niet een paar hippe pumps over die gympies heen kan sjoppen
Schaduw krijg ik er niet uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ja dat blauwige bij de jeans en over de schoen..
ik zie t... schaduw denk ik...?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ja dat blauwige bij de jeans en over de schoen..
haha lachje is een beetje gemaakt.quote:
Dat we een portfolio moeten maken is de opdracht. Maar iedereen pakt gewoon een kant en klaar wordpress ontwerp.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
vind m wel helemaal leuk!
Ik heb trouwens nooit zoiets hips moeten/hoeven maken voor school, alleen een eindeloos dikke map met opdrachten op papier, maar dit is echt 100x leuker!!
eigen initiatief of opdracht van school?
ik vind t leuk! zeker een portfolio hoort persoonlijk te zijn toch!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat we een portfolio moeten maken is de opdracht. Maar iedereen pakt gewoon een kant en klaar wordpress ontwerp.
Ik vind het een beetje stom als je een portfolio maakt voor een multimedia opleiding en dan niet eens je eigen portfolio kan ontwerpen/maken. Maarja, kan het ze niet kwalijk nemen, je krijgt er vast geen extra punten voor, maar toch.
ik ook niets van meegekregenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef Michel2GRFE het volgende:
Oh toen leefde ik nog in een sociaal isolement, heb ik niet meegemaakt.
als ze niet appt dan is de bbq zo gezellig dat ze dronken is hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds![]()
Ik app je wel als ik in Leiden ben
Als ik niet app dan kom ik niet
Gewoon komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds![]()
Ik app je wel als ik in Leiden ben
Als ik niet app dan kom ik niet
Nee ikke niet drinken... ik ben bobjequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ze niet appt dan is de bbq zo gezellig dat ze dronken is haha
quote:
alweer de bob...! regel je niet zo goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ikke niet drinken... ik ben bobje
Ben nog steeds verkouden enzo
Nee ik wilde bob zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alweer de bob...! regel je niet zo goed![]()
helpen neusdruppes niet..? balen man!
Geen idee? Wilde jij nog wat doen???quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
wat is trouwens je plan met koninginnendag CA?
ik heb speciaal vrij genomen de dag ernaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee? Wilde jij nog wat doen???
In Spijkenisse is 'alles'quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb speciaal vrij genomen de dag ernamaar we hebben helemaal niet gekeken of er wel wat leusk te doen is haha
t wordt echt rot weer... kunnen jullie niet beter gaan gourmettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik wilde bob zijn
Omdat ik ziekjes nog ben.
Ik voel me wel iets beter![]()
Mijn mama had de juiste neusspray voor mij, dus was helemaal happy.
Alleen krijg je er zo droge strot van
Geen idee hoe ze dat gaan doen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t wordt echt rot weer... kunnen jullie niet beter gaan gourmetten
edit: binnen
lekker!!!! met een wijntje (ohne.. bob... jipjanneke - champagne) en een sateetje!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat gaan doen...
Ik ga gewoon heel de middag/avond in de jacuzzi zitten ofzo
Ja weer terug inmiddelsquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
Moeten Silk, Casie en Arachide niet in het lijstje?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Heb het idee dat we nog iemand vergeten....
Yep Checkquote:
Mohmi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef Tangledup het volgende:
Misschien komt het omdat er op de tinychat ook vrouwen zitten die niet in dit topic komen.
Nooit gezien?quote:
Omdat we gaan stemmen voor de leukste topic meid twi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef twi het volgende:
Post hier niet. Maar waarom worden überhaupt de vrouwen van het topic opgesomd?
Geen ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef twi het volgende:
Post hier niet. Maar waarom worden überhaupt de vrouwen van het topic opgesomd?
I knowquote:
Laten we aan de topic meiden over dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een mannenlijstje zal ook nog wel komen
Idd. I'm out.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in weer lijstjes en stemmen
Now image what that would do to your self confidence.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een mannenlijstje zal ook nog wel komen
Ik weet al 1 iemand die zeker niet op jou gaat stemmen hihihquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Laten we aan de topic meiden over dan.
Ik sta nummer #xxxx denk
Jij hoeft niet want het gaat om op de meiden stemmen, jij mag niet mee doen dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in weer lijstjes en stemmen
Goh echtquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet al 1 iemand die zeker niet op jou gaat stemmen hihih
Okay, haal me dan ook maar uit het lijstje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Jij hoeft niet want het gaat om op de meiden stemmen, jij mag niet mee doen dus
Nee, en ik heb al gegetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef Tangledup het volgende:
Chips eten voor het avondeten.
Zal ik het doen of niet?
Het leven is zo zwaar
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, haal me dan ook maar uit het lijstje.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, haal me dan ook maar uit het lijstje.
Denken dat jullie een keuze hebbenquote:
Ga jij nou echt stoer doen? Even serieus Kree.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Denken dat jullie een keuze hebben![]()
Hahahaha.
Bang voor wat?
Ik ga toch die zak chips halen nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij nou echt stoer doen? Even serieus Kree.
Nou wat is dit nou weer voor gelul.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn alvastquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij zo stoer dan?quote:
Nee, wie zegt dat?quote:
We weten nu iig waarom jij forever alone bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat?
Ik weet het alweer, echt meiden gezeik (oeh straks sta ik onderaan en ben niet populair boehoe)
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat?
Ik weet het alweer, echt meiden gezeik (oeh straks sta ik onderaan en ben niet populair boehoe)
Nou...niet forever. Hij had pasgeleden Anja nog weet je nog?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
We weten iig waarom jij forever alone bent
Ik ben niet zo erg hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
We weten iig waarom jij forever alone bent
Komt ze uit brabant?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou...niet forever. Hij had pasgeleden Anja nog weet je nog?
Leef je lekker uit met je lijstje, persoonlijk heb ik erg weinig zin in lijstjes en was 1 keer eigenlijk wel genoeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat is dit nou weer voor gelul.
Leek mij wel leuk om even te kijken.
Maar daar komen de meiden weer.
Hoe is het eigenlijk met de buurvrouw? *proest*quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben niet zo erg hoor.
Verdeeje maak er nou weer geen rel van, was helemaal niet mijn bedoeling.
Dat jij een Anja uit braband kent wil nog niet zeggen dat het dezelfde Anja was. Anja is niet bepaald een zelfzame naam.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leef je lekker uit met je lijstje, persoonlijk heb ik erg weinig zin in lijstjes en was 1 keer eigenlijk wel genoeg.
Ik snap werkelijk helemaal niets van jou (behalve van het feit dat je single bent) en ben het zat om er nog iets van te begrijpen. Tering, wat ben jij vermoeiend.
Ditquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leef je lekker uit met je lijstje, persoonlijk heb ik erg weinig zin in lijstjes en was 1 keer eigenlijk wel genoeg.
Ja er zijn er zoveel, maar er zijn ook zoveel grappige toevallige dingen. Oh ik ken er nog 1 :/ Laat maar dom spelletjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij een Anja uit braband kent wil nog niet zeggen dat het dezelfde Anja was. Anja is niet bepaald een zelfzame naam.
Sterker nog ze hete geen anja, maar moest een ander naam geven als psychose meid van de meiden hier uit het topic (was jij dat niet myr?)quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij een Anja uit braband kent wil nog niet zeggen dat het dezelfde Anja was. Anja is niet bepaald een zelfzame naam.
Wat kree zegt, ze heette niet eens Anja. Maar had wel grappig geweest natuurlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja er zijn er zoveel, maar er zijn ook zoveel grappige toevallige dingen.
Kom op, de gemiddelde mannelijke fokker heeft die lijst op de wc hangen.. met alle gefaalde pogingen afgestreept.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, we hebben ten minste een inventarisatie van de vrouwen die hier komen. Waren er meer dan ik had gedacht
Wat kun je nou met zo'n ene sterretje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
Tevens ben ik erg blij met mijn FOK!abonnement nu.
Goed voor jouquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
Kree's berichten verbergen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat kun je nou met zo'n ene sterretje?
Waar de fuck gaat dit over?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Sterker nog ze hete geen anja, maar moest een ander naam geven als psychose meid van de meiden hier uit het topic (was jij dat niet myr?)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef kree het volgende:
Oeh jullie meiden zijn gewoon bang.
Waarom zo hatelijk zeg?
Ik neem aan dat je die lijst niet letterlijk bedoelde? Zo nee, dan snap ik je opmerking niet. Ik heb in elk geval niet zo'n soort lijst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kom op, de gemiddelde mannelijke fokker heeft die lijst op de wc hangen.. met alle gefaalde pogingen afgestreept.
Wat kan je daar precies mee?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
Sarcasme, Sheldon. Sarcasme.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die lijst niet letterlijk bedoelde? Zo nee, dan snap ik je opmerking niet. Ik heb in elk geval niet zo'n soort lijst.
Nergens voor, maar myr haat me nu al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Not sure if serious...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor bord? Ik snap jullie echt niet -_-
wasnt mequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
Ik zag op RP een meisje die heel erg op Snarf lijkt, maar ze heeft me afgewezen
Tja had het kunnen weten met 'Mannen uit Eindhoven en omgeving' in d'r tekst...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor bord? Ik snap jullie echt niet -_-
Maar die opmerking van Tangledup slaat gewoon helemaal nergens op! Dat, of ik snap hem niet.quote:
Het komt uit the big bang theory, een serie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die opmerking van Tangledup slaat gewoon helemaal nergens op! Dat, of ik snap hem niet.
En sarcasme zie ik er ook niet in.
Maar goed, laat verder maar gewoon zitten, heb niet zo'n zin hier nou een heel punt van te gaan zitten maken.
Ik kijk die hele serie niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het komt uit the big bang theory, een serie.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk die hele serie niet.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk die hele serie niet.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jij er in ziet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die opmerking van Tangledup slaat gewoon helemaal nergens op! Dat, of ik snap hem niet.
En sarcasme zie ik er ook niet in.
Maar goed, laat verder maar gewoon zitten, heb niet zo'n zin hier nou een heel punt van te gaan zitten maken.
Ik vind dat soort series echt geen reet an. Dan maken ze een opmerking die niet eens grappig is, de hele zaal lachen en de actuers zo'n raar gezicht trekken....en wachten tot het lachen weer stopt. Vervolgens gaan de actuers door met hun performance tot de volgende keer dat er weer gelachen wordt.quote:
Knap dat je zoiets post naar de enige op de wereld die het niet kentquote:
Zoals ik al eerder zei, ik volg die hele serie niet. En dat soort serie-humor vind ik gewoonweg niet grappig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jij er in ziet.
Het ging gewoon over een lijst met vrouwen en de mannelijk FOK!kers die bij zouden houden bij welke FOK!sters het allemaal mislukt was. Sarcastisch. En vervolgens zegt die dat van sarcasme sheldon, wat komt uit een serie met een man die sarcasme ook nooit snapt.
Ja bizarquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Knap dat je zoiets post naar de enige op de wereld die het niet kent
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef kree het volgende:
Jaja daar is ie dan![]()
Ohja om het even eerlijk te houden, alleen stemmen als je wat tussen je benen hebt hangen
Poll: Wie is de leukste (topic) meid?
• Myr
• MFN
• Marba
• C_M
• strawberry_hill
• rhubarbje
• charmed_angel
• Sinos
• Strawberry
• Joysa
• Cassandra
• Rokje
• Silk
• Casie
• Arachide
• Loka
• Flippie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Idd, lachband seriesquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort series echt geen reet an. Dan maken ze een opmerking die niet eens grappig is, de hele zaal lachen en de actuers zo'n raar gezicht trekken....en wachten tot het lachen weer stopt. Vervolgens gaan de actuers door met hun performance tot de volgende keer dat er weer gelachen wordt.
Het is gewoon niet grappig dat soort series. Ik neem niet eens meer de moeite om ze te kijken, vind er echt geen ruk an.
Dit kan je alleen zeggen als je de serie nooit hebt gezien, want zo is de serie absoluut niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat soort series echt geen reet an. Dan maken ze een opmerking die niet eens grappig is, de hele zaal lachen en de actuers zo'n raar gezicht trekken....en wachten tot het lachen weer stopt. Vervolgens gaan de actuers door met hun performance tot de volgende keer dat er weer gelachen wordt.
Het is gewoon niet grappig dat soort series. Ik neem niet eens meer de moeite om ze te kijken, vind er echt geen ruk an.
Bangalijstjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Wat zijn die lijstjes met mijn naam er ook in?
Ik kan niet kiezenquote:
serieus?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef kree het volgende:
Jaja daar is ie dan![]()
Ohja om het even eerlijk te houden, alleen stemmen als je wat tussen je benen hebt hangen
• Myr
• MFN
• Marba
• C_M
• strawberry_hill
• rhubarbje
• charmed_angel
• Sinos
• Strawberry
• Joysa
• Cassandra
• Rokje
• Silk
• Casie
• Arachide
• Loka
• Flippie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
oh in dat geval!quote:
Tegenwoordig zap ik meteen door bij dit soort series, ik neem niet eens de moeite om ze te kijken. Dat soort comedies boeien me voor geen ene reet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan je alleen zeggen als je de serie nooit hebt gezien, want zo is de serie absoluut niet.
Oja kut was de optie "iedereen is het leukste " vergetenquote:
Neem het niet zo serieus johquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus?
Ik post hier nauwlijks en ik dacht dat die tofste meisjes verkiezingen wel voorbij waren na de brugklas
En sorry hoor maar wat een kliekjes gedoe
Dat is over een kwartier mijn vriendin.quote:
Echt zeg.quote:
Vraag me wel af wat triester is nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Myraela het volgende:
Poll: Wie is de grootste faalhaas
• Kree
• Kree
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waarom sta ik er niet inquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Myraela het volgende:
• Kree
• Kree
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:35 schreef Myraela het volgende:
• Kree
• Kree
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het niet eens leuk want ze meent het nog ookquote:
Je snapt het echt niet hequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet eens leuk want ze meent het nog ook
Verdomde saaie dozen
Ik mis een paar namen waaronder die van mij. Ik faal minstens net zo hard dat kree. Beetje afgeven op Kreequote:
het voorstellen is een grapjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Echt zeg.
Tjonge jonge, een grapje kan niet eens meer.
Het is maar voor de lol hoor meiden!
Nee Tijn, dat doe je niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis een paar namen waaronder die van mij. Ik faal minstens net zo hard dat kree. Beetje afgeven op Kree
Mja, maar als jij faalt dan faal je nog enigszins waardig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis een paar namen waaronder die van mij. Ik faal minstens net zo hard dat kree. Beetje afgeven op Kree
Ik wil op 7 mensen stemmen, ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef kree het volgende:
Jaja daar is ie dan![]()
Post ze gewoon in dit topic.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil op 7 mensen stemmen, ik kan niet kiezen
Inderdaadquote:
neej.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het voorstellen is een grapje
en als dan iedereen hier zegt nee doe maar niet en je doet het toch is een beetje zo van je maakt een grap en niemand lacht en dat je het dan uit gaat leggen blijft herhalen en dat iedereen dan elkaar zo aan kijkt en dat het pijnlijk word (wat je op fok mooi weer kunt geven metdus bij deze:
)
Dat mocht nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb gestemd op Myr, gewoon omdat het kan
ja want alleen de vrouwen hier vinden dat je faalt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
neej.
Ach als ik meiden ga begrijpen ooit....
Zeik niet zo joh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want alleen de vrouwen hier vinden dat je faalt?
Volgens mij is het niet zo geslachtsgebonden...
Als ik dat doe dan stel ik alle andere dames op die lijst teleur natuurlijkquote:
ok okquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr en ik wilde ook niet in het lijstje
Doe jij luisteren? Nee
Look who's talking.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Zeik niet zo joh.
Tjonge jonge zeg.
Humor=0 bij jou.
Ho ho er is 1 groot verschil.quote:
nou mijn kat ligt nu nog dubbel dus dat valt nogal meequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok
Waarom wil je niet in het lijstje?
Denk als je dat begrijpt dat de wereld aan je voeten ligt ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef firefly3 het volgende:
Over het algemeen is vrouwen humor heel anders dan mannen humor
Waarom welquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok
Waarom wil je niet in het lijstje?
Ik heb het gemist die lijstjes. Oh wellquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom wel
We hebben al lijstjes gehad... ik ben lijstjes-moe
ik viel je lijst aan maat maar blijkbaar ligt ie erg dicht bij je hartquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho er is 1 groot verschil.
Ik val niemand persoonlijk aan (en heb ik nooit gedaan ook)
Maargoed dit lees je toch niet toch?
Slap excuus hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom wel
We hebben al lijstjes gehad... ik ben lijstjes-moe
Ok wat val je aan op die lijst?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik viel je lijst aan maat maar blijkbaar ligt ie erg dicht bij je hart
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn kat ligt nu nog dubbel dus dat valt nogal mee
nee je snapt het nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Slap excuus hoor
Haha snap het wel, het is echt meiden gedoe, zo van oeh zij is populairder als mij
Heb ik nou gelijk of niet?
Anders snap ik al het gedoe hierover niet?
Helaas zie ik ik alles met de automatische updates gewoon, alleen zit er een waas overheen. Pas als ik vernieuw zie ik het niet meer. Wat best wel een verademing is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ho ho er is 1 groot verschil.
Ik val niemand persoonlijk aan (en heb ik nooit gedaan ook)
Maargoed dit lees je toch niet toch?
Nou wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee je snapt het niet
als ik populair zou willen zijn op fok poste ik wel op een andere manier en had ik een pic van mijn voorgevel als ui
quote:
chill dudequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou wat zeur je dan?
Er is helemaal geen reden om er moeilijk over te doen.
1 voordeel, alle meiden in dit topic gaan aan een abo om mij maar niet te kunnen zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Helaas zie ik ik alles met de automatische updates gewoon, alleen zit er een waas overheen. Pas als ik vernieuw zie ik het niet meer. Wat best wel een verademing is.
hoho, jullie zeuren over die poll.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
chill dude
jij vraagt of we bang zijn niet op 1 te eindigen en ik leg uit dat dat het niet is
wat wil je nog meer?
Maak een pollquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
1 voordeel, alle meiden in dit topic gaan aan een abo om mij maar niet te kunnen zien.
Steun ik fok nog een beetje.
Owh wie is de eerste die om een ban voor mij gaat vragen in FB?
Ja, tijd geleden. Toen ik nog minibeer wasquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:37 schreef debeterebob het volgende:
Kutkloon ben je met Firefly uitgeweest?
Haha jaaquote:
waarom is tocb al gezegd? WaRom is het dan nog zo'n mystery voor je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
hoho, jullie zeuren over die poll.
En waarom is niet duidelijk, nu reflecteer je het op mij.
Teaserquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is tocb al gezegd? WaRom is het dan nog zo'n mystery voor je?
Maar ik herinner me weer dat de enige manier van aandacht bij vrouwen vragen een negatieve is dus ik hou er weer mee op voor je je scherm onder spuit
Nee dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Slap excuus hoor
Haha snap het wel, het is echt meiden gedoe, zo van oeh zij is populairder als mij
oh! was jij dat? maar poste je dan met 2 acounts tegelijk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, tijd geleden. Toen ik nog minibeer was
aaah 1 dingquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is tocb al gezegd? WaRom is het dan nog zo'n mystery voor je?
Maar ik herinner me weer dat de enige manier van aandacht bij vrouwen vragen een negatieve is dus ik hou er weer mee op voor je je scherm onder spuit
Even heel erg slecht, maar dat komt omdat het heel goed ging. Ik ben een paar weken lang heel erg verliefd geweest en heb een date met dat meisje gehad waarop ze me heeft afgewezen, maar wel aangegeven heeft vrienden te willen zijn.quote:
Mooie leeftijd tochquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op
Dit is basisschool gezeik
Dit deden we toen we 12 waren...
Oh jawel...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op
Dit is basisschool gezeik
Dit deden we toen we 12 waren...
Neuh gaat zich gewoon om het principe. Dat je als volwassen kerel zo'n poll opstelt. Zoiets.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef kree het volgende:
[..]
Slap excuus hoor
Sucks man. Maar zo te horen wel een goeie meid, dus je hebt er iig een leuke vriendschap bij..en dat is ook heeeeel veel waard. Als je je gevoelens maar vergeten kan voor haar, anders is het kudt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Even heel erg slecht, maar dat komt omdat het heel goed ging. Ik ben een paar weken lang heel erg verliefd geweest en heb een date met dat meisje gehad waarop ze me heeft afgewezen, maar wel aangegeven heeft vrienden te willen zijn.
Heb dus nu een last van liefdesverdriet en het was een behoorlijke emotionele achtbaan. Maar eerlijk gezegd was het ook wel goed en leerzaam denk ik.
Ze wees me sowieso echt heel zacht en lief af en ze voelde zich duidelijk ontzettend schuldig. Het voelt goed dat een meisje zo lief voor me kan zijn
Als over een tijdje het scherpe randje van liefdesverdriet er af is dan denk ik dat het een hele goede vriendschap kan worden.
nou ergens wel goed te horen dat je zeg maar al op dit punt bent!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Even heel erg slecht, maar dat komt omdat het heel goed ging. Ik ben een paar weken lang heel erg verliefd geweest en heb een date met dat meisje gehad waarop ze me heeft afgewezen, maar wel aangegeven heeft vrienden te willen zijn.
Heb dus nu een last van liefdesverdriet en het was een behoorlijke emotionele achtbaan. Maar eerlijk gezegd was het ook wel goed en leerzaam denk ik.
Ze wees me sowieso echt heel zacht en lief af en ze voelde zich duidelijk ontzettend schuldig. Het voelt goed dat een meisje zo lief voor me kan zijn
Als over een tijdje het scherpe randje van liefdesverdriet er af is dan denk ik dat het een hele goede vriendschap kan worden.
Ik weet niet meer eigenlijk, ik geloof het niet. Misschien een paar trollreacties met dit account, daar was het eigenlijk voor bedoeldquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh! was jij dat? maar poste je dan met 2 acounts tegelijk?
En toen vergat je de login van minibeer, toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer eigenlijk, ik geloof het niet. Misschien een paar trollreacties met dit account, daar was het eigenlijk voor bedoeld
vanwaar de switch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer eigenlijk, ik geloof het niet. Misschien een paar trollreacties met dit account, daar was het eigenlijk voor bedoeld
Wat voor principe dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Neuh gaat zich gewoon om het principe. Dat je als volwassen kerel zo'n poll opstelt. Zoiets.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Neuh gaat zich gewoon om het principe. Dat je als volwassen kerel zo'n poll opstelt. Zoiets.
Hey koffie jij kwam toch ook morgen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toen vergat je de login van minibeer, toch?
quote:
Nee, ik had hem gedelete omdat ik vond dat ik teveel aan het fokken was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En toen vergat je de login van minibeer, toch?
Ga toch weg johquote:
Het principe dat men hier elkaar in z'n waarde laat. Men heeft geen polls nodig voor bevestiging van wat dan ook.quote:
Ja, maar ik weet nog niet precies tot hoelaat. Overmorgen heb ik namelijk al wat anders en moet ik redelijk vroeg op zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey koffie jij kwam toch ook morgen?
datquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Het principe dat men hier elkaar in z'n waarde laat. Men heeft geen polls nodig voor bevestiging van wat dan ook.
Klopt, maar ik heb wel hoop dat dat nog zal gaan lukken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:00 schreef Michel2GRFE het volgende:
Als je je gevoelens maar vergeten kan voor haar, anders is het kudt.
Nja, ze probeerde me zo voorzichtig mogelijk af te wijzen en ze is echt gewoon superlief voor me. Ik kan niet boos op haar zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
nou ergens wel goed te horen dat je zeg maar al op dit punt bent!
liefdesverdriet hoort er bij! en nu ben je wel verliefd geweest op iemand die je aardig heeft benaderd en je vervalt niet in een algemene vrouwen haat/angst!
Dankjewelquote:ik vind je erg positief klinken! super benzin!!!
Ik zal je een geheimpje vertellen, maar in de meeste gevallen ben ik gewoon niet serieus hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh
Als ik alles moet opsommen wat niet volwassen is wat jij poste dan ben ik 10 topics verder
Val jou er toch ook niet over aan.
Het gaat toch helemaal niet om bevestiging, gewoon nieuwschierigheid meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Het principe dat men hier elkaar in z'n waarde laat. Men heeft geen polls nodig voor bevestiging van wat dan ook.
Ik wel dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen, maar in de meeste gevallen ben ik gewoon niet serieus hoor.
Vooral dit soort uitspraken maken, Kree. Echt waar, vooral doen.quote:
even ontopic want je wil van je single status af toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet om bevestiging, gewoon nieuwschierigheid meer.
Maakt mij niet uit verder.
Vooral de meiden zijn bang ervoor.
hoe niet waar, als je geen bevestiging zocht, dan was je niet zo hard tegen die poll in gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral dit soort uitspraken maken, Kree. Echt waar, vooral doen.
Wij zijn helemaal nergens bang voor, want in tegenstelling tot jou zoeken wij geen bevestiging in alles wat we doen. Simpelweg omdat we al genoeg bevestiging hebben en niet onzeker zitten te wachten wat mensen op een forum van ons vinden. Dat gebeurd zodra je eenmaal een leven hebt.
Maar dan moet je je ook niet druk gaan maken om een Kree die een poll wilt plaatsenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral dit soort uitspraken maken, Kree. Echt waar, vooral doen.
Wij zijn helemaal nergens bang voor, want in tegenstelling tot jou zoeken wij geen bevestiging in alles wat we doen. Simpelweg omdat we al genoeg bevestiging hebben en niet onzeker zitten te wachten wat mensen op een forum van ons vinden. Dat gebeurd zodra je eenmaal een leven hebt.
Oke, denk ook niet dat ik heel lang zal blijvenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nog niet precies tot hoelaat. Overmorgen heb ik namelijk al wat anders en moet ik redelijk vroeg op zijn.
Dat je nog niet zoveel gepost hebt? Kan ik me niet herinneren. En bovendien, jij bent hier wel een actieve poster en moeraskat niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
iets in die trant zei je ook over mij in het vorige topic?
vertelquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, tijd geleden. Toen ik nog minibeer was
Ik denk dat ik om een uur of 0:00 sowieso al op ben en naar bed wil.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, denk ook niet dat ik heel lang zal blijven
Eens!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar dan moet je je ook niet druk gaan maken om een Kree die een poll wilt plaatsen
Vooral koppig blijven doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
hoe niet waar, als je geen bevestiging zocht, dan was je niet zo hard tegen die poll in gegaan.
Ik neem je advies aan hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
even ontopic want je wil van je single status af toch?
als je een aanname doet en elke vrouw in de wijde omgeving zegt dat je aanname fout is en ze geven uitleg over het hoe en waarom en wat ze dan precies wel stoort dan kun je wel aannemen dat dat klopt en er wat van leren![]()
vol blijven houden aan je kinderachtige aanname nadat vrouwen de tijd en moeite hebben genomen om je iets uit te leggen maakt je nou niet bepaald een leuke kerel
kree het gaat geen van die dames hier om die poll maar om je reacties er naquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Eens!
Wie maken er nu drama van dan?
als niemand wat had gezegd was het ook goed geweest
een mening hebben over wat er in ons hoofd af speelt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik neem je advies aan hoor.
Maar heb ook nog een eigen mening.
En of het me minder leuk maakt?
Wellicht, maar ga me niet anders voordoen alsdat ik ben.
+ het heeft iig 1 keer gewerkt.
Kijk uit voor de friendzone.... niet op in gaan als je nog gevoelens voor d'r hebt, daar voel je je uiteindelijk meestal alleen maar slechter om.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Bangalijst, that's allquote:
Kree zelf zal het iig niet doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet straks wie je moet dm'en
Hoezoquote:Op donderdag 26 april 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck wat word ik agressief van die shit die jij eet.
Het geflirt met mij is niet serieus?!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen, maar in de meeste gevallen ben ik gewoon niet serieus hoor.
In Kree zijn hoofd kan dat. Kree is namelijk een beetje sociaal gestoord. Maakt verder niet uit, hij kan er niets aan doen dat hij niet met mensen om kan gaan en zichzelf onzeker voelt en daarom in alles bevestiging zoekt. Kree denkt vrouwen namelijk helemaal te begrijpen, en we kunnen hem het beste in deze waan laten. Want anders valt zijn hele wereld in elkaar als die erachter komt dat elk contact met vrouwen tot nu toe eigenlijk anders bedoeld was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een mening hebben over wat er in ons hoofd af speelt?wtf
dmen voor wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef debeterebob het volgende:
Mensen onder de streep even de namen van vrouwen die ik moet dm'en. Geef alleen je zelf op. Dank.
---------------------------------------------------------------------------------
Ik zie het anders de leukste vrouwen ,schattigquote:
mij niet betrekken bij kree waarom doe je dat pffquote:
In gaan op dingen die jij zegt. Zodat jij het vervolgens weer kan negeren en lekker jezelf kan blijven geloven? Ik heb het opgegeven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
Zuuuucht omdraaien is het.
Je gaat niet in op wat ik zeg
Jouw aandacht trekkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Ik zie het anders de leukste vrouwen ,schattig
[..]
mij niet betrekken bij kree waarom doe je dat pff
Mensen die potentieeltjes zijn moeten dm'en he. Ik ben te autistisch om er zelf achter te komen wie mij leuk vinden.quote:
Neeee helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kree het gaat geen van die dames hier om die poll maar om je reacties er na
doe niet alsof we achterlijke wezens zijn die leven voor de bevestiging van 10 kerels of fok en dat zelf niet eens begrijpen
en dan maar blijven herhalen
ik denk echt dat ie zo weinig vrouwelijke aandacht krijgt dat ie hier zijn plezier uit moet halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
In Kree zijn hoofd kan dat. Kree is namelijk een beetje sociaal gestoord. Maakt verder niet uit, hij kan er niets aan doen dat hij niet met mensen om kan gaan en zichzelf onzeker voelt en daarom in alles bevestiging zoekt. Kree denkt vrouwen namelijk helemaal te begrijpen, en we kunnen hem het beste in deze waan laten. Want anders valt zijn hele wereld in elkaar als die erachter komt dat elk contact met vrouwen tot nu toe eigenlijk anders bedoeld was.
Maar he, dit is puur mijn mening hoor.
maak een pollquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die potentieeltjes zijn moeten dm'en he. Ik ben te autistisch om er zelf achter te komen wie mij leuk vinden.
Ja, en veel graag.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef strawberry_hill het volgende:
dude, ruziemaken op een forum?SRSLY
Ja. Negatieve aandacht is ook aandacht he.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk echt dat ie zo weinig vrouwelijke aandacht krijgt dat ie hier zijn plezier uit moet halen
zo'n kerel die in de supermarkt tegen je aan loopt ('per ongeluk') en dat ie dan zo zucht van
Wat ben jij hard joh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
In Kree zijn hoofd kan dat. Kree is namelijk een beetje sociaal gestoord. Maakt verder niet uit, hij kan er niets aan doen dat hij niet met mensen om kan gaan en zichzelf onzeker voelt en daarom in alles bevestiging zoekt. Kree denkt vrouwen namelijk helemaal te begrijpen, en we kunnen hem het beste in deze waan laten. Want anders valt zijn hele wereld in elkaar als die erachter komt dat elk contact met vrouwen tot nu toe eigenlijk anders bedoeld was.
Maar he, dit is puur mijn mening hoor.
Leuk voor de afwisseling juist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef strawberry_hill het volgende:
dude, ruziemaken op een forum?SRSLY
inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Negatieve aandacht is ook aandacht he.
Oh, valt dat zo op? Dan doe ik dat niet meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk echt dat ie zo weinig vrouwelijke aandacht krijgt dat ie hier zijn plezier uit moet halen
zo'n kerel die in de supermarkt tegen je aan loopt ('per ongeluk') en dat ie dan zo zucht van
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ben jij hard joh.
Waarom zit je eigenlijk in dit topic?
dit is precies wat jij doet richting alle vrouwen hierquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ben jij hard joh.
Waarom zit je eigenlijk in dit topic?
Sorry maar ik kan niet kiezen. Mag je ook meerder kieze?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
Neeee helemaal niet.
zucht ik kan het niet uitleggen denk want ik zit toch al in het verdom hoekje.
Wat ik me afvroeg was, welke mannen (of noem het hoeveel) vinden welke meiden het leukst.
Of het voor jullie bevestiging is of niet /care.
Maar gelijk denken jullie (meiden) veels te ver door en gaan vragen en mij aanvallen.
Lekker boeie daar is het mij helemaal niet om te doen.
Maarja
Er is nog steeds geen conclusie dus stem maar verder:
• Myr
• MFN
• Marba
• C_M
• strawberry_hill
• rhubarbje
• charmed_angel
• Sinos
• Strawberry
• Joysa
• Cassandra
• Rokje
• Silk
• Casie
• Arachide
• Loka
• Flippie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ach weet ik tochquote:
prima maar projecteer dat dan niet op alle vrouwen die je pad kruisenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:19 schreef strawberry_hill het volgende:
laat hem in zijn eigen wereld als hij dat leuk vind wat maakt het uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |