Uiteraardquote:
-----quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Owja, die ene die ik vergeten was heet Cassandra (al post zij vooral in het serieuze topic)
Komt c_a?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
---
Tuurlijk, kom maar op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
Mag ik jullie laten zien hoe awesome mijn portfolio leerdosier gaat worden?
heb net op FB iets voorbij zien komen, echt super coowl!!!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef Myraela het volgende:
Mag ik jullie laten zien hoe awesome mijn portfolio leerdosier gaat worden?
Maar moeraskat heeft toch maar een paar keer hier gepost?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
Moeraskat
------
Nice ! Maar wat is dat blauwige aan de linkerkant ? Ziet een beetje vreemd uit.quote:
goedzo, vul maar effe aan, maak ik er over een kwartiertje wel een poll van.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
Moeraskat[quote]Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Michel2GRFE het volgende:
-----
Myr
MFN
Marba
C_M
strawberry_hill
rhubarbje
charmed_angel
Sinos
Strawberry
Joysa
Cassandra
Rokje
Moeraskat
------
Welk blauwige?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:06 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nice ! Maar wat is dat blauwige aan de linkerkant ? Ziet een beetje vreemd uit.
spijkerbroek.. (of bedoel je dat niet)quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:06 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Nice ! Maar wat is dat blauwige aan de linkerkant ? Ziet een beetje vreemd uit.
Dan had ik ook wel pumps aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
spijkerbroek.. (of bedoel je dat niet)
Vind trouwens wel dat je ff moet kijken of je niet een paar hippe pumps over die gympies heen kan sjoppen
Schaduw krijg ik er niet uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ja dat blauwige bij de jeans en over de schoen..
ik zie t... schaduw denk ik...?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:08 schreef Michel2GRFE het volgende:
Ja dat blauwige bij de jeans en over de schoen..
haha lachje is een beetje gemaakt.quote:
Dat we een portfolio moeten maken is de opdracht. Maar iedereen pakt gewoon een kant en klaar wordpress ontwerp.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef marbasnarf het volgende:
vind m wel helemaal leuk!
Ik heb trouwens nooit zoiets hips moeten/hoeven maken voor school, alleen een eindeloos dikke map met opdrachten op papier, maar dit is echt 100x leuker!!
eigen initiatief of opdracht van school?
ik vind t leuk! zeker een portfolio hoort persoonlijk te zijn toch!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat we een portfolio moeten maken is de opdracht. Maar iedereen pakt gewoon een kant en klaar wordpress ontwerp.
Ik vind het een beetje stom als je een portfolio maakt voor een multimedia opleiding en dan niet eens je eigen portfolio kan ontwerpen/maken. Maarja, kan het ze niet kwalijk nemen, je krijgt er vast geen extra punten voor, maar toch.
ik ook niets van meegekregenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:20 schreef Michel2GRFE het volgende:
Oh toen leefde ik nog in een sociaal isolement, heb ik niet meegemaakt.
als ze niet appt dan is de bbq zo gezellig dat ze dronken is hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds![]()
Ik app je wel als ik in Leiden ben
Als ik niet app dan kom ik niet
Gewoon komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik twijfel nog steeds![]()
Ik app je wel als ik in Leiden ben
Als ik niet app dan kom ik niet
Nee ikke niet drinken... ik ben bobjequote:Op vrijdag 27 april 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ze niet appt dan is de bbq zo gezellig dat ze dronken is haha
quote:
alweer de bob...! regel je niet zo goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ikke niet drinken... ik ben bobje
Ben nog steeds verkouden enzo
Nee ik wilde bob zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alweer de bob...! regel je niet zo goed![]()
helpen neusdruppes niet..? balen man!
Geen idee? Wilde jij nog wat doen???quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef marbasnarf het volgende:
wat is trouwens je plan met koninginnendag CA?
ik heb speciaal vrij genomen de dag ernaquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee? Wilde jij nog wat doen???
In Spijkenisse is 'alles'quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb speciaal vrij genomen de dag ernamaar we hebben helemaal niet gekeken of er wel wat leusk te doen is haha
t wordt echt rot weer... kunnen jullie niet beter gaan gourmettenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik wilde bob zijn
Omdat ik ziekjes nog ben.
Ik voel me wel iets beter![]()
Mijn mama had de juiste neusspray voor mij, dus was helemaal happy.
Alleen krijg je er zo droge strot van
Geen idee hoe ze dat gaan doen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t wordt echt rot weer... kunnen jullie niet beter gaan gourmetten
edit: binnen
lekker!!!! met een wijntje (ohne.. bob... jipjanneke - champagne) en een sateetje!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat gaan doen...
Ik ga gewoon heel de middag/avond in de jacuzzi zitten ofzo
Ja weer terug inmiddelsquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
Moeten Silk, Casie en Arachide niet in het lijstje?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Heb het idee dat we nog iemand vergeten....
Yep Checkquote:
Mohmi?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:01 schreef Tangledup het volgende:
Misschien komt het omdat er op de tinychat ook vrouwen zitten die niet in dit topic komen.
Nooit gezien?quote:
Omdat we gaan stemmen voor de leukste topic meid twi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef twi het volgende:
Post hier niet. Maar waarom worden überhaupt de vrouwen van het topic opgesomd?
Geen ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:04 schreef twi het volgende:
Post hier niet. Maar waarom worden überhaupt de vrouwen van het topic opgesomd?
I knowquote:
Laten we aan de topic meiden over dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een mannenlijstje zal ook nog wel komen
Idd. I'm out.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in weer lijstjes en stemmen
Now image what that would do to your self confidence.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een mannenlijstje zal ook nog wel komen
Ik weet al 1 iemand die zeker niet op jou gaat stemmen hihihquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Laten we aan de topic meiden over dan.
Ik sta nummer #xxxx denk
Jij hoeft niet want het gaat om op de meiden stemmen, jij mag niet mee doen dusquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in weer lijstjes en stemmen
Goh echtquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet al 1 iemand die zeker niet op jou gaat stemmen hihih
Okay, haal me dan ook maar uit het lijstje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Jij hoeft niet want het gaat om op de meiden stemmen, jij mag niet mee doen dus
Nee, en ik heb al gegetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef Tangledup het volgende:
Chips eten voor het avondeten.
Zal ik het doen of niet?
Het leven is zo zwaar
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, haal me dan ook maar uit het lijstje.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, haal me dan ook maar uit het lijstje.
Denken dat jullie een keuze hebbenquote:
Ga jij nou echt stoer doen? Even serieus Kree.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Denken dat jullie een keuze hebben![]()
Hahahaha.
Bang voor wat?
Ik ga toch die zak chips halen nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij nou echt stoer doen? Even serieus Kree.
Nou wat is dit nou weer voor gelul.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik pak de popcorn alvastquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben jij zo stoer dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |