Vragen beantwoorden met een vraag.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet een anders iets doen omdat jij iets doet? Dat slaat nergens op.
Klinkt wel te doen en niet als een zware operatie.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als alles goed gaat word er een spier verkort in mijn oog waardoor mijn linkerpupil weer recht vooruit kijkt.
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden met een vraag.
Ok zo kunnen we nog even doorgaan.
Geef eerst maar antwoord
Weinig risico?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
Dokter Prik gaat prikken in mijn oogjes, hihihi.
Ja het is niet zo'n ingewikkelde operatie.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt wel te doen en niet als een zware operatie.
Zou wel nice zijn toch, vooral voor je zelfvertrouwen?
Ja.quote:
Beter!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet zo'n ingewikkelde operatie.
zoiets heb ik ook met mijn oogquote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet zo'n ingewikkelde operatie.
Ik moet nog allerlei testen ondergaan, daarvoor moet ik nog terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter!
Gaat het ook binnenkort uitgevoerd worden of moeten ze eerst nog van alles checken en nalopen en inplannen?
Okay, ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog allerlei testen ondergaan, daarvoor moet ik nog terug.
En dan gaat de dokter bepalen of het verantwoord is om te opereren.
Succes hopelijk helpt hetquote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog allerlei testen ondergaan, daarvoor moet ik nog terug.
En dan gaat de dokter bepalen of het verantwoord is om te opereren.
Denken dat je wat aan de OP hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Marco001 het volgende:
toch maar eens de OP bestudeerd, na van't weekend met collega's te zijn wezen stappen, waarbij ik een heel leuk meisje/meid/vrouw/dame tegenkwam die ik niet durfde te benaderen...
Kan beter beetje verkoudenquote:
Nat, winderig.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan beter beetje verkouden
Hoe is het daar in lijden?
Prima.quote:
ik ook 6:45 vind ik vroegquote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nat, winderig.
Morgen weer vroeg op, helaas.
Ik gok van wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef SiIk het volgende:
Waarom ging dit topic zo hard en is het nu ineens 2 uur lang practisch stil? Iedereen voetbal kijken?
Ik zat op jou te wachten.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef SiIk het volgende:
Waarom ging dit topic zo hard en is het nu ineens 2 uur lang practisch stil? Iedereen voetbal kijken?
Hier ben ik.quote:
Hoe is het vandaag met je?quote:
* twi verscheurt z'n lijstje...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Boefjes, is het goed als zaterdag baardmans meekomt?
Goed hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met je?
Doe je ook mee met de Avengers prijsvraag?
Euhm, allicht?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Prijsvraag The Avengersquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed hoor.
Wat?
Wat is precies de planning voor zaterdag enzo? Een uurtje in een cafeetje hangen, of gaan we heftige disco's zoeken en de hele nacht door?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo, daar is wel tijd en ruimte voor hoor.
Ik ken die strijdkreet niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, allicht?
[..]
Prijsvraag The Avengers
Zaterdag is er in ieder geval eerst wat drinken in het stillen café. Beetje drinken en kletsen.
Wat er daarna op het programma staat, zien we dan wel.
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ken die strijdkreet niet.
En als het zo vaag is denk ik dat ik er vanaf moet zien. Hoor net dat wij niet bij Mono terecht kunnen, en is toch een rotend reizen...
Hoi C_M, kun je nog wat licht schijnen op de plannen en tijden zaterdag?quote:
Hoeveel zijn er ongeveer van plan om te komen?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi C_M, kun je nog wat licht schijnen op de plannen en tijden zaterdag?
Hij moet werken zondag.quote:
Ja, is geen doen. Als we nou om 5 uur 's nachts na een hele nacht stappen bij iemand konden slapen zou het nog wel de moeite zijn, maar als straks iedereen er de brui aan geeft om 12 uur vind ik het niet helemaal de moeite waard, dan kom ik de volgende keer wel weerquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Dat hangt van de tijden en plannen af.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er ongeveer van plan om te komen?
Ik heb een bed voor jou en een bank voor Patjen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij moet werken zondag.
[..]
Ja, is geen doen. Als we nou om 5 uur 's nachts na een hele nacht stappen bij iemand konden slapen zou het nog wel de moeite zijn, maar als straks iedereen er de brui aan geeft om 12 uur vind ik het niet helemaal de moeite waard, dan kom ik de volgende keer wel weer
Ik zit te denken wat een mooie tijd is en wat makkelijk is voor de mensen die van ver komen. Als er behoefte is om eerst ergens wat te eten, kunnen we om 7 uur afspreken en anders om 8 uur.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hangt van de tijden en plannen af.
Maar in ieder geval jij, twi, faxie, koffie, tijn, myra (en vriendje) en watertornado.
Je kunt hier boven lezen dat Silk en Patjen willen komen als het lang duurt enzulks.
[..]
Ik heb een bed voor jou en een bank voor Patjen.
Wat mij betreft begint het wat eerder. Anders kan ik na een paar uur weer naar huis, das een beetje jammer.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat een mooie tijd is en wat makkelijk is voor de mensen die van ver komen. Als er behoefte is om eerst ergens wat te eten, kunnen we om 7 uur afspreken en anders om 8 uur.
Ik lees het allemaal morgen, ik moet nu slapen. Wekker om 6 uur.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat een mooie tijd is en wat makkelijk is voor de mensen die van ver komen. Als er behoefte is om eerst ergens wat te eten, kunnen we om 7 uur afspreken en anders om 8 uur.
Ik laat het nog even van de gastenlijst afhangen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hangt van de tijden en plannen af.
Maar in ieder geval jij, twi, faxie, koffie, tijn, myra (en vriendje) en watertornado.
Je kunt hier boven lezen dat Silk en Patjen willen komen als het lang duurt enzulks.
[..]
5 uur is ook prima. En anders kan je bij mij overnachten. Dan regel ik wel een luchtbed en slaapzak.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat mij betreft begint het wat eerder. Anders kan ik na een paar uur weer naar huis, das een beetje jammer.
Maar goed, meeste stemmen gelden neem ik aan.
Ik dacht eerder aan pannenkoeken, pizza of desnoods bij de Mac. Geen 3-gangen menu.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik eet daar wel wat, maar wel wat simpels.
O dat zou fantastisch zijn! Anders was ik om een uur of 10 alweer naar huis gegaanquote:Op woensdag 25 april 2012 23:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
5 uur is ook prima. En anders kan je bij mij overnachten. Dan regel ik wel een luchtbed en slaapzak.
De Mac is altijd wel goed!quote:Op woensdag 25 april 2012 23:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan pannenkoeken, pizza of desnoods bij de Mac. Geen 3-gangen menu.
Dan ga jij naast Patjen op de bank liggen zeker?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat ook geregeld.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat zou fantastisch zijn! Anders was ik om een uur of 10 alweer naar huis gegaan
Ik ga wanneer de laatste is vertrokken. Oh wacht, dat hou ik nooit vol. Maar zeker niet om 0.00quote:Op woensdag 25 april 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
Iedereen gaat weer om een uurtje of 12 weg toch?
Mis ik iets?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:33 schreef Murdera het volgende:
7 uur? 8 uur?![]()
Ik dacht dat het een stapmeet was.
quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
hapje eten en dan op stap?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:33 schreef Murdera het volgende:
7 uur? 8 uur?![]()
Ik dacht dat het een stapmeet was.
Moguh.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hapje eten en dan op stap?
geen ideeik weet niet waar het over gaat
ik kwam goeiemorgen zeggen
goeiemorgen
Ik ga niet naar lowlands hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama heeft een tentje gekocht voor Lowlands.
Omdat ze bang was dat ik anders verkracht zou worden ofzo want ik citeer "Doe je wel voorzichtig, er lopen daar allemaal hitsige mensen"
Kei lieve mama wel.
Ik snap dat hele lowlands niet, in de modder in een tentje slapen, niet tot weinig douchen. The horrorquote:
Godver heej, LL is awesome. Ik zou zo weer gaan op mijn leeftijd, uche kuche.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap dat hele lowlands niet, in de modder in een tentje slapen, niet tot weinig douchen. The horror
Ik heb er ook niet zoveel mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap dat hele lowlands niet, in de modder in een tentje slapen, niet tot weinig douchen. The horror
Meer dat het zo duur is.quote:Op donderdag 26 april 2012 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel mee moet ik zeggen.
Ja, want dan word ik zo vies en dan kunnen mijn nagels brekenquote:Op donderdag 26 april 2012 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Het hele stuk camperen staat me niet aan! No way dat ik in een tent ga slapen of zitten!
En dan veel mensen om je heen die een paar dagen geen douche gezien hebben....
Vind het anders wel jammer dat ik niet eerder heb gekeken wie er allemaal op zouden gaan treden. The xx, Black Keys, Movits!, Kasabian, Ben Howard, Of Monsters and Men (quote:Op donderdag 26 april 2012 11:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ze nog niet zo'n bol voor je heeft gekocht waar je afgesloten in kan leven. Dit is immers ook een risico als je in de tram zitquote:Op donderdag 26 april 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama heeft een tentje gekocht voor Lowlands.
Omdat ze bang was dat ik anders verkracht zou worden ofzo want ik citeer "Doe je wel voorzichtig, er lopen daar allemaal hitsige mensen"
Kei lieve mama wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 14:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat ze nog niet zo'n bol voor je heeft gekocht waar je afgesloten in kan leven. Dit is immers ook een risico als je in de tram zitMijn moeder valt enorm mee eigenlijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt me door.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan ga jij naast Patjen op de bank liggen zeker?
Nicequote:Op donderdag 26 april 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me door.![]()
Maar zonder dollen, heb ik een 2-persoons bed, een losse matras en een bank. Er kan best iemand blijven slapen, mocht dat nodig zijn.
En wat ga je koken? Ik gaat heerlijk uit eten vanavond!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef kree het volgende:
Wat een dooie boel hier.
Goede middag trouwens![]()
Het is weer kooktijd![]()
Dat uit eten gaan had er niet bij gehoeven.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En wat ga je koken? Ik gaat heerlijk uit eten vanavond!
Hmm uit de pan etenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef SiIk het volgende:
Vertel maar Kree.
Dan zal ik je vertellen dan ik net zat te overwegen om uit de pan te eten vandaag, omdat dat weer in de afwas scheelt.
Ik geef je nu de tip van de week: Koop lasagne voor 97 cent uit de vriezer bij de Dekamarkt. Verrekte goedkoop, goed te eten, en het klinkt nog gezond ookquote:Op donderdag 26 april 2012 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm uit de pan eten
Ik doe niks anders haha, heb geneens een tafel hier
En het intresseert me ook niks eigenlijk.
Maar ik ga voor de macaroni vandaag (weer)
Neem me steeds maar voor om wat fatsoenlijks te maken maar heb er gewoon zo geen zin in.
Lange dag werken en dan nog koken opruimen etc.
Hmm nouja.
Ja maar....quote:Op donderdag 26 april 2012 18:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geef je nu de tip van de week: Koop lasagne voor 97 cent uit de vriezer bij de Dekamarkt. Verrekte goedkoop, goed te eten, en het klinkt nog gezond ook
Dat is wel naarquote:
Jawel pasta en rijst dingen gaan wel met pannen om weer op te warmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is wel naar
Dus je kan ook niet voor een paar dagen koken, invriezen en opwarmen?
In de diepvries heb je van die zakken, van iglo geloof ik. Met Paella, tagliatelle met zalm en zo nog een paar dingen. Die gooi je gewoon even in de wok (of koekenpan die groot genoeg is) et voila.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef kree het volgende:
Wat is er trouwens aan kant en klaar dingen waar je geen magnetron bij nodig hebt?
Heb die dingen uit blik wel.
Maar dan zie ik al die kant en klaar dingen staan, maar niks eigenlijk wat je met een pan kunt maken.
Of gewoon alles in een pan gooien en opwarmen, kan ook nog wel denk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Kaas en/of noten erbij. Of kip.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
In de diepvries heb je van die zakken, van iglo geloof ik. Met Paella, tagliatelle met zalm en zo nog een paar dingen. Die gooi je gewoon even in de wok (of koekenpan die groot genoeg is) et voila.Hihi, Silk kan niet koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben nu aan het kokenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaas en/of noten erbij. Of kip.
[..]
Hihi, Silk kan niet koken.
[..]
In de diepvries heb je van die zakken, van iglo geloof ik. Met Paella, tagliatelle met zalm en zo nog een paar dingen. Die gooi je gewoon even in de wok (of koekenpan die groot genoeg is) et voila.Hoe komt het eigenlijk dat je er "teveel" verstand van hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook wel koken maar dat was thuis met de spullen voor handen.
Nu is het een beetje aanklooien en koken alleen voor jezelf is niet leuk.Do what you love, love what you do!
Vanwege jouw laatste zin. Heb geen zin om er tijd aan te besteden enzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat je er "teveel" verstand van hebt?
Ik kan ook wel koken maar dat was thuis met de spullen voor handen.
Nu is het een beetje aanklooien en koken alleen voor jezelf is niet leuk.
Gebakken aardappeltjes, met zweedse gehaktballetjes.quote:
Hoe laat eten we?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanwege jouw laatste zin. Heb geen zin om er tijd aan te besteden enzo.
[..]
Gebakken aardappeltjes, met zweedse gehaktballetjes.
[..]
In de diepvries heb je van die zakken, van iglo geloof ik. Met Paella, tagliatelle met zalm en zo nog een paar dingen. Die gooi je gewoon even in de wok (of koekenpan die groot genoeg is) et voila.Die zakken zijn wel flink aan de prijs. I.i.g. die Paella.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat eet/kook jij twi?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die zakken zijn wel flink aan de prijs. I.i.g. die Paella.
Je bent wel van he, van die Zweedse ballen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanwege jouw laatste zin. Heb geen zin om er tijd aan te besteden enzo.
[..]
Gebakken aardappeltjes, met zweedse gehaktballetjes.
Klopt ja. Ik heb ze dan ook pas 1 keer gehad, toen waren ze in de aanbiedingquote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Die zakken zijn wel flink aan de prijs. I.i.g. die Paella.
Kwart over 6 ofzo. Het is al bijna op.quote:
Ja, ik vind ze lekkerquote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel van he, van die Zweedse ballen?
Geloof 5,99 per zak van 500 gram. En terwijl ik het zei dacht ik.... kipfilet, frutti die mare, wat verse groente, pak paella.... kost wel wat meer om 't zelf te makenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef SiIk het volgende:
Klopt ja. Ik heb ze dan ook pas 1 keer gehad, toen waren ze in de aanbieding
Dat valt enorm mee.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze lekker
Maar zo vaak eet ik dat ook weer niet hoor. Deze zak is nu bijna leeg, en dan heb ik er 1,5 kilo van op, in 4 maanden tijd. Gemiddeld eens per 2 weken ofzo denk ik
Shit ben ik net te laat.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb ze dan ook pas 1 keer gehad, toen waren ze in de aanbieding
[..]
Kwart over 6 ofzo. Het is al bijna op.
Niet zelf aardappels schillen?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:29 schreef twi het volgende:
Meestal van die pakjes van Honig/Maggi (lasagne/kipkerrie/paella/spaghetti), potje rode kool met appeltjes, diepvriesspinazie, aardappelkwartjes/salade/stukje vlees.
Oh jawel hoor, ook regelmatig. Maar heb een ActiFry staan, aardappelkwartjes zijn een stuk lekkerder dan gekookte aardappelsquote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Niet zelf aardappels schillen?
Ik heb ze nog niet gehaald eigenlijk tot nu toe, beetje gemakzucht eigenlijk om kant en klaar te kopen.
Maar het is wel verdomde makkelijk
Altijd al willen proberen, je zit toch in de buurt.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ook regelmatig. Maar heb een ActiFry staan, aardappelkwartjes zijn een stuk lekkerder dan gekookte aardappelsZitten we in CUL ofzo?
Pics!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:49 schreef kree het volgende:
zucht afwas in de douche haha hoe triest.
Pic op verzoek, wil jullie niet vervelen.
Ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef twi het volgende:
Komen er zaterdag nog mensen met het OV naar Leiden? Café is niet helemaal in de buurt van 't station namelijk.
Helaas de beste oplossing voor nuquote:Op donderdag 26 april 2012 19:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Helemaal niet zo praktisch, man...
Bus 182 pakken en er dan ehm, na een zooi haltes uit... Tussen de hoogvliet en de hoge rijndijk...quote:
Halte Plantage.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bus 182 pakken en er dan ehm, na een zooi haltes uit... Tussen de hoogvliet en de hoge rijndijk...
Nou als ik m'n wasbak gebruik dan loopt het onder hier beneden mij.quote:
Vooruit, je hebt excuus. Heb je de loodgieter al gebeld of ga je het zelf fixen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou als ik m'n wasbak gebruik dan loopt het onder hier beneden mij.
Beetje slecht riool.
De douche/wc zit op een andere leiding
Huisbaas is op de hoogte, laat het lekker aan hun.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooruit, je hebt excuus. Heb je de loodgieter al gebeld of ga je het zelf fixen?
Helaas niet twi, we lopen elkaar gewoon mis elke keer.quote:
Jij hebt wel pech hequote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Helaas niet twi, we lopen elkaar gewoon mis elke keer.
Heb haar echt niet meer gezien sinds dat we een bakkie deden.
Volgens mij zit ze in de nachtdiensten nu ofzo.
Jawel, maar had haar al een keer ge-smst ook, geen reactie terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt wel pech hemaar je hebt haar nummer toch dus smsje is zo gestuurd
Briefje op der deur of ze bakkie wilt doen!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Helaas niet twi, we lopen elkaar gewoon mis elke keer.
Heb haar echt niet meer gezien sinds dat we een bakkie deden.
Volgens mij zit ze in de nachtdiensten nu ofzo.
Jaa best leuk maar zit niet te wachten op een bakkie middernacht ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Briefje op der deur of ze bakkie wilt doen!
jajaajaaaa, buurmeisje is leuk maar denk niet dat het wat gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Doe eens wanhopig kree, zou je sieren
Ben jij nu een vent?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Jaa best leuk maar zit niet te wachten op een bakkie middernacht ofzo.
Ben best wel moe.
Ja ik heb een datequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij nu een vent?
[..]
Ja ik heb een dateJa maar laf, zucht. tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat jou betreft, zal hetzelfde worden met mij ben ik bang vanavond.
mss Koninginnedag altijd leuk wie weet kom ik haar nog wel tegen.Do what you love, love what you do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ach ik eigenlijk niets zeggen van lef tonen enzo want ik doe ook niets op dit moment. Gister wel leuk op msn zitten kletsen met iemand waarmee ik vorig jaar een date had en nog steeds contact heb. Beetje jammer dat het niets is geworden.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar laf, zucht. tja.
En wat jou betreft, zal hetzelfde worden met mij ben ik bang vanavond.
mss Koninginnedag altijd leuk wie weet kom ik haar nog wel tegen.
LOEF! Nog mooie avonturen beleefd?quote:
Lee Hottie?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga mezelf over enkele momenten transformeren in super guido
MSN is zo anders als gewoon rechtstreeks.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik eigenlijk niets zeggen van lef tonen enzo want ik doe ook niets op dit moment. Gister wel leuk op msn zitten kletsen met iemand waarmee ik vorig jaar een date had en nog steeds contact heb. Beetje jammer dat het niets is geworden.
Haha nee.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
Hajohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Kree'tje.... Je hebt toch 2 buurvrouwen? Probeer eens de ander.
Word biseksueel, daar vergroot je je kansen mee!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nee.
1 buuf en 1-2 polen aan de andere kant (man).
Vast wel maar.. neequote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Word biseksueel, daar vergroot je je kansen mee!
Neequote:
Jaquote:
Godverdommequote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Bij kipfilet moet dus wél olie, Drommeltje.
Goeie tipquote:Op donderdag 26 april 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Word biseksueel, daar vergroot je je kansen mee!
Zolang je slurf maar heet isquote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Ik heb koude voeten, is dat ook leuk nieuws?
Valt een beetje tegen, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Je wacht nu op een reactie van: "kom ze wel opwarmen voor je"quote:Op donderdag 26 april 2012 19:43 schreef twi het volgende:
Wil jij dat doen?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Je wacht nu op een reactie van: "kom ze wel opwarmen voor je"
Tja
Stiekem hoopte hij natuurlijk op jouw onvolprezen voetmassages. Jammer dat je dit zo snel doorzag.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
Je wacht nu op een reactie van: "kom ze wel opwarmen voor je"
Tja
Nee !quote:
Krijg de rillingen al bij de gedachte eraanquote:Op donderdag 26 april 2012 19:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Stiekem hoopte hij natuurlijk op jouw onvolprezen voetmassages. Jammer dat je dit zo snel doorzag.
MFN toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef twi het volgende:
Nou, kree staat niet bovenaan mijn prioriteitenlijstje van mensen die mijn voeten warm mogen komen maken, hoor.
Misschien komt twi ze wel afkoelen met zijn koude voeten.quote:
Jawel, die was juist zo heet dat het raam open moest, totdat ik het weer helemaal koud kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er sliep geen hete man naast je
DG staat bovenaan natuurlijk. Maar stiekem geef ik liever zelf de massages. Nouja, massages...quote:
Leuk nummerquote:
Ik slaap altijd met het raam openquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, die was juist zo heet dat het raam open moest, totdat ik het weer helemaal koud kreeg.
Snij hem open en kijk of hij gaar is.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het erg als mijn kipfilet niet helemaal goudbruin is? Ik wil eten
Gewoon etenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met het raam open
nooit kachel aan ook
Ik heb er al 1 opgegetenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Snij hem open en kijk of hij gaar is.
Niet echt, heb vooral heel veel lopen kloten op het werk.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LOEF! Nog mooie avonturen beleefd?
Je hebt gewoon een noob gasvoornuis, harder die pan.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb met zomerdekbed geslapen maar wel raam dichtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook
In de winter heb je dan ook wat aan je dekbed enzo.
Hij staat op maxquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een noob gasvoornuis, harder die pan.
Dat is ook alleen maar goed als je een lekker dik dekbed hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik slaap altijd met het raam open
nooit kachel aan ook
In de zomer slaap ik vaak zonder dekbedquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb met zomerdekbed geslapen maar wel raam dicht
Drom en koken.quote:
Ga weer es wat maisjes hosselen dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt, heb vooral heel veel lopen kloten op het werk.
Morgen hebben we een bad-ass triviant toernooi.
Of als je een leuk meisje naast je hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar goed als je een lekker dik dekbed hebt.
Of een man die wel het dekbed wil delen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Of als je een leuk meisje naast je hebt
Nee, want meisjes zeuren altijd dat ze het koud hebben, dus dan moet dat raam weer dicht zodat ik lig te dampen van het zweet. Verdomme.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
Of als je een leuk meisje naast je hebt
Ik deel zo met jou hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of een man die wel het dekbed wil delen.
Nee joh, dichter tegen aan gaan liggen danquote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want meisjes zeuren altijd dat ze het koud hebben, dus dan moet dat raam weer dicht zodat ik lig te dampen van het zweet. Verdomme.
Teveel moeite.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga weer es wat maisjes hosselen dan.
Of dat je raam dicht hebt en kachel te hard, maar je geen zin hebt om er even uit te komenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, want meisjes zeuren altijd dat ze het koud hebben, dus dan moet dat raam weer dicht zodat ik lig te dampen van het zweet. Verdomme.
Wat nou lui, ik zit de komende week helemaal volgeboekt.quote:
Nee nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
Heloef, heb je al uren gekregen voor bevrijdingspop.
Ik kom bij jou liggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef twi het volgende:
Ik heb maar een halve deken nodig in bed. Ik ben heel gul met het delen van dekens in bed.
Twi deelt de lakens uit in bed,quote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef twi het volgende:
Ik heb maar een halve deken nodig in bed. Ik ben heel gul met het delen van dekens in bed.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Twi deelt de lakens uit in bed,
HE BOSS![]()
![]()
Volgende week bedoel je? Das 3 mei zeker?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik kom trouwens donderdag in Dromms zijn stadje donderdag.
Triviantquote:Op donderdag 26 april 2012 19:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet echt, heb vooral heel veel lopen kloten op het werk.
Morgen hebben we een bad-ass triviant toernooi.
Ja volgende week.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgende week bedoel je? Das 3 mei zeker?
Welke stad en waarom?quote:
Je weet het maar nooit met die negersquote:Op donderdag 26 april 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
Anders zou ik wel zeggen "ik kom vandaag in Dromms zijn stadje"
Groningen, er is geen waarom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Try mequote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, ik pik alle dekens.
Jawel als je naar die uithoek gaat heeft dat altijd een redenquote:
Komt die ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon ChipsZak. hosselen.
Gewoon chillen met de bazen, DV, Snuf en ik hoor nu ook Drom dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel als je naar die uithoek gaat heeft dat altijd een reden
Wie?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon ChipsZak. hosselen.
Myr niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon chillen met de bazen, DV, Snuf en ik hoor nu ook Drom dus.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet stappen in Groningen. Denk ik.
Tofquote:Op donderdag 26 april 2012 20:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon chillen met de bazen, DV, Snuf en ik hoor nu ook Drom dus.
Sorry, ik ken niet alles wat een kut heeft op FOK!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Tot op de dag van vandaag dacht ik dat bosuitjes er als uitjes uitzagen![]()
Wat een deceptie
Topkokquote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een deceptie
Dat doen ze eigenlijk ook, ware het niet dat lenteuitjes en bosuitjes hetzelfde zijn, hoewel bosuitjes wat later worden gerooid wanneer 't toch tot een soort van uitje is gegroeidquote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een deceptie
Wat?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is overigens wel supergoed gelukt
Ik ging er maar vanuit dat ik dat witte er niet bij moest doen en alleen dat groene moest gebruiken
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een deceptie
Hommo.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry, ik ken niet alles wat een kut heeft op FOK!
Dat witte kun je gwoon etenn.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ging er maar vanuit dat ik dat witte er niet bij moest doen en alleen dat groene moest gebruiken
Je maakt een grapje toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Trollquote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, straks ga je me nog vertellen dat ik het witte van de prei ook kan eten
Dus ik kan wanneer ik lenteuitjes nodig heb ook bosuitjes gebruiken en vice versa?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Dat doen ze eigenlijk ook, ware het niet dat lenteuitjes en bosuitjes hetzelfde zijn, hoewel bosuitjes wat later worden gerooid wanneer 't toch tot een soort van uitje is gegroeid
Uhuh. En ik gooi alles wat niet meer één geheel is weg (zodra het zich in bladeren splitst), zowel van bosuitjes als van prei.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dus ik kan wanneer ik lenteuitjes nodig heb ook bosuitjes gebruiken en vice versa?
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Uhuh. En ik gooi alles wat niet meer één geheel is weg (zodra het zich in bladeren splitst), zowel van bosuitjes als van prei.
Dat is het enige wat ik heb gebruikt van de bosuitjesquote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef twi het volgende:
[..]
Uhuh. En ik gooi alles wat niet meer één geheel is weg (zodra het zich in bladeren splitst), zowel van bosuitjes als van prei.
Echt?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik heb gebruikt van de bosuitjes
Het groenen kan ook wel. Maar je moet eigenlijk van het wit een klein randje afsnijden. En het groen gebruiken totdat de bladeren los van elkaar gaan staan.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet je dat andere gebruiken dan? Ik heb al het groene gebruikt
Haha goed idee. Met kerst?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we voor onze kookhelden eens een kookmeet moeten organiseren.
Nog even en ik ben ook stoer als ik kook. Ik kan al bijna 5 fatsoenlijke gerechten makenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef SiIk het volgende:
Drommel, ik vind je zo vertederend lief hè, als het om koken gaat
Verder ben je een stoere man hoor, maar als je kookt![]()
Goed planquote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we voor onze kookhelden eens een kookmeet moeten organiseren.
Ik lust toch alles welquote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef SiIk het volgende:
De eerste keer dat ik prei gebruikte in een gerecht ging ik op youtube zoeken wat de bedoeling was
Respect voor Drommel die gewoon doet
Welke?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nog even en ik ben ook stoer als ik kook. Ik kan al bijna 5 fatsoenlijke gerechten maken
Hehe, dan kan ik niet.quote:
Jouw thunderpan vol met pasta eten.quote:
Kippen-, groente-, champignon en kip-groentesoepquote:Op donderdag 26 april 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Hehe, dan kan ik niet.
[..]
Jouw thunderpan vol met pasta eten.
Fuck wat word ik agressief van die shit die jij eet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kippen-, groente-, champignon en kip-groentesoep
Pastavarianten (met veel gehakt uiteraard)
Griekse Kofta
Thaise Kip Siam
Up next: Japanse Teriyaki
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Fuck wat word ik agressief van die shit die jij eet.
Probeer volgende keer eens maissoep te maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kippen-, groente-, champignon en kip-groentesoep
Pastavarianten (met veel gehakt uiteraard)
Griekse Kofta
Thaise Kip Siam
Up next: Japanse Teriyaki
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Probeer volgende keer eens maissoep te maken.
Soepen zijn voor bazen.quote:
Nomnomnom.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soepen zijn voor bazen.
Of anders Franse uiensoep. Omnomnom.
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |