Vragen beantwoorden met een vraag.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet een anders iets doen omdat jij iets doet? Dat slaat nergens op.
Klinkt wel te doen en niet als een zware operatie.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als alles goed gaat word er een spier verkort in mijn oog waardoor mijn linkerpupil weer recht vooruit kijkt.
Nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden met een vraag.
Ok zo kunnen we nog even doorgaan.
Geef eerst maar antwoord
Weinig risico?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
Dokter Prik gaat prikken in mijn oogjes, hihihi.
Ja het is niet zo'n ingewikkelde operatie.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt wel te doen en niet als een zware operatie.
Zou wel nice zijn toch, vooral voor je zelfvertrouwen?
Ja.quote:
Beter!quote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet zo'n ingewikkelde operatie.
zoiets heb ik ook met mijn oogquote:Op woensdag 25 april 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet zo'n ingewikkelde operatie.
Ik moet nog allerlei testen ondergaan, daarvoor moet ik nog terug.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter!
Gaat het ook binnenkort uitgevoerd worden of moeten ze eerst nog van alles checken en nalopen en inplannen?
Okay, ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog allerlei testen ondergaan, daarvoor moet ik nog terug.
En dan gaat de dokter bepalen of het verantwoord is om te opereren.
Succes hopelijk helpt hetquote:Op woensdag 25 april 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet nog allerlei testen ondergaan, daarvoor moet ik nog terug.
En dan gaat de dokter bepalen of het verantwoord is om te opereren.
Denken dat je wat aan de OP hebtquote:Op woensdag 25 april 2012 22:02 schreef Marco001 het volgende:
toch maar eens de OP bestudeerd, na van't weekend met collega's te zijn wezen stappen, waarbij ik een heel leuk meisje/meid/vrouw/dame tegenkwam die ik niet durfde te benaderen...
Kan beter beetje verkoudenquote:
Nat, winderig.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan beter beetje verkouden
Hoe is het daar in lijden?
Prima.quote:
ik ook 6:45 vind ik vroegquote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nat, winderig.
Morgen weer vroeg op, helaas.
Ik gok van wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef SiIk het volgende:
Waarom ging dit topic zo hard en is het nu ineens 2 uur lang practisch stil? Iedereen voetbal kijken?
Ik zat op jou te wachten.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:47 schreef SiIk het volgende:
Waarom ging dit topic zo hard en is het nu ineens 2 uur lang practisch stil? Iedereen voetbal kijken?
Hier ben ik.quote:
Hoe is het vandaag met je?quote:
* twi verscheurt z'n lijstje...quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Boefjes, is het goed als zaterdag baardmans meekomt?
Goed hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag met je?
Doe je ook mee met de Avengers prijsvraag?
Euhm, allicht?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Prijsvraag The Avengersquote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed hoor.
Wat?
Wat is precies de planning voor zaterdag enzo? Een uurtje in een cafeetje hangen, of gaan we heftige disco's zoeken en de hele nacht door?
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo, daar is wel tijd en ruimte voor hoor.
Ik ken die strijdkreet niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, allicht?
[..]
Prijsvraag The Avengers
Zaterdag is er in ieder geval eerst wat drinken in het stillen café. Beetje drinken en kletsen.
Wat er daarna op het programma staat, zien we dan wel.
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ken die strijdkreet niet.
En als het zo vaag is denk ik dat ik er vanaf moet zien. Hoor net dat wij niet bij Mono terecht kunnen, en is toch een rotend reizen...
Hoi C_M, kun je nog wat licht schijnen op de plannen en tijden zaterdag?quote:
Hoeveel zijn er ongeveer van plan om te komen?quote:Op woensdag 25 april 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi C_M, kun je nog wat licht schijnen op de plannen en tijden zaterdag?
Hij moet werken zondag.quote:
Ja, is geen doen. Als we nou om 5 uur 's nachts na een hele nacht stappen bij iemand konden slapen zou het nog wel de moeite zijn, maar als straks iedereen er de brui aan geeft om 12 uur vind ik het niet helemaal de moeite waard, dan kom ik de volgende keer wel weerquote:
natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 22:52 schreef Myraela het volgende:
Dat hangt van de tijden en plannen af.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er ongeveer van plan om te komen?
Ik heb een bed voor jou en een bank voor Patjen.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hij moet werken zondag.
[..]
Ja, is geen doen. Als we nou om 5 uur 's nachts na een hele nacht stappen bij iemand konden slapen zou het nog wel de moeite zijn, maar als straks iedereen er de brui aan geeft om 12 uur vind ik het niet helemaal de moeite waard, dan kom ik de volgende keer wel weer
Ik zit te denken wat een mooie tijd is en wat makkelijk is voor de mensen die van ver komen. Als er behoefte is om eerst ergens wat te eten, kunnen we om 7 uur afspreken en anders om 8 uur.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hangt van de tijden en plannen af.
Maar in ieder geval jij, twi, faxie, koffie, tijn, myra (en vriendje) en watertornado.
Je kunt hier boven lezen dat Silk en Patjen willen komen als het lang duurt enzulks.
[..]
Ik heb een bed voor jou en een bank voor Patjen.
Wat mij betreft begint het wat eerder. Anders kan ik na een paar uur weer naar huis, das een beetje jammer.quote:Op woensdag 25 april 2012 23:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zit te denken wat een mooie tijd is en wat makkelijk is voor de mensen die van ver komen. Als er behoefte is om eerst ergens wat te eten, kunnen we om 7 uur afspreken en anders om 8 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |