Dat voelt niet echt als een belediging SH, ook al zal het zo wel bedoeld zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zegt iemand die zelf op paiq zit
Als je dat echt meent, kan dat wel eens juist de omkeer zijn waarna je iemand tegen het lijf zal lopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee,heb er gewoon even geen in meer in heeft niets met mokken te maken wel met mezelf rust gunnen
Gister ging je nog uit in de hoop iemand tegen te komenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee,heb er gewoon even geen in meer in heeft niets met mokken te maken wel met mezelf rust gunnen
ik ben gewoon moegestreden na maanden,jaren geef ik het op soitquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Gister ging je nog uit in de hoop iemand tegen te komen
Jij wil wel een relatie, maar omdat het niet loopt zoals jij wil ga je dit soort dingen verkondigen.
Niks mis mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Facebook gebruiken om relaties te regelen.
jij moet een hobby zoeken en meer bekenden krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
Kree dan moet je wel meisje hebben die single zijn op facebook
I don't buy it.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben gewoon moegestreden na maanden,jaren geef ik het op soit
Inderdaad, alleen ik ben te lui om dat te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
jij moet een hobby zoeken en meer bekenden krijgen.
Tip maar hoor
In het echt vind ik gewoon beter, dus ik vind het maar matig om facebook daarvoor te misbruiken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Het is een ding wat meiden zoeken en daardoor kom je met ze in contact.
heb het nu voor de tweede keer.
(en dan praat ik nog geneens over alle andere dingen die niks met relaties te maken hebben, maar waardoor ik best leuke dingen heb gedaan)
ze kan toch best n dipje hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
I don't buy it.
We zullen zien wat je de komende tijd zal schrijven hier.
Ja dan doe je het zelf hequote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ik ben te lui om dat te doen
you don't have toquote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
I don't buy it.
We zullen zien wat je de komende tijd zal schrijven hier.
Echt komt daarna.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In het echt vind ik gewoon beter, dus ik vind het maar matig om facebook daarvoor te misbruiken.
Voor mij andersom, ik voeg sowieso geen mensen toe die ik niet in het echt ken dus dat is al geen eens een optie.quote:
Hoe flirt jij, MFN?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor mij andersom, ik voeg sowieso geen mensen toe die ik niet in het echt ken dus dat is al geen eens een optie.
En flirten doe ik in het echt, niet lafjes via facebook.
Weet ikquote:
Oogcontact, aanrakingen, opmerkingen, grapjes etc.quote:
je papa komt om half 6 hamburgers eten... dat lukt toch wel in een half uur...!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef charmed_angel het volgende:
OMG half 6 is mijn papa hier
En ik moet nog hamburgers bakken
Haasten haasten haasten
Meldt je eens aan op een datingsite...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben gewoon moegestreden na maanden,jaren geef ik het op soit
ik doe wel weer kanslooos in de zomervakantie
Probeer wat minder emo te doen. Dan volgt de rest vanzelf.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oogcontact, aanrakingen, opmerkingen, grapjes etc.
Nee ik sta nu in me nakie! Om half 6 ga ik met mijn papa naar de kuipquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je papa komt om half 6 hamburgers eten... dat lukt toch wel in een half uur...!
dat is meer jouw dingquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Meldt je eens aan op een datingsite...
je gaat samen met papa naar de kuip....?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik sta nu in me nakie! Om half 6 ga ik met mijn papa naar de kuip
Die sites zijn niets mis mee. Maar als je niet opzoek bent dan moet je daar aan beginnenquote:
eerst hamburgers dan de kuip toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gaat samen met papa naar de kuip....?
niet hamburgers eten>
of in de auto... of laat ze alvast bakken terwijl jij je aankleed!quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eerst hamburgers dan de kuip toch?
Jaaaaa hihi, samen met papsie naar de kuip.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je gaat samen met papa naar de kuip....?
niet hamburgers eten>
Veel plezier in de kuipquote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi, samen met papsie naar de kuip.
Rob gat hamburgers etenikke, eet wel een broodje op de heen weg
rob kan toch ook zelf wel een hamburger onder de grill gooien...?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaa hihi, samen met papsie naar de kuip.
Rob gat hamburgers etenikke, eet wel een broodje op de heen weg
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
rob kan toch ook zelf wel een hamburger onder de grill gooien...?
zoals ik al zei,ik ie wel in de zomervakantiequote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die sites zijn niets mis mee. Maar als je niet opzoek bent dan moet je daar aan beginnen
oordelen ookquote:
mja iets eerder er onderuit danquote:
Het zou zo veel makkelijker zijn als we het gewoon zouden zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oogcontact, aanrakingen, opmerkingen, grapjes etc.
Maar ligt ook wel aan de persoon hoor, ga met veel mensen flirterig om zonder bijbedoelingen dus moet wel weten dat ze daar tegen kunnen.
nee want jij moet naar de kuip.... of je stelt prioriteiten, je bakt n hamburer en gaat zonder make-up en schoenen wegquote:
quote:
Dat is nou net het probleem hè.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zoals ik al zei,ik ie wel in de zomervakantie
[..]
oordelen ook
zonder schoenenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee want jij moet naar de kuip.... of je stelt prioriteiten, je bakt n hamburer en gaat zonder make-up en schoenen weg
Nee want als ik dat zeg heb ik ze achter mijn kont aan, en ik flirt om het flirten niet om iemand te scoren.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou zo veel makkelijker zijn als we het gewoon zouden zeggen.
Van: He, ik vind je leuk.
Nu twijfel ik weer of meisjes die oogcontact, aanrakingen, opmerkingen en grapjes doen jegens mij met me flirten of denken dat ik er tegen kan.
En ik vraag me ook af hoe de dames waar ik dit gedrag tegen doe er over denken dat ik dit doe.
Hmm.
ik vind onzelfstandige mannen echt zwaar een afknapper, beetje klungelen heeft wel zn charme... maar nooit koken (altijd voor je laten koken of afhalen vind ik echt te triest voor woorden)quote:
Toch zijn er heel veel die dat niet kunnen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind onzelfstandige mannen echt zwaar een afknapper, beetje klungelen heeft wel zn charme... maar nooit koken (altijd voor je laten koken of afhalen vind ik echt te triest voor woorden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |