Nu heb je der verraden volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ze heeft helemaal geen abbo, hoe kan ze je blocken?
Ze ziet je posts wel![]()
Casettebandje?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, met jou?
Ga binnenkort een try-out doen met een bandje
Omdat je nog niet fatsoenlijk kunt lopen?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom was ik ook alweer pissed op jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Tof. Demo's op de FOK! uiteraardquote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, met jou?
GGMM is mod, maar heeft ook een betaalde abbo... dus denk het niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu heb je der verraden volgens mij.. maar weet ik het, ik zou het niet meer dan logisch vinden dat mods gratis het beste abo krijgen
Welk muziekinstrument bespeel je?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, met jou?
Goed bezigquote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof. Demo's op de FOK! uiteraard
Hier gaat het ook lekker. Luie dag vandaag.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM is mod, maar heeft ook een betaalde abbo... dus denk het niet.
Ooh, daar ben ik al overheenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je mooi de nare smaak van het seizoen wegfluiten
Smegmanus is voor Twente. Wacht, ik heb een ideequote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou weblogger worden, werd uitgewoond door LudoSanders, Smegmanus en ik moest yvonne begeren.
Dit alles onder het toeziend oog van Jojoortje
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik wou weblogger worden, werd uitgewoond door LudoSanders, Smegmanus en ik moest yvonne begeren.
Dit alles onder het toeziend oog van Jojoortje
Denk niet dat men mijn muziek hier waardeert trouwensquote:Op zondag 6 mei 2012 21:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof. Demo's op de FOK! uiteraard
Hier gaat het ook lekker. Luie dag vandaag.
Ik weet wel zekerquote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat men mijn muziek hier waardeert trouwens
Ik luister hardcore en metalquote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat men mijn muziek hier waardeert trouwens
Wij gaan metalcore makenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik luister hardcore en metal
Ik ken wel tegen een stootje
Het is toch triest dat je als mod zijnde nog moet betalen voor een abbo?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Die mods worden hier uitgebuit jonge.. niet normaal.
Nopequote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef eight het volgende:
[..]
Het is toch triest dat je als mod zijnde nog moet betalen voor een abbo?
@mods: Krijgen jullie er dan helemaal niets voor terug (behalve dankbare users)?
wat drijft jou dan om deze taak op je te nemen beste jongenquote:
zelfkastijding?quote:
Chicks broeder.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat drijft jou dan om deze taak op je te nemen beste jongen
Het is leuk werkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wat drijft jou dan om deze taak op je te nemen beste jongen
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is leuk werkIk vind FOK! iets moois, en wil het graag mooi laten blijven
Gast, lees nu nog eens de CREWPOLICY doorquote:Op zondag 6 mei 2012 21:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chicks broeder.
De crew krijgt dagelijks foto's van hitsige tienersletjes
Oh kut. srryquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, lees nu nog eens de CREWPOLICY doorNiet over praten..
wanneer vond je het leuker, pre-mod of post-mod? eerlijk zeggenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geloof me, soms ben je er vies druk mee
Nuquote:Op zondag 6 mei 2012 21:45 schreef Cara het volgende:
[..]
wanneer vond je het leuker, pre-mod of post-mod? eerlijk zeggen
Heb daar talloze topics over gemaaktquote:Op zondag 6 mei 2012 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En een slotje zetten is stiekem een beetje klaarkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |