We gaan zien.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor.
Als PSV de vCL haalt gaat Heracles Europa in. Dan verliezen we veel meer punten dan wanneer Feyenoord de vCL speelt.
Heerlijk, meer inkomsten voor Ajaxquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
Feyenoord verliest toch wel in de voorrondes
PSV niet dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
Feyenoord zal nu ook wel Heerenveen niet willen vernederen, gewoon een beetje tikken tot het einde nu, iedereen blijquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Betere TT:
Prestaties koop je niet, dat verdien je
Dit ja,quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha 2-3.
Heerenveen zal wel gek zijn om op zoek te gaan naar de 3-3.
Feyenoord heeft toch van PSV gewonnen en had uit moeten winnen als PSV neit 2 onterechte doelpunten had gehad?quote:
Als je expres verliest verdien je ook niks.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Betere TT:
Prestaties koop je niet, dat verdien je
Hoe zit het dan met die fair play award waarmee ze alsnog óók Europees zouden gaan (serieuze vraag)?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha 2-3.
Heerenveen zal wel gek zijn om op zoek te gaan naar de 3-3.
Duh, waarom zouden ze? Als ze de 3-3 binnen schieten hebben ze alleen zichzelf ermeequote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
omg heerenveen doet echt niet zijn best hoor
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch van PSV gewonnen en had uit moeten winnen als PSV neit 2 onterechte doelpunten had gehad?
Joh als het 2-3 was hadden ze echt niet gescoord hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
omg heerenveen doet echt niet zijn best hoor
nog niks is afgelopenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mag dit gifje symbool staan voor het seizoen van PSV?
[ afbeelding ]
Yes yes CL VOETBAL!!! WACHT WAT!
Awwwwquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mag dit gifje symbool staan voor het seizoen van PSV?
[ afbeelding ]
Yes yes CL VOETBAL!!! WACHT WAT!
Er zeurt niemand hoor. Er wordt alleen volop getrolltquote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
PSV'ers moeten niet zeuren. krijg je zoveel geld tot je beschikking, zó'n selectie, en dan faal je.
Feyenoord is de betere ploeg gebleken en speelt dus vCL.
En volgens mij zijn de enige mensen die liever PSV zien dan Feyenoord de PSV'ers zelf! Ik denk dat Ajacieden liever de strijd met Feyenoord zien dan ook maar 1 beeld met PSV..
^^quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord heeft toch van PSV gewonnen en had uit moeten winnen als PSV neit 2 onterechte doelpunten had gehad?
Dus Feyenoord is beter dan ManU omdat jullie van Ajax hebben gewonnen?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Keep on dreaming little boyquote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sibon die een mooi afscheid wilt en 3-3 maakt
Dit, kan iedereen jammeren wat ze willen, maar als je met zulke investeringen en zoveel individuele kwaliteit geen 1e of 2e wordt verdien je de CL dus gewoon niet. Zo simpel is het.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
PSV'ers moeten niet zeuren. krijg je zoveel geld tot je beschikking, zó'n selectie, en dan faal je.
En volgens mij zijn de enige mensen die liever PSV zien dan Feyenoord de PSV'ers zelf! Ik denk dat Ajacieden liever de strijd met Feyenoord zien dan ook maar 1 beeld met PSV..
WTf gastquote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Feyenoord is beter dan ManU omdat jullie van Ajax hebben gewonnen?
en ex Ajax en ex PSVquote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sibon die een mooi afscheid wilt en 3-3 maakt
Feyenoord net ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heerenveen speelt het balletje rond![]()
![]()
Waarom haal jij Ajax er bij?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat PSV gewoon wint? Of doordat mensen PSV uitlachen terwijl alle psv'ers er al vrede mee hebben dat het de derde plek wordt voor ons?quote:
Omdat Ajacieden ook Nederlanders zijn.quote:
Tuurlijk niet. Dit elftal kan niet eens een gewone pot winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef GGMM het volgende:
Jezus Twente
Valt nog te bezien of ze die play-off's winnen, geloof er niks van.
quote:
En Excelsior, de allergrootste verliezer van de eredivisie.quote:
Losers van de dag of losers van de Eredivisie zijn 2 andere dingen.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
McClaren: "Well, at least we scored twice."
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit elftal kan niet eens een gewone pot winnen![]()
mcclarenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Wat zou er in dat pakje drinken zitten die de trainer van twente (kom ff niet op de naam) achterover slaat, whiskey?
Mooi dat je het zelf inzietquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Losers van de dag of losers van de Eredivisie zijn 2 andere dingen.
En dan ontploft het gehele stadionquote:Op zondag 6 mei 2012 16:16 schreef FireFox1 het volgende:
We gaan nu 4 minuten naar rondtikken van de bal kijken
quote:
Wij gaan met de juden europa in.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:17 schreef Saekerhett het volgende:
En we zwaaien met zijn allen naar de lampjes
Jou gun ik dit nog het meestquote:Op zondag 6 mei 2012 16:17 schreef Doublepain het volgende:
PURE VERVALSING!! DIE 3 MINUTEN KON NOG GESCOORD WORDEN!!
VVV outquote:Op zondag 6 mei 2012 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
"VVV away, always difficult."
En terecht... Mijn vrouw zei het ook alquote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja de scheids dacht ook, fuck this shit. Niemand gaat nog spelen
En ze blijven tegenspartelenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet wel stoer voor iemand die allang ajax heeft verlaten
Het verdiend geen schoonheidsprijs, maar ik geef ze geen ongelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:17 schreef Doublepain het volgende:
PURE VERVALSING!! DIE 3 MINUTEN KON NOG GESCOORD WORDEN!!
McLaren, faaltrainerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
"VVV away, always difficult."
true.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Borizzz het volgende:
Knap van Feyenoord als je ziet hoe ze na een vreselijk seizoen (2010/2011) zijn teruggekomen.
Verdient niets anders dan respect.
als Fey ongeplaatst is helemaal niet neequote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
niet dus, fey komt nooit door de voorronde heen
maar congratz met die voorronde iig
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een bazenseizoen is dit in alle opzichten
TROLL!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Cornelis83 het volgende:
+heelveel probs voor Erwin Koeman voor zijn geweldige prestatieEen ploeg zo slecht zo goed weer terug op de been zetten.
psv kan het proberenquote:
iddquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
feyenoord ook die komen nooit door de voorronde heen
wat slecht zegquote:
niet zo huilen manquote:
Nope, CL was niet mee begroot.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar komt PSV nu het komende jaar wel door? Want ze móesten toch CL halen voor de financiële positie?
nou.. degraderen niet helemaal...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
wat nou troll.... halverwege seizoen 2010/2011 dreigde ze nog te degraderen. Nu staan ze 2de.
Okequote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk vind ik alle "supporters" die zo reageren over de concurrent wel triest, ja het hoort erbij. Maar goed als je voor PSV, Ajax of Feyenoord bent, vind ik dat je je gewoon bij je eigen club moet houden. Tuurlijk mag je lachen om een verlies van je concurrent, maar soms gaat het er hier wel erg triest aan toe. Van zowel PSV, Feyenoord als Ajax kant
Volgens mij welquote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef aight1 het volgende:
Krijgt twente nu niet gewoon die fairplayticket?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef aight1 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk vind ik alle "supporters" die zo reageren over de concurrent wel triest, ja het hoort erbij. Maar goed als je voor PSV, Ajax of Feyenoord bent, vind ik dat je je gewoon bij je eigen club moet houden. Tuurlijk mag je lachen om een verlies van je concurrent, maar soms gaat het er hier wel erg triest aan toe. Van zowel PSV, Feyenoord als Ajax kant
ahhwquote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
lekker half juli al beginnenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Mani89 het volgende:
"VVV out always hard we cant underestimate them."
Gelukkig maar dan. Excelsior had echt een afgang geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef aight1 het volgende:
Eensquote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
nee idd, ik verwoordde het niet goed. Ze stonden op plek 16, nacompetitie plek. Maar voor Feyenoord gelukkig was dat halverwege een seizoen. Koeman kwam voor hen toen mooi op tijd en daar heeft Feyenoord overduidelijk mooie vruchten van weten te plukken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nou.. degraderen niet helemaal...
Maar je hebt wel gelijkKoeman
Dat ligt er toch ook aan wat ze in de Play-offs doen? Via de play-offs is immers nog een beter EL-ticket te winnen voor ze.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef aight1 het volgende:
Als Twente de play-offs wint, dan gaat Excelsior alsnog Europa in.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef muzas het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. Excelsior had echt een afgang geweest.
Ja precies. Het zijn net kleuters. Als PSV landskampioen werd en ajax was tweede. Nou ja, so what.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
dus toch excelsior>?quote:
hhahahjajajaquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef plopkweker het volgende:
excelsior is gedegradeerd
zwaai ze hier uit![]()
En de wedstrijd tegen Schalke hebt weggegeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, dat was het seizoen dan
Dankjewel Steve, dat je de jongens zo goed hebt laten ballen
Wij hebben een ster meer dus.quote:
hehehe, dan kon je ze vinden in de top 10quote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Jammer dat onze jeugdspelers daar niet Eredivisie spelen dan
Dat gebeurt niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Alleen vEL? Niemand direct geplaatst voor dat toernooi?
Helemaal mee eens. Het dikgedrukte is ook een van de redenen dat ik me bijna nooit meer laat zien in het PSV-topic. Terwijl ik er in de jaren 05-07 ofzo een van de veelposters was.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eensmaar goed, er zijn natuurlijk ook ploegen/trainers/spelers die een attitude hadden (ik hoef alleen maar even iemand te noemen die halverwege het seizoen het al over een 'kampioenswedstrijd' had bv.
) alsof ze t wel ff gingen doen. Dan mag er nu best even smalend gelachen worden als het niet zo vanzelfsprekend lijkt te zijn.
![]()
Maar goed, tis altijd sneu hoe sommigen meer tégen andere ploegen lijken te zijn dan vóór hun 'eigen' ploeg
Hoi Bos81. Jij bent tof.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het dikgedrukte is ook een van de redenen dat ik me bijna nooit meer laat zien in het PSV-topic. Terwijl ik er in de jaren 05-07 ofzo een van de veelposters was.
Maar goed dat is offtopic geleuter en ik kan er toch niks aan veranderen.
Wanneer is de JCschaal?quote:
Gelukkig niet, nu kun je die voorronde nog verliezen zodat je van die ongein af bentquote:Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Alleen vEL? Niemand direct geplaatst voor dat toernooi?
Dit. Enige PSV'er die ik écht magquote:
Klopt, de 'vaste groep' is een beetje uiteengevallenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het dikgedrukte is ook een van de redenen dat ik me bijna nooit meer laat zien in het PSV-topic. Terwijl ik er in de jaren 05-07 ofzo een van de veelposters was.
Maar goed dat is offtopic geleuter en ik kan er toch niks aan veranderen.
Wat hoop ik dat dit gebeurt.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nu kun je die voorronde nog verliezen zodat je van die ongein af bent
Jupquote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
6 t/m 9 gaan nu strijden voor 4e ticket of?
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef FL_Freak het volgende:
6 t/m 9 gaan nu strijden voor 4e ticket of?
Die moet Twente wel pakken, maar playoffs is helemaal zo'n heksenketel en waan van de dag dingetje, dus dat kan ook nog alle kanten op.quote:
Erg knap iddquote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef plopkweker het volgende:
van 12 punten achter naar 6 punten voor, CL en kampioen.
AJAX
Dan hebben ze eerst een rondje langs de oostblokquote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En als Twente die play-offs wint, dan gaat Excelsior volgens mij Europa in, wint Twente de play-offs niet, dan gaat Twente alsnog Europa in via het fairplayticket.
Laat RKC maar erbij komenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
En als Twente die play-offs wint, dan gaat Excelsior volgens mij Europa in, wint Twente de play-offs niet, dan gaat Twente alsnog Europa in via het fairplayticket.
quote:
Is het niet gewoon bummer voor Twente dan? Playoffs gaan boven fairplay, maar goed, als je dus playoffs speelt en je faalt zelf dan is het ook redelijk zuur als je dan alsnóg dat fairplay ticket krijgt ten koste van een andere ploeg?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Omdat feyenoord een beetje een echtere clubs is dan psv hoort feyenoord boven psv.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben een ster meer dus.
Ajax
PSV
Feyenoord.
Zeg het dan goed.
Hoezo ten koste van een andere ploeg? De FP ranglijst is nu eenmaal zo dat Twente hoger staat dan Excelsior en lager dan Heerenveen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon bummer voor Twente dan? Playoffs gaan boven fairplay, maar goed, als je dus playoffs speelt en je faalt zelf dan is het ook redelijk zuur als je dan alsnóg dat fairplay ticket krijgt ten koste van een andere ploeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |