Bier drinken zonder buikje te krijgen is onmogelijk.quote:
Ja zoiets, of een zin vol spelfouten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een tribal boven uw achterste moet de vrouwtjes massaal aantrekken.
Nee, het KAN het zijn, ik zeg niet dat het dan een alien is.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een UFO kan geen alien zijn, want dan heb je het geidentificeerd.
Of anders een tribal-bh.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een tribal boven uw achterste moet de vrouwtjes massaal aantrekken.
Fitness. Hard trainen en alsnog genieten (bier drinken). Met mate.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef waht het volgende:
[..]
Bier drinken zonder buikje te krijgen is onmogelijk.
Vrouwen zijn gewoon gehersenspoeld door de Vogue en die reclames op TV met die gespierde mannen enzo. Een echte man heeft gewoon een buikje. Een opgepompte Brad Pitt wannabee is in essentie gewoon een vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:11 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niks mis met bier maar wel met vadsige bierbuiken. Als iets een afknapper is, is dat 't wel.
Dat doe ik, behalve dat laatste.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Fitness. Hard trainen en alsnog genieten (bier drinken). Met mate.
Nee. Ik ken genoeg mannen die d'r gewoon goed uitzien qua lichaam zonder een drilbuik/bierbuik. En die zijn mannelijk. Gewoon goed bezig met het lichaam.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon gehersenspoeld door de Vogue en die reclames op TV met die gespierde mannen enzo. Een echte man heeft gewoon een buikje. Een opgepompte Brad Pitt wannabee is in essentie gewoon een vrouw.
Die zijn dan ook 18, en dus geen mannen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik ken genoeg mannen die d'r gewoon goed uitzien qua lichaam zonder een drilbuik/bierbuik. En die zijn mannelijk. Gewoon goed bezig met het lichaam.
Zo gaat dat bij Italianen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wtf? Proberen ze nu allemaal aan haar tieten te zitten?
Nee. Ik val niet op 18-jarige jongens want die zijn vaak te dun. Mijn ex van 23 had bijvoorbeeld het perfecte lichaam. En met 23 jaar ben je een man.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn dan ook 18, en dus geen mannen.
Inderdaad, Ziba weet nog niet hoe dat soort mannen er na 15 jaar uit zien. Vooral die opgepompte gasten. Als dat gaat uitlubberen na 10 jaar....quote:Op zondag 6 mei 2012 17:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn dan ook 18, en dus geen mannen.
23 jaar een man.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik val niet op 18-jarige jongens want die zijn vaak te dun. Mijn ex van 23 had bijvoorbeeld het perfecte lichaam. En met 23 jaar ben je een man.
Heeft ze ook al een vak genoemd?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Nou, Ziba wil dus een gespierde klootzak.
In de POL SC zijn daar er uiteraard genoeg van.
Nou en.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb liever een goed karakter dan een goed lichaam. Bij een man.
Ze wil een ingenieur, zoals alle vrouwen stiekem verlangen.quote:
Ik weet wel dat ik daarvoor niet op FOK! hoef te zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Friek_ het volgende:
Nou, Ziba wil dus een gespierde klootzak.
In de POL SC zijn daar er uiteraard genoeg van.
Goed karakter is wel belangrijk maar je wil toch niet iemand met een super goed karakter die je qua uiterlijk niet aantrekkelijk vindt. Ik niet in ieder gevalquote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb liever een goed karakter dan een goed lichaam. Bij een man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |