Mijn excuses, mijn kater speelt nog parte.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals duidelijk gemaakt in mijn post, gaat het hier over diens graai-opponent.
Dat had ik op de middelbare school al toen een brugklasmeisje mij voor docent aanzag.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Laatst vroeg een 18-jarig meisje hoe oud ik was. Toen ik daar antwoord op gaf zei ze: "Holy shit!"
Sindsdien voel ik mij niet meer zo jong.![]()
Dan is er dus geen excuusquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ook een scheermes, een krabber, ik wil geen neckbeard.
Heb je haar laten nablijven?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat had ik op de middelbare school al toen een brugklasmeisje mij voor docent aanzag.
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
Wat is een "commercieel medewerker binnendienst"? Da's toch gewoon zo'n telefoonjosti?
Ga je eindelijk een echte baan zoeken?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
Wat is een "commercieel medewerker binnendienst"? Da's toch gewoon zo'n telefoonjosti?
Zie die term regelmatig in WGR langskomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je eindelijk een echte baan zoeken?
Ik ben in die rol blijven hangen en heb haar enkel achten en negens gegevenquote:
Peter Gabriel verzorgt de wachtmuziek.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je eindelijk een echte baan zoeken?
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben in die rol blijven hangen en heb haar enkel achten en negens gegeven
'echte baan' ... ja goed heh.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie die term regelmatig in WGR langskomen.
Mooi, dat soort onzintitels.
Hoeveel wat ?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom nooit in GC ... hoeveel kan ik daar maken?
Telefonisch rommel aansmeren inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
Bek dicht, kutbelg.quote:
Daar is Whiskers helemaal doorgedraaid en vertrokkenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[KSC #5075] BBQ voor een verjaardag
De tering, wat een josti's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |