Kansloos.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Picchia het volgende:
Waarom ga je dan ook in hemelsnaam naar een internetmeet?
Goed punt.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Picchia het volgende:
Dat soort mensen moet je inderdaad een lesje lerenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Picchia het volgende:
Wel erg sneu voor die gast. Niemand heeft zich fatsoenlijk afgemeldquote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je inderdaad een lesje leren
Assen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel erg sneu voor die gast. Niemand heeft zich fatsoenlijk afgemeld
Kan het zijn dat POLSC de enige normale mensen op FOK! herbergt?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Picchia het volgende:
Het is best mogelijk dat de Fokkers arriveerde, hem zagen staan en een draai van 180 graden maakte.
Knoop dat in jullie oren.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het is natuurlijk vrij duidelijk waarom 1 van de 8 die op de lijst staan niet gekomen zijn. De afhakers zijn stuk voor stuk mensen die het verleerd hebben of simpelweg nooit geleerd hebben in het echt met nieuwe mensen te communiceren en alleen maar aan hun PC gekluisterd zitten. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat velen niet durven te komen omdat ze hier op het forum te hoog van de toren geblazen hebben en ze bang zijn dat die grote praatjes irl al gauw ontmaskerd worden. Internethelden, kutautisten en lafaards.
Politiek geïnteresseerde studenten en alumni.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Kan het zijn dat POLSC de enige normale mensen op FOK! herbergt?
Jij had toch ook opeens last van je keel?quote:
Nee, die is grootgrondeigenaar met een ontzettend lelijk huis en PvdA-politicus met rijke vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Is de welbekende opponent van DS4 filosoof?
Nette jongelui in ieder geval.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:51 schreef Picchia het volgende:
[..]
Politiek geïnteresseerde studenten en alumni.
Nog steeds trouwens, is een biops enzo van gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij had toch ook opeens last van je keel?
Zoals duidelijk gemaakt in mijn post, gaat het hier over diens graai-opponent.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, die is grootgrondeigenaar met een ontzettend lelijk huis en PvdA-politicus met rijke vrouw.
Laatst vroeg een 18-jarig meisje hoe oud ik was. Toen ik daar antwoord op gaf zei ze: "Holy shit!"quote:
Mijn excuses, mijn kater speelt nog parte.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoals duidelijk gemaakt in mijn post, gaat het hier over diens graai-opponent.
Dat had ik op de middelbare school al toen een brugklasmeisje mij voor docent aanzag.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Laatst vroeg een 18-jarig meisje hoe oud ik was. Toen ik daar antwoord op gaf zei ze: "Holy shit!"
Sindsdien voel ik mij niet meer zo jong.![]()
Dan is er dus geen excuusquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ook een scheermes, een krabber, ik wil geen neckbeard.
Heb je haar laten nablijven?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat had ik op de middelbare school al toen een brugklasmeisje mij voor docent aanzag.
Ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
Wat is een "commercieel medewerker binnendienst"? Da's toch gewoon zo'n telefoonjosti?
Ga je eindelijk een echte baan zoeken?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
Wat is een "commercieel medewerker binnendienst"? Da's toch gewoon zo'n telefoonjosti?
Zie die term regelmatig in WGR langskomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je eindelijk een echte baan zoeken?
Ik ben in die rol blijven hangen en heb haar enkel achten en negens gegevenquote:
Peter Gabriel verzorgt de wachtmuziek.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ga je eindelijk een echte baan zoeken?
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben in die rol blijven hangen en heb haar enkel achten en negens gegeven
'echte baan' ... ja goed heh.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie die term regelmatig in WGR langskomen.
Mooi, dat soort onzintitels.
Hoeveel wat ?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kom nooit in GC ... hoeveel kan ik daar maken?
Telefonisch rommel aansmeren inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
Bek dicht, kutbelg.quote:
Daar is Whiskers helemaal doorgedraaid en vertrokkenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[KSC #5075] BBQ voor een verjaardag
De tering, wat een josti's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |