Ja, en jou heb ik onderaan ingedeeld.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De VVD wil doet niet anders dan een tweedeling maken in sociaal-economische klasse.
Dan zijn we het eens wat dat betreft.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof iemand het daar niet mee eens is.
Ja, een stel extremistische gekken, maar dat zijn er echt heel weinig. Je moet geen verdeeldheid creëren waar er gewoon geen verdeeldheid is.
Brood - Spelen (theorema)quote:Op zondag 6 mei 2012 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben ook wel realistischer geworden, maar ik vind nog steeds niet dat je hele bevolkingsgroepen mag wegzetten om het gedrag van een individuen.
Net Pim dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De VVD wil doet niet anders dan een tweedeling maken in sociaal-economische klasse.
Ik snap ook niet hoe ze in hemelsnaam op die politieke ideologie komen. Wellicht weet ik te veel over de islam en het Midden Oosten.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens wat dat betreft.
Maar je zet een ook een hele groep weg als je hun geloof een politieke ideologie gaat noemen. En dat deed Fortuijn en dat doet Wilders.
En Hitler.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens wat dat betreft.
Maar je zet een ook een hele groep weg als je hun geloof een politieke ideologie gaat noemen. En dat deed Fortuijn en dat doet Wilders.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goed nummer, net geluisterd.quote:
Ook zo'n heerlijke holle frase.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
De enige tweedeling die Mark Rutte altijd maakt is als hij het heeft over "hardwerkend Nederland".
Dan kun je beter voor SGP gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat ik VVD of PVV ga stemmen, puur om mezelf te trollen.
Volgens de Hond zit Samsom weer in de lift.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef Nautilus. het volgende:
Ik denk dat ik maar PvdA ga stemmen, anders stemt er niemand op, hè.
Hij stijgt hard in de peiling. Deze week +2. VVD -1.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef eriksd het volgende:
Ik zie Geert wel op een zeteltje of 25 komen.
De politiek wordt sowieso schromelijk overschat. Met een ambtenarenapparaat en bevolking die vooral bepalen hoe het zal geschieden.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef De_Guidance het volgende:
Fortuyn was niet racistisch maar hij lokte wel onbedoeld racisme uit , dat men nu opener over het integratiedebat kan praten is zijn verdienste en dat is mooi, maar in de politiek zou zijn rol wel snel uitgespeeld zijn denk ik vanwege zijn karakter en onhoudbare standpunten.
De EU zal voor velen wel een big-issue zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef eriksd het volgende:
Mijn moeder stemt ook op pvv. En mijn vader op pvda.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef eriksd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |