quote:
* Rucky meedoet.quote:
En voor ronde twee:quote:
Ik ook, heb t een blauwe maandag gedaanquote:
Cool!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ook, heb t een blauwe maandag gedaan
Dan kunnen jullie samen voorop.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ook, heb t een blauwe maandag gedaan
quote:
Doe jij datquote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gaat zo lekker van het mooie weer genieten nu het nog kan
hahahaquote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat slagveld van ontbijt even opruimen...
"Oeps" & Hagelslag.... zegt dat genoeg?quote:
quote:
quote:
Het is idd lekker weer, maar even de balkondeuren open zetten.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gaat zo lekker van het mooie weer genieten nu het nog kan
Liever hagelslag dan de pot met stroop laten vallen.quote:
Ieuw!!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liever hagelslag dan de pot met stroop laten vallen.
Dat heeft mijn nichtje al een keer gedaan. Alleen heeft die de halve keuken meegenomen en zijn er 3 flessen shampoo doorheen gegaan voordat het uit het (lange) haar was.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liever hagelslag dan de pot met stroop laten vallen.
Sterkte!!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska gaat zich maar eens aankleden en een to do list maken voor morgen op het werkde bedrijfsleidster is er niet, de 'assistent bedrijfsleidster' is er niet en ik ben gevraagd om te werken zodat ik, als parttimer, de 2 fulltimers kan sturen. Dus ik wil morgen absoluut niks vergeten!!
Ieuw!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat heeft mijn nichtje al een keer gedaan. Alleen heeft die de halve keuken meegenomen en zijn er 3 flessen shampoo doorheen gegaan voordat het uit het (lange) haar was.
Damnquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat heeft mijn nichtje al een keer gedaan. Alleen heeft die de halve keuken meegenomen en zijn er 3 flessen shampoo doorheen gegaan voordat het uit het (lange) haar was.
Staat in de kast, het is ook één vd beste films die ik ken.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeeee.. Ik zie the blues brothers in de OP.. Ik ben al jaaaaaaaaaaaren 'fan'
Mijn buurmeisje is eens schuddend met een bus vim door het huis gaan rennen. Kijk ma, ik heb sneeuw gemaakt.quote:
quote:
ooo komt wel goed hoor, maar wil graag dat als ze dinsdag weer komen werken dat ze goed kunnen zien wat er allemaal gebeurd is. En het liefste dan de dingen waar ze zelf normaal niet aan toekomen! En het magazijn moet leeg dus mooi het vuur eronder.quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Ja echt zo van, wat is er nou??? doe toch niksquote:Op zondag 6 mei 2012 12:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die deur en dat behang ook helemaal onder. En dan zo'n onschuldig koppie erbij
Ooo wat ziet ie er goed uit, nu alleen nog even lachenquote:
Moest je dat nou zeggen? * niet uit de relax modus komt *quote:
Waarom zou je eruit willen komen?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen? * niet uit de relax modus komt *
Lijkt me een prima modus voor de zondagmiddagquote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen? * niet uit de relax modus komt *
Ik moet nog douchen enzo.... En dochter wilt pertinent een puntenbalkje vol racen alvorens te gaan aankleden en tanden poetsen enzo....quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen enzo.... En dochter wilt pertinent een puntenbalkje vol racen alvorens te gaan aankleden en tanden poetsen enzo....
Je zou eens naar de duinen in Soest moeten gaan en vervolgens het vliegtuig meseum in Soesterberg. Dan heb je een leuke dag wat nagenoeg geen flikker kost.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef Papabear het volgende:
* Papabear knakworstjes aan het opwarmen is
Daarna gaan we even met de auto voor een ritje langs de duinen. Lekker doelloos rondtuffen en we zien wel waar we belanden
Duinen in Soestquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je zou eens naar de duinen in Soest moeten gaan en vervolgens het vliegtuig meseum in Soesterberg. Dan heb je een leuke dag wat nagenoeg geen flikker kost.
*strandtraining wil doen ...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef Papabear het volgende:
* Papabear knakworstjes aan het opwarmen is
Daarna gaan we even met de auto voor een ritje langs de duinen. Lekker doelloos rondtuffen en we zien wel waar we belanden
Jep.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Duinen in SoestDat ligt anders een aardig eindje uit de kust
![]()
En dat is ook zo'n 80 km (en weer terug). Ik hou het maar op een ritje langs Bergen / Schoorl / Den Helder
Je weet ons te vindenquote:
Als we es in de buurt zijn, zeker wetenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep.En het museum is gratis en erg leuk voor kinderen.
![]()
Houd het maar in gedachte.
Als je nog een gids nodig hebt, ik ben er opgegroeit.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je weet ons te vinden
[..]
Als we es in de buurt zijn, zeker wetenThnx voor de tip
Duinen en museum meet.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef Merlijn het volgende:
Hmm, misschien ook leuk om met Megan te doen.
Kan je ook geocachenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef Merlijn het volgende:
Hmm, misschien ook leuk om met Megan te doen.
Duinen en museum geocachmeet.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:59 schreef Papabear het volgende:
Ik hoor net dat ze weer naar het zee-aquarium willen @ Bergen aan Zee http://www.zeeaquarium.nl/
Vissies kijken aaien
Leuk! Veel plezierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:59 schreef Papabear het volgende:
Ik hoor net dat ze weer naar het zee-aquarium willen @ Bergen aan Zee http://www.zeeaquarium.nl/
Vissies kijken
Ja, vissies aaien kan idd ookquote:
Dank jequote:
Dat is ook leuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:59 schreef Papabear het volgende:
Vissies kijken
Lijkt me ook supergaaf (nog nooit geweest)quote:Op zondag 6 mei 2012 13:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ideaal! Ik heb hier Sea Life dicht bij (Scheveningen)
Kan je goed combineren met bezoekje aan Den Haag / Scheveningen / musical (Wicked momenteel), bezoekje aan het strand, bowlen, glowgolf, shoppenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Lijkt me ook supergaaf (nog nooit geweest)
Daar moet je dan idd wel een dag voor uittrekken. Nu hebben we maar een middagje.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:12 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Kan je goed combineren met bezoekje aan Den Haag / Scheveningen / musical (Wicked momenteel), bezoekje aan het strand, bowlen, glowgolf, shoppen
Toevallig zag ik van de week zoiets op tv tijdens een reclameblok. Ook al jaren niet meer geweest!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Madurodam is net heropend, helemaal vernieuwd
Ziet er ook wel leuk uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar moet je dan idd wel een dag voor uittrekken. Nu hebben we maar een middagje.
En ik bedenk me zojuist dat we ook nog naar Den Helder kunnen (20 min van hier) naar Fort Kijkduin http://www.fortkijkduin.nl/
Dat bewaren we maar voor over 14 dagen
Daarom, het is zo lang geleden dat ik er ben geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Madurodam is net heropend, helemaal vernieuwd
Ja, vriendinnetje van m'n broertje was tot een aantal jaar terug nog nooit bij een hunebed geweest, die ging altijd in Spanje op vakantie. Ik ben daar mee op gegroeid, gewoon lekker in Nederland op vakantiequote:Op zondag 6 mei 2012 13:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toevallig zag ik van de week zoiets op tv tijdens een reclameblok. Ook al jaren niet meer geweest!
Wat is er toch veel te beleven in eigen land he
Veel plezier en maak er een fijne dag van.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:22 schreef Papabear het volgende:
De hunebedden zijn ook imposant om te zien, al vind ik Drenthe van hieruit (Alkmaar) zo'n rotstuk om te rijden.
Maar goed, wij gaan nu dus naar Bergen aan Zee. Tot laters!
Doeii fijne middagquote:Op zondag 6 mei 2012 13:22 schreef Papabear het volgende:
De hunebedden zijn ook imposant om te zien, al vind ik Drenthe van hieruit (Alkmaar) zo'n rotstuk om te rijden.
Ik heb bij de jeugdherberg in Soest gewerkt en mensen wel eens geïnformeerd wat er allemaal te doen was. De volgende dag hadden ze altijd leuke verhalen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja, vriendinnetje van m'n broertje was tot een aantal jaar terug nog nooit bij een hunebed geweest, die ging altijd in Spanje op vakantie. Ik ben daar mee op gegroeid, gewoon lekker in Nederland op vakantieen dan culturele uitstapjes, maar ook pretparken en dierentuinen enzo
Leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb bij de jeugdherberg in Soest gewerkt en mensen wel eens geïnformeerd wat er allemaal te doen was. De volgende dag hadden ze altijd leuke verhalen.
Hahaha die laatste DJMO geweldig!!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet wat ik heb, maar ik heb net flink heet gedoucht en ik heb het nu alweer koud![]()
Hoe krijg je Jan zover dat hij een bal buiten laat? Door te vragen of Geert er mee in de box mag spelen ... "Nee is van mij!"en rent er weer mee naar buiten
* kijkt naar Meg... ziet iPad... Denkt: Fat chance....quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef DJMO het volgende:
ik weet niet wat ik heb, maar ik heb net flink heet gedoucht en ik heb het nu alweer koud![]()
Hoe krijg je Jan zover dat hij een bal buiten laat? Door te vragen of Geert er mee in de box mag spelen ... "Nee is van mij!"en rent er weer mee naar buiten
Als ik aan jou vraag of ze ermee mag spelen dan ren jij ook naar buiten?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* kijkt naar Meg... ziet iPad... Denkt: Fat chance....
Ipads blijven binnenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ik aan jou vraag of ze ermee mag spelen dan ren jij ook naar buiten?
Lijkt me leuk.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef vannelle het volgende:
@Rucky,
Je had het over Madurodam, dat zijn wij ook nog es van plan.
Heb je zin om met ons mee te gaan?
Dreigt idd gezellig te worden.quote:
Topic killer.quote:
Ghehe ik heb heel lang in Borger gewoond, grootste hunebed van Nederland!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:22 schreef Papabear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:
Vechten? Ik heb er wel zin in.quote:
doubt about that ..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vechten? Ik heb er wel zin in.
Ik ken meer videoclips.![]()
quote:
Je weet toch hopelijk wel dat je met rolschaatsen op glad ijs begeeft.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef Merlijn het volgende:
Hmm die heb ik op de laatste 90's party gezien. Originele gast is overleden geloof ik
Vond je het nou echt nodig om te melden.quote:
ik ben wat op youtube aan 't spitten, deze had ik nog nooit eerder gehoord van hem ..quote:Op zondag 6 mei 2012 20:28 schreef Merlijn het volgende:
Hmm die heb ik op de laatste 90's party gezien. Originele gast is overleden geloof ik
* Rucky heeft stairway to heaven opstaan. Is dat ook goed?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:37 schreef vannelle het volgende:
ben ik nou de enige die van rammstein, ac/dc en at soort dingen houdt?
en dát is gewoon goedquote:
Dat is niet waar want dan zat je hier.quote:
Ik niet, maar ik heb wat goede muziek op gezet en moet een paar pm afhandelen.quote:
pm's zijn nu wel klaar.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb wat goede muziek op gezet en moet een paar pm afhandelen.
Nee hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:37 schreef vannelle het volgende:
Whoop whooop! Wij krijgen een beroemdheid over de vloerquote:
Flikker op, dat deed ik al.quote:
flikker op .. die heb ik alquote:
Oooo ik ben morgen niet thuis hoor anders gaat de buurvrouw rare dingen denkenquote:
En weer dat snelle ge-edit bah.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooo ik ben morgen niet thuis hoor anders gaat de buurvrouw rare dingen denken
Wanneer Rammstein?ik zie alleen USA en Canada, en nou waren we net wel aan het kijken voor een ticket naar Honolulu maareh
Hihi sorry, zullen we gewoon wachten totdat ze weer een europese tour doen?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
En weer dat snelle ge-edit bah.
Canada heeft mijn voorkeur, is mijn geboorteland.
Ik heb nogal een brede muzieksmaak maar rammstein, acdc, red hot chili peppers, guns n roses, within temptation hoort wel echt bij mn 14e tot 19e oid.. Daarna kwamen de hardstyle feestjes om de hoek kijken. Al ben ik vooral van de happy hardcore. Als k dat hoor, waar dan ook, dan krijg ik echt zo'n schok haha. Maargoed het liefst zou ik ook geen enkele pratende klant hebben als acdc op de radio voorbij komtquote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef vannelle het volgende:
Sgoe, we wachten wel ff.
Maar wil er echt graag heen, da's pas muziek!!!
Succes met je maskertje al heb je dat niet nodig.
Dit is vooral conditie.. Traplopen in duitsland met bepakking honderden meters omhoogquote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef vannelle het volgende:
Ow, en M zal tijdens de oefening ook wel een maskertje hebben, doen jullie toch iets samen
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb nogal een brede muzieksmaak maar rammstein, acdc, red hot chili peppers, guns n roses, within temptation hoort wel echt bij mn 14e tot 19e oid.. Daarna kwamen de hardstyle feestjes om de hoek kijken. Al ben ik vooral van de happy hardcore. Als k dat hoor, waar dan ook, dan krijg ik echt zo'n schok haha. Maargoed het liefst zou ik ook geen enkele pratende klant hebben als acdc op de radio voorbij komt
Zeker niet!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:37 schreef vannelle het volgende:
Oooh ik heb zelfs 2 blof cd's in de kast. En van Birgit al vind ik de eerste cd echt prima maar die tweede is echt koekkoekquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Brede muzieksmaak heb ik ook, als het maar geen borsato of blof is
Ik hou ook van jou! Geweldig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zeker niet!
Dit is één van mijn favorieten:
AC/DC in de Rijnhal in Arnhem 1979
Jammer, zo lang jij blof cd's hebt wordt het niks.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooh ik heb zelfs 2 blof cd's in de kast. En van Birgit al vind ik de eerste cd echt prima maar die tweede is echt koekkoekenne Dou Grend und von Velzen en de Nozem
hierbij daag ik je uit om tijdens de marathon van 2013 mee te lopen met me!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
* Rucky met tien stoeptegels dragend in zijn rugzak Cat Stevens in de cd speler stopt en door rent.
cd eruit haalt en frisbeedquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Rucky het volgende:
* Rucky met tien stoeptegels dragend in zijn rugzak Cat Stevens in de cd speler stopt en door rent.
Dat je aan mijn meisje zit ok. Maar blijf van mijn cd af.quote:
welke van de drie?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat je aan mijn meisje zit ok. Maar blijf van mijn cd af.
quote:
'slikt' een opmerking in ...quote:
*stil isquote:
Rucky?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
*stil is
*met volle mond is het moeilijk praten
Boterquote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lief doen jullie!
Wat zal ik morgen eens tussen mijn brood doen
Warme worst.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lief doen jullie!
Wat zal ik morgen eens tussen mijn brood doen
*moeite heeft om niet in de slappe lach te schietenquote:
Hmmmmmm vega worst?quote:
Zeg nou maar gewoon dat ik je op je bek heb geslagen. Dat mag wel.quote:
in dat geval zou ik blauwe plekken hebben .. en die heb ik nietquote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat ik je op je bek heb geslagen. Dat mag wel.
Je gaat je eigen meissie toch niet slaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat ik je op je bek heb geslagen. Dat mag wel.
quote:Op maandag 7 mei 2012 07:12 schreef Merlijn het volgende:
Slechte ochtend... Eerst koffie, dan goedemorgen. Deal?
Ik zeg het niet voordat ik mijn eerste slok binnen heb.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:12 schreef Merlijn het volgende:
Slechte ochtend... Eerst koffie, dan goedemorgen. Deal?
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:34 schreef vannelle het volgende:
Ik heb nog weekend, pootje is weer flink aan het protesteren dus dan blijft de rest van vannelle ook maar gewoon thuis.
Denk dat het weer tijd wordt voor de neuroloog.....
* Merlijn aan emmer twee zit.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zeg het niet voordat ik mijn eerste slok binnen heb.
Is ook niet goed, zenuw is vanaf de knie beschadigd en da's knap lastig en pijnlijk af en toe.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]klinkt niet goed. Ik ben gisteren ook weer flink door mijn pols gegaan blijkbaar.
[..]
* Merlijn aan emmer twee zit.
Autsj.... Pols: ik heb geen idee. Ben zo wakker gewordenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is ook niet goed, zenuw is vanaf de knie beschadigd en da's knap lastig en pijnlijk af en toe.
Wat heb jij met je pols gedaan dan?
een slaapquote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Autsj.... Pols: ik heb geen idee. Ben zo wakker geworden
Er op gelegen zeker?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Autsj.... Pols: ik heb geen idee. Ben zo wakker geworden
Ik haal je wel in.quote:
Je raadt mijn gedachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een slaap
laat maar .. het is te vroeg op de ochtend voor dubbelzinnige gedachten
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een slaap
*zucht * Ik ben hier te moe voor....quote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
een slaap
Thanks mate! Zal alleen wel een lang verhaal worden, is vorig jaar oktober al gebeurd maar echt verbetering zit er niet in.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik haal je wel in.![]()
@vannelle, sterkte met je voet.
Ik had het btw helemaal niet erg gevonden als iemand vanmorgen voor wekker had gespeeld. Rucky 2 uur te laat is.
Ook maar een bosje bloemen voor jou dan, of een doosje chocoladequote:Op maandag 7 mei 2012 08:34 schreef vannelle het volgende:
Ik heb nog weekend, pootje is weer flink aan het protesteren dus dan blijft de rest van vannelle ook maar gewoon thuis.
Denk dat het weer tijd wordt voor de neuroloog.....
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
Tweede donateur voor m'n sponsoractie heeft zich gemeld![]()
Dat zijn de betere berichten!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
Top! Ik denk dat zodra jij je eerste wedstrijden gaat lopen dat er vanzelf meer bij komen!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
Oeh, chocola!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook maar een bosje bloemen voor jou dan, of een doosje chocolade
quote:
Van mij wel, zijn dus al 2 stemmen voor. Kan DJMO maar weinig meer tegen doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:53 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Nu bedenk ik me dat ik de broek gesponsord heb. Mag ik nu met een stift Rucky op de kont schrijven?
Ze kan natuurlijk nee zeggenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Van mij wel, zijn dus al 2 stemmen voor. Kan DJMO maar weinig meer tegen doen.
3 stemmen...quote:
quote:
Your argument is invalid.quote:
moet jij eens oplettenquote:
Niet aan het haar komen.... Dadelijk wilt ze nog een "Pittig, kort kapsel" .....quote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik vind dat papabear voor zijn bedrag wel recht heeft op zijn naam ingeschoren op je hoofd
Deze vrouw heeft gewoon gelijk, we vergeten die broek gewoon. Scheren is nu het toverwoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:10 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik vind dat papabear voor zijn bedrag wel recht heeft op zijn naam ingeschoren op je hoofd
je geeft wel heel snel op...quote:Op maandag 7 mei 2012 09:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Toch vrees ik dat we niet op kunnen tegen zoveel eigenwijsheid.
Teach me master....quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is onderdeel van m'n tactiek. Nu wordt de verdediging laag waardoor ik sterk terug kan komen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niet aan het haar komen.... Dadelijk wilt ze nog een "Pittig, kort kapsel" .....
Met "Rucky" dan wel op borsthoogte geschreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef vannelle het volgende:
Dan is shirt nog een optie. Maar dan wel aan de achterkant en zo laag mogelijk.
Waar hebben we het eigenlijk over?
Denk dat ik vanaf nu maar weer normaal ga doen.
Zou jij niet es naar je werk gaan? Je bent al te laat.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met "Rucky" dan wel op borsthoogte geschreven.![]()
Nu ik ook aan de koffie zit, goedemorgen allemaal.
Het tweedequote:Op maandag 7 mei 2012 09:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zou jij niet es naar je werk gaan? Je bent al te laat.
Tenzij je nu al op je werk zit en direct doorgegaan bent naar hiero.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Papabear het volgende:
* watervaste stift pakt en op DJMO's kont schrijft: B-E-Z-E-T
Dat kan natuurlijk ook, niet vragen maar gewoon doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Papabear het volgende:
Als je nu al kan fokken is te laat komen volgens mij ook niet zo erg.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het tweede![]()
* Rucky weederom naar de koffie automaat gaat.
Tijdklok, en ik heb het regelmatig dat ik even niet verder kan met mijn werk en om dan een beetje naar het plafond gaan zitten staren.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als je nu al kan fokken is te laat komen volgens mij ook niet zo erg.
* Rucky Rucky met witte verf neerzet.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Papabear het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef vannelle het volgende:
Nou staat er dat Rucky bezet is, was dat wel zo slim?
Ik dacht dat we niet dubbelzinnig bezig gingen ?quote:
had dan gewoon de post er in ge-editquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:48 schreef belle1608 het volgende:
Lekker geslapen allemaal??
Ik wel, beetje kort..
Hoe komt 't?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]te vroeg, te kort, te koud
veel liever nog een paar uurtjes in bed gelegen...
Moet je ook niet doen als je de volgende ochtend weer moet werkenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:01 schreef Merlijn het volgende:
filmpje gekeken, laat naar bed, te vroeg er weer uit.... Is het al bijna weer weekend?
Hendig Sjiek! die luxe heb ik dan weer niet...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:02 schreef vannelle het volgende:
Neem een voorbeeld aan Rucky, die begint gewoon sjiek 2 uur te laat.
Haha altijd baas boven baasquote:Op maandag 7 mei 2012 10:02 schreef vannelle het volgende:
Neem een voorbeeld aan Rucky, die begint gewoon sjiek 2 uur te laat.
Nee joh, laat beginnen = vroeg wegquote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha altijd baas boven baas![]()
@ Rucky, moet je dan ook 2 uur langer?
Dan ben ik de opperbaas, ik ga vandaag helemaal niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan ben ik de opperbaas, ik ga vandaag helemaal niet.
Deze week inhalen of als vrije tijd opschrijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |