quote:
* Rucky meedoet.quote:
En voor ronde twee:quote:
Ik ook, heb t een blauwe maandag gedaanquote:
Cool!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ook, heb t een blauwe maandag gedaan
Dan kunnen jullie samen voorop.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ook, heb t een blauwe maandag gedaan
quote:
Doe jij datquote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gaat zo lekker van het mooie weer genieten nu het nog kan
hahahaquote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat slagveld van ontbijt even opruimen...
"Oeps" & Hagelslag.... zegt dat genoeg?quote:
quote:
quote:
Het is idd lekker weer, maar even de balkondeuren open zetten.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:53 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach gaat zo lekker van het mooie weer genieten nu het nog kan
Liever hagelslag dan de pot met stroop laten vallen.quote:
Ieuw!!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liever hagelslag dan de pot met stroop laten vallen.
Dat heeft mijn nichtje al een keer gedaan. Alleen heeft die de halve keuken meegenomen en zijn er 3 flessen shampoo doorheen gegaan voordat het uit het (lange) haar was.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Rucky het volgende:
[..]
Liever hagelslag dan de pot met stroop laten vallen.
Sterkte!!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska gaat zich maar eens aankleden en een to do list maken voor morgen op het werkde bedrijfsleidster is er niet, de 'assistent bedrijfsleidster' is er niet en ik ben gevraagd om te werken zodat ik, als parttimer, de 2 fulltimers kan sturen. Dus ik wil morgen absoluut niks vergeten!!
Ieuw!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat heeft mijn nichtje al een keer gedaan. Alleen heeft die de halve keuken meegenomen en zijn er 3 flessen shampoo doorheen gegaan voordat het uit het (lange) haar was.
Damnquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat heeft mijn nichtje al een keer gedaan. Alleen heeft die de halve keuken meegenomen en zijn er 3 flessen shampoo doorheen gegaan voordat het uit het (lange) haar was.
Staat in de kast, het is ook één vd beste films die ik ken.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeeee.. Ik zie the blues brothers in de OP.. Ik ben al jaaaaaaaaaaaren 'fan'
Mijn buurmeisje is eens schuddend met een bus vim door het huis gaan rennen. Kijk ma, ik heb sneeuw gemaakt.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |