SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
Dankje.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind die nieuwe standaard-PI maar niks, Cosmo.
ik ook niet, word er bang vanquote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind die nieuwe standaard-PI maar niks, Cosmo.
Zag ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I was, like, TOTALLY being sarcastic!
Alles is al groot aan mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:21 schreef Trollscience het volgende:
Kom je wel achter wanneer je groter bent.
Maatje XXL zat nog krap, daarom maar naakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef Trollscience het volgende:
Je ego ja, ik betwijfel de inhoud van je tangaslip.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom knuffelen dan. Ik bied me aan als knuffelbedpartner.
Hihi mag dat wel zo achter de balie?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom knuffelen dan. Ik bied me aan als knuffelpartner.
quote:
leuk woordgrapje hequote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, grapje dit dat
maar wel onbeschoft van ze ja
zeg het zequote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk woordgrapje he
Maar echt serieus elke keer hetzelfde Gezeik ik word er naar van en als ik zeg: ik vind mezelf zo leuk genoeg vinden ze het niet goedga toch weg olifant
Wtfquote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk woordgrapje he
Maar echt serieus elke keer hetzelfde Gezeik ik word er naar van en als ik zeg: ik vind mezelf zo leuk genoeg vinden ze het niet goedga toch weg olifant
En als je zegt dat je met jezelf gelukkig bent is het ook niet goedquote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk woordgrapje he
een eufemisme is niet op zijn plaatsquote:
get money , get outquote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zei ik toch alluisteren ze niet naar
![]()
![]()
idioten
Ik zou niks meer te maken willen hebben met zo'n zeikwijf.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin van moeder plus haar gezin hier en meteen een preek.![]()
Waarom verzorg je jezelf niet? Waarom draag je geen makeup? Waarom je wenkbrauwen niet iets dunner maken? Waarom dit niet waarom dat niet?
![]()
![]()
Echt laat me met rust.
Ik wil wel ff bij haar langsgaanquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin van moeder plus haar gezin hier en meteen een preek.![]()
Waarom verzorg je jezelf niet? Waarom draag je geen makeup? Waarom je wenkbrauwen niet iets dunner maken? Waarom dit niet waarom dat niet?
![]()
![]()
Echt laat me met rust.
Ik geloof dat je daar als zoon/dochter weinig over te zeggen hebt, hmm.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou niks meer te maken willen hebben met zo'n zeikwijf.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil wel ff bij haar langsgaan
[ afbeelding ]
laat maarquote:
savedquote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil wel ff bij haar langsgaan
[ afbeelding ]
Niet snap sorry.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
[..]
laat maar
tevens [ afbeelding ] als standaard PI nemen is hatelijk
Klapjes > klappen.quote:
u gaat wel door naar de volgende rondequote:
Geen idee, dat is wat leeell bedoelde.quote:
Sowieso als je op jezelf woont het contact verbreken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar als zoon/dochter weinig over te zeggen hebt, hmm..
Been there, done that. Dat is kut weetje.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso als je op jezelf woont het contact verbreken.
kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso als je op jezelf woont het contact verbreken.
Hoezo?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Been there, done that. Dat is kut weetje..
Ja dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Krijg je steeds contactzoekende ouders. En jij wilt dat juist niet.
quote:
,')quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef Trollscience het volgende:
Zo'n pik in je opgerekte aarsje forceren
Moet je wel de hele dag met je rug gebogen lopen omdat de baby er anders uit tieft.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij heeft geen kinderwagen nodig toch, stopt de baby gewoon in zn pectus![]()
![]()
Troll heeft toch al een bekerhouder aan zijn pectus, dus een babyhouder kan ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet je wel de hele dag met je rug gebogen lopen omdat de baby er anders uit tieft.![]()
![]()
Gewoon zo'n hekje erin bouwen tochquote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet je wel de hele dag met je rug gebogen lopen omdat de baby er anders uit tieft.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Troll heeft toch al een bekerhouder aan zijn pectus, dus een babyhouder kan ook.
Opgegetenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Beach het volgende:
Met je lenzen in gaan slapen en vervolgens wakker worden en merken dat je rechterlens weg is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Beach het volgende:
Met je lenzen in gaan slapen en vervolgens wakker worden en merken dat je rechterlens weg is.
Met je lenzen in gaan slapen en vervolgens wakker worden en merken dat je rechteroog zo rood is als de tering en fucking veel pijn doet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Beach het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dit?Funnyjunk.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:18 schreef Henkie94 het volgende:
Je plaatje doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dit?Funnyjunk.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Oh.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet je ook kijken wat er onder de spoiler staat.
fuck dat dude, we gaan bowlenquote:
By3z.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:18 schreef Henkie94 het volgende:
funnyjunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf is dit?Funnyjunk.
![]()
::')"0;0)'0;0)"
0
Beach IS de frituur begrijp dat dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:56 schreef Henkie94 het volgende:
En dan niet Beach in de frituur jullie zemmers [ afbeelding ]
denk het nietquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
en saaijens' pectus gebruiken we om de hapjes in te doen
jammer hoorquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil je borstkas wel inslaan meet een mokerhamer zodat je zelf een pectus hebt.
Dexter's Labquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dafuck D:
Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
Enquote:
quote:
quote:
quote:
xDquote:almost forgot to watch this today -.- my gf is getting annoyed hearing it xD
aztecmondobean 1 day ago 41
Poniesquote:
ditquote:
Weet ik tok.quote:
Brony's is de irritantste kutstroming ooit die begonnen is opquote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Implicerend dat er alleen brony's op reddit zitten.Reddit.
![]()
20-jarige mannen die MLP kijken en zich als een pony verkleden en over t algemeen gewoon gigantische flikkers zijnquote:
stel homo's die rukken op my little pony en denken stoer te zijn door kinderlijke dingen te aanbiddenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
20-jarige mannen die MLP kijken en zich als een pony verkleden en over t algemeen gewoon gigantische flikkers zijn
niks mis mee, so mooi getekendquote:Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stel homo's die rukken op my little pony en denken stoer te zijn door kinderlijke dingen te aanbidden
magnum bronnie??quote:
Jij bent dan ook een meisje.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
niks mis mee, so mooi getekend
Bronnies.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
niks mis mee, so mooi getekend
[..]
magnum bronnie??
Ik bedoelde eigenlijk een ander maar die is ook wel leuk ja.quote:
Pics?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meisjes bestaan niet, alleen mannen in jurkjes.
Wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sorry ik heb het niet zo op sletten.
Zie Google.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een ander maar die is ook wel leuk ja.
[..]
Pics?
4.3. weet je het zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef Beach het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0193364/
vanavond deze kijken
Jean-Claude van Dammequote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef Beach het volgende:
vanavond deze kijken
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef Beach het volgende:
vanavond deze kijken
Ik ben maagd.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij neukt met iedereen dus dan heb je zo'n uitgelebberde (vulmaarin)
Ik kan 'm echt niet uitstaanquote:
Neuh.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:18 schreef Trollscience het volgende:
Brony's is de irritantste kutstroming ooit die begonnen is op![]()
![]()
Ja omdat het voor kleine meiden is bedoelt niet voor mannenquote:
Eerder mentally disturbing.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja omdat het voor kleine meiden is bedoelt niet voor mannen
Het zijn pony's die praten, tuurlijk is het disturbing.quote:
jongetjesquote:Op zondag 6 mei 2012 17:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja omdat het voor kleine meiden is bedoelt niet voor mannen
Not sure if would hit 5/10quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_m3luhl5SQF1r925sdo1_500.pngWaarom?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://30.media.tumblr.com/tumblr_m3luhl5SQF1r925sdo1_500.pngWaarom?
Ik vind dit niet normaal hoor.quote:
Dat wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat je van mij houdt.
[..]
Wtf JanWatz met jou dan
Of je flikkert gewoon een eind op.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het zijn pony's die praten, tuurlijk is het disturbing.
Dat doen brony's dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind dit niet normaal hoor.Als kindjes naar 'My Little Pony' opzoeken en dit te zien krijgen..
![]()
![]()
Werkse straksquote:
:S waaromquote:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3lkypdLAn1rumobco1_500.jpgquote:
Ik snap eigenlijk totaal niet waarom het zo populair isquote:Op zondag 6 mei 2012 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3lkypdLAn1rumobco1_500.jpg!
k ook nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk totaal niet waarom het zo populair is
Omdat het zo simpel en kinderachtig is en je er daardoor alle kanten mee op kan.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk totaal niet waarom het zo populair is
Dat slaat nergens op.quote:
Dat ga ik dan wel kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga ook van die ponies tekenen.LEUKLEUK
;_________________;quote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan krijgen jullie allemaal je Pony alterego
'Ik snap niet waarom het zo populair is'quote:
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil de stoere pony zijn. Zoals potige smurf.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik wil de stoere pony zijn. Zoals potige smurf.
Ik wil jou wel eens pony'enquote:
Je zeikt er alleen maar op zonder het gezien te hebben -> vooroordelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Ik snap niet waarom het zo populair is'
'Omdat vooroordelen'
??????
Ik heb 't wel gezien, ik vind 't kinderachtig.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je zeikt er alleen maar op zonder het gezien te hebben -> vooroordelen.
Ik ook niet. Laten we frituren.quote:
Deze frau.quote:
Wij gewoon de VHSquote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze frau.
Wij hebben volgens mij de DVD ervan liggen.
rot op hhomoquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Henkie94 het volgende:
Is waarschijnlijk niet Friendship Is Magic.
Het gevoel wanneer je een VHS in een videospeler duwtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Testtesthenkselstestest
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Testtesthenkselstestest![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hà, dat dacht ik heul nietquote:Op zondag 6 mei 2012 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik je nu ook ga feliciteren kan je het vergeten [ afbeelding ]
Dankjequote:
Wat is deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TesttesthenkselstestestHoi!quote:
Omdat peer.
lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Testtesthenkselstestest
Kusquote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] PI CHANGE [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |