SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:
Dankje.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind die nieuwe standaard-PI maar niks, Cosmo.
ik ook niet, word er bang vanquote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind die nieuwe standaard-PI maar niks, Cosmo.
Zag ik niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
I was, like, TOTALLY being sarcastic!
Alles is al groot aan mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:21 schreef Trollscience het volgende:
Kom je wel achter wanneer je groter bent.
Maatje XXL zat nog krap, daarom maar naakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef Trollscience het volgende:
Je ego ja, ik betwijfel de inhoud van je tangaslip.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom knuffelen dan. Ik bied me aan als knuffelbedpartner.
Hihi mag dat wel zo achter de balie?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kom knuffelen dan. Ik bied me aan als knuffelpartner.
quote:
leuk woordgrapje hequote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, grapje dit dat
maar wel onbeschoft van ze ja
zeg het zequote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk woordgrapje he
Maar echt serieus elke keer hetzelfde Gezeik ik word er naar van en als ik zeg: ik vind mezelf zo leuk genoeg vinden ze het niet goedga toch weg olifant
Wtfquote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk woordgrapje he
Maar echt serieus elke keer hetzelfde Gezeik ik word er naar van en als ik zeg: ik vind mezelf zo leuk genoeg vinden ze het niet goedga toch weg olifant
En als je zegt dat je met jezelf gelukkig bent is het ook niet goedquote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leuk woordgrapje he
een eufemisme is niet op zijn plaatsquote:
get money , get outquote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zei ik toch alluisteren ze niet naar
![]()
![]()
idioten
Ik zou niks meer te maken willen hebben met zo'n zeikwijf.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin van moeder plus haar gezin hier en meteen een preek.![]()
Waarom verzorg je jezelf niet? Waarom draag je geen makeup? Waarom je wenkbrauwen niet iets dunner maken? Waarom dit niet waarom dat niet?
![]()
![]()
Echt laat me met rust.
Ik wil wel ff bij haar langsgaanquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vriendin van moeder plus haar gezin hier en meteen een preek.![]()
Waarom verzorg je jezelf niet? Waarom draag je geen makeup? Waarom je wenkbrauwen niet iets dunner maken? Waarom dit niet waarom dat niet?
![]()
![]()
Echt laat me met rust.
Ik geloof dat je daar als zoon/dochter weinig over te zeggen hebt, hmm.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zou niks meer te maken willen hebben met zo'n zeikwijf.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil wel ff bij haar langsgaan
[ afbeelding ]
laat maarquote:
savedquote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil wel ff bij haar langsgaan
[ afbeelding ]
Niet snap sorry.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef leeell het volgende:
[..]
laat maar