Maar je moet weten dat fok dankzij google ads bestaat. En de adverteerders die aangesloten zijn bij google ads dat helemaal niet willen.quote:
ohquote:Op zondag 6 mei 2012 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet weten dat fok dankzij google ads bestaat. En de adverteerders die aangesloten zijn bij google ads dat helemaal niet willen.
Probleem is niet fok.
Welke?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit de hele tijd met dat boelers in me kopkapiteintje heeft mij geïnfecteerd met zijn trend.
Liefquote:
Je hebt gelijk, dus ik ga slapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
And nowwwwwwww.. it's time.. for the MAIN EVENT OF THE EVENING!
Gewoon bij instellingen->netwerk 'als server gebruiken' instellen, en dan de andere pc in het hoofdmenu op 'netwerkgame' laten klikken.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar, zo'n multipalyer game.
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon bij instellingen->netwerk 'als server gebruiken' instellen, en dan de andere pc in het hoofdmenu op 'netwerkgame' laten klikken.
Ben je wel beide lid van het thuisnetwerk, gewoon via Windows? Geen idee of dat het is, maar wie wet.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.Ik begrijp er ook niets van maar heb het nu met 3 andere geprobeerd. 1 iemand die hier in huis woont en 2 ergens anders maar het werkt niet. Speel nu maar gewoon alleen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen, tering laat weerlater.
quote:Op zondag 6 mei 2012 09:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb serieus meer gepost in deze reeks als 422?
Ik dacht dat het nog te koud voor muggen wasquote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 23 muggenbulten op mijn linkerbeen, THE FUCK.
Soort zoekt soortquote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
Via hamachi bij elkaar in netwerk zitten, en je moet precies dezelfde versie/patch hebben. Toen deed hij het bij ons thuis.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.Ik begrijp er ook niets van maar heb het nu met 3 andere geprobeerd. 1 iemand die hier in huis woont en 2 ergens anders maar het werkt niet. Speel nu maar gewoon alleen.
Hoe krijg je dat voor elkaar, het is 11 graden buiten.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
ik heb er eentje op mijn grote teen.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
probeer hamachi (o.i.d.) anders.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
+ Maandag; Vertonghen en Siem de Jong bij DWDD.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de liefhebber, vanavond bij de TV Show Jan Vertonghen. Ook over het curieuze doelpunt tegen Cambuur
Ah, Daarna gelijk door naar VI. Goed schemaquote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ Maandag; Vertonghen en Siem de Jong bij DWDD.
Maar niet de bestequote:Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ohh ja, dat... Ach het komt wel goed. Wij zijn Feyenoord.
Heb je geen Eredivisie Live dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Reserveer ik een wedstrijd voor 6 euro op die site van EL en krijg ik geen code![]()
Geld wel afgeschreven en reageren op de mail doen ze ook niet..
Mailenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Reserveer ik een wedstrijd voor 6 euro op die site van EL en krijg ik geen code![]()
Geld wel afgeschreven en reageren op de mail doen ze ook niet..
Ik heb ook respect voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ach, ik heb respect voor ajax. Maar Feyenoord blijft voor mij toch altijd nr 1
0909-0101quote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je een telefoonnummer dan? Kan die namelijk niet vinden.
Dus je hebt Digitenne of Canal Digital?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV komt op 3 en heb alleen EL 1 en EL 2.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
001. 291 Ajacied422
001. 291 stevenmac26
heheheh
Ik had gehoopt dat ik niet eerste zou worden. Vandaag zal monopoly dat wel wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
001. 291 Ajacied422
001. 291 stevenmac26
heheheh
Canal Digitaal ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je hebt Digitenne of Canal Digital?
Ik sta sinds een half uurtje geleden op 37 psots. Het gaat goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik niet eerste zou worden. Vandaag zal monopoly dat wel worden
Snappen jullie deze redenering?quote:Messi de beste allertijden?? Ik vind van niet, want je kan hem niet vergelijken met dicverse grootheden in het verleden, want toen was voetbal op een andere nivo en speelde geld in mindere maten een rol!!
ja.quote:
quote:
Leg eens uit dan.. Niveau vroeger was niet beter, en geld zegt niet veel over kwaliteiten van een speler?quote:
Niveau was vroeger anders, toen werden de spelers neer gehakt met bijlen. Geld zegt wel veel, want tegenwoordig wordt er ook veel geld gestoken in de spelen m.b.t. medisch gebied.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Leg eens uit dan.. Niveau vroeger was niet beter, en geld zegt niet veel over kwaliteiten van een speler?
spelers worden gekocht voor miljoenen. Ze krijgen miljoenen betaald. Niveau toen ging om echt voetbal, niet om het geld wat men verdiende.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Leg eens uit dan.. Niveau vroeger was niet beter, en geld zegt niet veel over kwaliteiten van een speler?
Messi had als hij vroeger had gespeeld geen hormonenkuurtje gekregen denk ik nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niveau was vroeger anders, toen werden de spelers neer gehakt met bijlen. Geld zegt wel veel, want tegenwoordig wordt er ook veel geld gestoken in de spelen m.b.t. medisch gebied.
Zie je niet hoe ze inkomen bij Messi, en hoe hij deze aanvallen ontwijkt?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niveau was vroeger anders, toen werden de spelers neer gehakt met bijlen. Geld zegt wel veel, want tegenwoordig wordt er ook veel geld gestoken in de spelen m.b.t. medisch gebied.
nee, tegenwoordig wordt je als verdediger helemaal de grond in geboord door de media als je aan lieve messi komt. stel je voor dat je aan de handrem trekt, poe poe.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie je niet hoe ze inkomen bij Messi, en hoe hij deze aanvallen ontwijkt?
terecht, ik zeg ook dat ik naar die bbq kom maar ik kom lekker nie.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet op komen dagen op een FOK!meet
Alsof een speler zich druk maakt over wat de media zegt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, tegenwoordig wordt je als verdediger helemaal de grond in geboord door de media als je aan lieve messi komt. stel je voor dat je aan de handrem trekt, poe poe.
ja. Het gaat wel meespelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alsof een speler zich druk maakt over wat de media zegt.
hahaha omgquote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die niet op komen dagen op een FOK!meet
Je gaat wel manquote:Op zondag 6 mei 2012 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
terecht, ik zeg ook dat ik naar die bbq kom maar ik kom lekker nie.
Ik gun het psv gewoon niet en andere teams komen niet meer in aanmerkingquote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef Bieks het volgende:
Even eerlijk boys. We gunnen allemaal feyenoord toch die tweede plaats het meest? Maar ze gaan zich toch never nooit niet plaatsen voor de CL via de voorronde? Dan moeten ze echt een woeste tegenstander verslaan
[..]
hahaha omg
hoe de fuck moet ik ooit in purrie komen trouwensquote:
Met de treinquote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fuck moet ik ooit in purrie komen trouwens
Van mij mag Feyenoord tweede worden, omdat PSV het van mij niet mag halen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef Bieks het volgende:
Even eerlijk boys. We gunnen allemaal feyenoord toch die tweede plaats het meest? Maar ze gaan zich toch never nooit niet plaatsen voor de CL via de voorronde? Dan moeten ze echt een woeste tegenstander verslaan
[..]
hahaha omg
Heeft dat aftandse dorp een trein?quote:
ja, 3 stations zelfsquote:
precies dit, eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Van mij mag Feyenoord tweede worden, omdat PSV het van mij niet mag halen.
En Feyenoord komt de vCl toch niet door, dus meer cash voor Ajax
zelfs daarvoor moet ik overstappenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, 3 stations zelfs
Je kan ook naar Wormerveer komen en dat we dan de bus pakken naar purmerend, dat is wel sneller
Ja maar het is wel makkelijkerquote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)politievoertuig.htmlquote:Man swaffelt politievoertuig
AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit Limburgse Melick is aangehouden nadat hij zijn geslachtsdeel eerst aan agenten had getoond en daarna hiermee tegen een politievoertuig begon te slaan.
Toen agenten hem wilden aanhouden rende de man weg. Na een korte achtervolging werd hij aangehouden. Hij heeft een boete gekregen.
Rond middernacht trok de man zijn broek omlaag op het Munsterplein in Roermond. Toen hij daarna het politievoertuig begon te 'swaffelen' was de maat vol voor de agenten en grepen zij in.
Had er eentje van jou kunnen zijn stevenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)politievoertuig.html
Op je 20e nog ruzie krijgen bij de botsauto'squote:Man slaat tanden uit mond vrouw
DORDRECHT - Een 20-jarige man heeft op de kermis in Dordrecht de voortanden van een 18-jarige vrouw uit haar mond geslagen.
De vrouw uit Dordrecht moest na behandeling door ambulancepersoneel ter plaatse direct door naar een tandarts. Ze heeft aangifte gedaan.
Het conflict ontstond in de botsauto's. De vrouw kreeg woorden met de 20-jarige man en zijn zusje, eveneens uit Dordrecht, die in een andere botsauto zaten. Dit ontaardde in een vechtpartij.
De politie heeft op basis van getuigenverklaringen de 20-jarige man aangehouden. Hij is in verzekering gesteld en zal worden verhoord. De politie onderzoekt de zaak.
Op je 20e nog bij de botsauto's hangenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op je 20e nog ruzie krijgen bij de botsauto's
Beide is erg sneuquote:
brb, even snel m'n voortanden eruit slaanquote:Op zondag 6 mei 2012 13:18 schreef napoleonfour het volgende:
op je 18de nog je voortanden hebben is sowieso triest.
jaquote:
Ben jij al 18 dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
brb, even snel m'n voortanden eruit slaan
ONZ-Meets zijn sowieso succesvol lees ik altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meestal wel. Of nja, iedereen meldt zich dan iig netjes af van te voren.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
sowieso ben je al een dwaas als je gaat meeten met die klb autisten
Die autisten kunnen alleen maar topics verneuken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
Het was een gc topicquote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
ONZ meets zijn de bestequote:Op zondag 6 mei 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ONZ-Meets zijn sowieso succesvol lees ik altijd
ohquote:
ik wil best helpenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
brb, even snel m'n voortanden eruit slaan
Ik kom veel in ONZ en ben al bijna naar elke 'meet' geweest sinds december vorig jaar. Dat zijn er ongeveer 10 ofzo.quote:
Jup. Lopen best toffe mensen rond, nou ja. Mensen die nooit in het lijstje van Centrale topics kijkenquote:
Ligt eraan, heb je nu je safari pakje aan?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lees net een pm dat ik jaag op andere users ? Iemand hier een idee ?
Ik moest lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je nu je safari pakje aan?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval niet van die autisten als Computerprobleem
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen maar toffe mensen. Kan je mee lachen.
We gaan zwemmen in Leiden.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso dat VBL de beste meets gaat overtreffen
EEN MOGELIJKE VBL-MEETquote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Feyen het volgende:
Welke vbl-meet. Ik denk niet dat er mensen komen.
Krijgen we rellen tussen Ajax en Feyenoord supportersquote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Feyen het volgende:
Welke vbl-meet. Ik denk niet dat er mensen komen.
Of bij Lightning Leiden voor de AF.quote:
als je het adverteert met die mogelijkheid dan komen er zeker mensenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Krijgen we rellen tussen Ajax en Feyenoord supporters
Neutraal terrein, ik stel beverwijk voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Krijgen we rellen tussen Ajax en Feyenoord supporters
Denk dat we beter 4 verschillende meets moeten organiseren. 1 meet Ajacieden, 1 meet Feyenoorders, 1 meet PSV en 1 overige.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Neutraal terrein, ik stel beverwijk voor.
ja man, en dan niet gaan.quote:
ik ben ook een internetheld en internethooligan.quote:
gamers zijn eigenlijk best leuke mensen, heel creatief vaak.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, van die R&P jankerds, of mensen die alleen maar in GAM of TRU komen.
stoere boi.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben ook een internetheld en internethooligan.
[oud]quote:
KLB is ook niks meer.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:38 schreef honkeytonk het volgende:
In onzin is het toch wel één grote incest bende geworden. Godver he.
Daar is het gewoon zo snel mogelijk het topic afmaken. Meestal in de verdere vordering van een topic gaan ze op het serieuze aspectquote:
Ook de OP's zijn niks meer. Vroegah had je van die mooie verhalen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is het gewoon zo snel mogelijk het topic afmaken. Meestal in de verdere vordering van een topic gaan ze op het serieuze aspect
Voorbeeldje Onhygiënische vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook de OP's zijn niks meer. Vroegah had je van die mooie verhalen.
waarvoor?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD BITCHES
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
Gefeliciteerd! Clownsexamen voor Cirque du soleil?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
Dankjequote:
Nee, dat onzinpapiertje is nodig om gym te mogen geven in de groepen 3 tm 8quote:
Zelfs de shuttlerun vind ik leukquote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Behalve die kut testen dat je de heletijd moest rennen.
Cooper test? Mwa.. rennen is ook niet mijn ding, meer sprinten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Piepjestest.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik tot 17 .quote:Op zondag 6 mei 2012 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cooper test? Mwa.. rennen is ook niet mijn ding, meer sprinten.
Maar Cooper test kwam ik de laatste keer tot 12.5
.. klopt. Haal ze altijd door elkaarquote:Op zondag 6 mei 2012 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Coopertest is in 12 minuten zo veel meters rennen als je kunt toch?
Shuttle run test is met dat gepiep.
Ik had 2 gasten die stopten bij 3.5 al omdat ze buiten adem waren, rood hoofd, shirt vol zweetquote:Op zondag 6 mei 2012 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kwam tot trap 11 en dan was ik best wel moe
3.5quote:Op zondag 6 mei 2012 13:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had 2 gasten die stopten bij 3.5 al omdat ze buiten adem waren, rood hoofd, shirt vol zweet![]()
Ze wogen ook 115 kilo
Klopt. Doet bijna niemand meer van de leerkrachtenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was teringveel moeite om dat allemaal klaar te zetten ;'(
feliquote:Op zondag 6 mei 2012 13:48 schreef Jojoortje het volgende:
15 min. lol en 45 min. klaarzetten + weer opruimenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Was teringveel moeite om dat allemaal klaar te zetten ;'(
Doe dan ook niet zo wildquote:
Ajuusquote:
Bron?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:02 schreef PizzaGeit het volgende:
Huh what
De lijnentrekker van Heerenveen heeft een hartaanval gehad
Thanksquote:Op zondag 6 mei 2012 14:03 schreef eight het volgende:
[..]
feli
[..]
15 min. lol en 45 min. klaarzetten + weer opruimen
Eerste keer zonder handen daarna met schipperslag nog 4 keerquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
TouwklimmenWas ik zo slecht in
Ik kon echt alles met gym BEHALVE touwklimmen.
http://www.telegraaf.nl/t(...)an_hartaanval__.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 14:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo wild
[..]
Ajuus
[..]
Bron?
Datquote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
wie gingen soms rugby doen. beste ooit.
Het doet wel een beetje pijn jaquote:Op zondag 6 mei 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat je een leven hebt.. dan komt de realiteit hard aan he?
Wij deden dat ook, maar als 1.72 kleine is dat niks dus ik ging altijd mee springen en elleboog geven mid airquote:Op zondag 6 mei 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
wie gingen soms rugby doen. beste ooit.
werd altijd veel gehuildquote:
niet minimaal 1.85 zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij deden dat ook, maar als 1.72 kleine is dat niks dus ik ging altijd mee springen en elleboog geven mid air
Jij bent maar 1,72?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij deden dat ook, maar als 1.72 kleine is dat niks dus ik ging altijd mee springen en elleboog geven mid air
1,72quote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet minimaal 1.85 zijngast wat heb ik gelachen om dat spel.
gewoon met bloedneuzen van het veld afgaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jah, meisjes ook niet mee laten doen![]()
Wij jongens kregen gewoon ruzie
No habla Espanjol.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Pero espero que Feyenoord va a gagnar. Y actualmente, yo lo pienso.
Serieus?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
50dat bestaat niet eens, grootste lul gemeten op aarde is 33.
Oh. Ik heb het niet zo met spieren, vind het eerder een afknapper.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep.
Verder zie ik er wel zo uit;
[ afbeelding ]
Markie is het voorbeeld voor shorties.
slap of stif?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zegt ook e-pener.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shiit, dat is zowat mijn onderarmquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is nu poepgaatjes aan het destroyen in jail.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Shiit, dat is zowat mijn onderarm_
Ja, ik ga beneden, lekker kopje groenten soep eten en huilen voor de TV like a chick watching the Titanic.quote:
twente 6equote:
quote:
KNVB zorgt voor competitievervalsingquote:Op zondag 6 mei 2012 15:54 schreef Monopoly het volgende:
Wedden dat KNVB gaat zeiken om competitievervalsing dan
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef Monopoly het volgende:
KNJB is het gewoon over het algemeen, al viel het dit seizoen wel mee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |