Maar je moet weten dat fok dankzij google ads bestaat. En de adverteerders die aangesloten zijn bij google ads dat helemaal niet willen.quote:
ohquote:Op zondag 6 mei 2012 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet weten dat fok dankzij google ads bestaat. En de adverteerders die aangesloten zijn bij google ads dat helemaal niet willen.
Probleem is niet fok.
Welke?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit de hele tijd met dat boelers in me kopkapiteintje heeft mij geïnfecteerd met zijn trend.
Liefquote:
Je hebt gelijk, dus ik ga slapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
And nowwwwwwww.. it's time.. for the MAIN EVENT OF THE EVENING!
Gewoon bij instellingen->netwerk 'als server gebruiken' instellen, en dan de andere pc in het hoofdmenu op 'netwerkgame' laten klikken.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar, zo'n multipalyer game.
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon bij instellingen->netwerk 'als server gebruiken' instellen, en dan de andere pc in het hoofdmenu op 'netwerkgame' laten klikken.
Ben je wel beide lid van het thuisnetwerk, gewoon via Windows? Geen idee of dat het is, maar wie wet.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.Ik begrijp er ook niets van maar heb het nu met 3 andere geprobeerd. 1 iemand die hier in huis woont en 2 ergens anders maar het werkt niet. Speel nu maar gewoon alleen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen, tering laat weerlater.
quote:Op zondag 6 mei 2012 09:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb serieus meer gepost in deze reeks als 422?
Ik dacht dat het nog te koud voor muggen wasquote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 23 muggenbulten op mijn linkerbeen, THE FUCK.
Soort zoekt soortquote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
Via hamachi bij elkaar in netwerk zitten, en je moet precies dezelfde versie/patch hebben. Toen deed hij het bij ons thuis.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.Ik begrijp er ook niets van maar heb het nu met 3 andere geprobeerd. 1 iemand die hier in huis woont en 2 ergens anders maar het werkt niet. Speel nu maar gewoon alleen.
Hoe krijg je dat voor elkaar, het is 11 graden buiten.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
ik heb er eentje op mijn grote teen.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:26 schreef Jojoortje het volgende:
probeer hamachi (o.i.d.) anders.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
+ Maandag; Vertonghen en Siem de Jong bij DWDD.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de liefhebber, vanavond bij de TV Show Jan Vertonghen. Ook over het curieuze doelpunt tegen Cambuur
Ah, Daarna gelijk door naar VI. Goed schemaquote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ Maandag; Vertonghen en Siem de Jong bij DWDD.
Maar niet de bestequote:Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ohh ja, dat... Ach het komt wel goed. Wij zijn Feyenoord.
Heb je geen Eredivisie Live dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Reserveer ik een wedstrijd voor 6 euro op die site van EL en krijg ik geen code![]()
Geld wel afgeschreven en reageren op de mail doen ze ook niet..
Mailenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Reserveer ik een wedstrijd voor 6 euro op die site van EL en krijg ik geen code![]()
Geld wel afgeschreven en reageren op de mail doen ze ook niet..
Ik heb ook respect voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
ach, ik heb respect voor ajax. Maar Feyenoord blijft voor mij toch altijd nr 1
0909-0101quote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je een telefoonnummer dan? Kan die namelijk niet vinden.
Dus je hebt Digitenne of Canal Digital?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel, maar PSV komt op 3 en heb alleen EL 1 en EL 2.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
001. 291 Ajacied422
001. 291 stevenmac26
heheheh
Ik had gehoopt dat ik niet eerste zou worden. Vandaag zal monopoly dat wel wordenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef stevenmac26 het volgende:
001. 291 Ajacied422
001. 291 stevenmac26
heheheh
Canal Digitaal ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je hebt Digitenne of Canal Digital?
Ik sta sinds een half uurtje geleden op 37 psots. Het gaat goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik niet eerste zou worden. Vandaag zal monopoly dat wel worden
Snappen jullie deze redenering?quote:Messi de beste allertijden?? Ik vind van niet, want je kan hem niet vergelijken met dicverse grootheden in het verleden, want toen was voetbal op een andere nivo en speelde geld in mindere maten een rol!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |