Maar je moet weten dat fok dankzij google ads bestaat. En de adverteerders die aangesloten zijn bij google ads dat helemaal niet willen.quote:
ohquote:Op zondag 6 mei 2012 03:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar je moet weten dat fok dankzij google ads bestaat. En de adverteerders die aangesloten zijn bij google ads dat helemaal niet willen.
Probleem is niet fok.
Welke?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zit de hele tijd met dat boelers in me kopkapiteintje heeft mij geïnfecteerd met zijn trend.
Liefquote:
Je hebt gelijk, dus ik ga slapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:40 schreef Geo4kant het volgende:
And nowwwwwwww.. it's time.. for the MAIN EVENT OF THE EVENING!
Gewoon bij instellingen->netwerk 'als server gebruiken' instellen, en dan de andere pc in het hoofdmenu op 'netwerkgame' laten klikken.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik krijg dat nog steeds niet voor elkaar, zo'n multipalyer game.
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon bij instellingen->netwerk 'als server gebruiken' instellen, en dan de andere pc in het hoofdmenu op 'netwerkgame' laten klikken.
Ben je wel beide lid van het thuisnetwerk, gewoon via Windows? Geen idee of dat het is, maar wie wet.quote:Op zondag 6 mei 2012 04:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de een of andere manier werkt dat hier nooit.Ik begrijp er ook niets van maar heb het nu met 3 andere geprobeerd. 1 iemand die hier in huis woont en 2 ergens anders maar het werkt niet. Speel nu maar gewoon alleen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 04:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga toch maar eens slapen, tering laat weerlater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |