Wiebelen met je voeten, met je hoofd en met je armen. Weet ik veel, ik kan 't niet omschrijvenquote:
Het beeld wat ik nu in mn hoofd heb, kan vast niet kloppen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Oh gut
[..]
Wiebelen met je voeten, met je hoofd en met je armen. Weet ik veel, ik kan 't niet omschrijven
Vertelquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het beeld wat ik nu in mn hoofd heb, kan vast niet kloppen!
Wat een vocabulair weer.quote:
Zet eens Afrohenk opquote:
afrohenk??quote:
Hij moet z'n muil wel houwe!quote:
Het is inderdaad gewoon tenenkrommend slecht. Er moet toch ooit een moment komen dat je wat vloeiender iets kunt inspreken?quote:
ehm...nee, niet bij Thijs!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon tenenkrommend slecht. Er moet toch ooit een moment komen dat je wat vloeiender iets kunt inspreken?
Zou ie 't zelf horen? Dat 't gewoon niet natuurlijk en vloeiend is? Echt, als mijn uitzending elke week zo zou klinken, dan zou ik mezelf niet meer op straat durven vertonenquote:
ik denk dat ie gewoon niet beter kan...hoe sneu ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ie 't zelf horen? Dat 't gewoon niet natuurlijk en vloeiend is? Echt, als mijn uitzending elke week zo zou klinken, dan zou ik mezelf niet meer op straat durven vertonen
Ja, da's sneu. Maar kan 't me niet voorstellen, tenzij hij in 't gewone dagelijkse leven ook zo praat.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon niet beter kan...hoe sneu ook.
ik zit op YT ff wat interviews met Thijs te checken en echt een afwisselende stem heeft ie niet...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, da's sneu. Maar kan 't me niet voorstellen, tenzij hij in 't gewone dagelijkse leven ook zo praat.
Die ene single van Blaudzun speelden ze helemaal op 't eind. Overigens, die wave bij Chef'Special, tot hoe ver naar achteren ging die? Zag dat jij veel verder naar achteren stond dan ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Hoi.
Ik ben geen festivalmens. Muziek is VEUL te hard, de bass net zo, dus ik had het wel weer snel gezien.
Chef'Special was wel baas daarentegen.
Blaudzun ook niet lang geweest, ken alleen die ene 2 nummers maar en die heb ik niet gehoord. Muziek stond veel te hard, niet echt trek in.
Dus.
Hm, ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit op YT ff wat interviews met Thijs te checken en echt een afwisselende stem heeft ie niet...
Wanneer was die? Heb alleen de laatste 20 minuten meegekregen..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ene single van Blaudzun speelden ze helemaal op 't eind. Overigens, die wave bij Chef'Special, tot hoe ver naar achteren ging die? Zag dat jij veel verder naar achteren stond dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |