Iyi geceler!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen is al gaan pitten blijkbaar, hadi iyi geceler
Waarom "quote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moest hier aan denken![]()
http://m.youtube.com/watc(...)&v=u9hMLzY4J1w&gl=US
Niet mee eens, care to elaborate? Ik hoor iedereen maar dingen schreeuwen over die vent, maar niemand die er op in wil gaanquote:Op zondag 6 mei 2012 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Arya is net een megalomaan wijf met borderline. Doorgaans schijnbaar gezellig meelullen in dit topic, maar om de maand heeft onze zijdezachte Pers een hormonale uitspatting waarin hij als een dolle tekeer gaat tegen alles en iedereen om zich heen. Wel plesant om te lezen. Dat wel.
Slaap lekker, hemsoquote:Op zondag 6 mei 2012 01:59 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen is al gaan pitten blijkbaar, hadi iyi geceler
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moest hier aan denken![]()
http://m.youtube.com/watc(...)&v=u9hMLzY4J1w&gl=US
Eerst helemaal tekeer gaan en dan 'televisie he? komt wel goed'quote:Op zondag 6 mei 2012 02:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom "", daar is toch niets vreemds aan?
Dan had je het topic maar moeten volgen, beste vriend. Je had je oordeel dat dit een topic van bedroevend laag niveau is anders al klaarstaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:04 schreef Alborz het volgende:
[..]
Niet mee eens, care to elaborate? Ik hoor iedereen maar dingen schreeuwen over die vent, maar niemand die er op in wil gaan.
Goed, als we het zo gaan spelen is wat ik zeg dus gewoon waar. Totaal geen niveau, diepgang of zinnigs wat hier uit voort stroomt. Alleen maar insinuaties, zonder bewijs om mee aan te kaarten. Wees dan op zijn minst eervol voor jezelf en je thread's en laat wat bewijs zijn over Arya, want ik zie alleen maar spierballentaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan had je het topic maar moeten volgen, beste vriend. Je had je oordeel dat dit een topic van bedroevend laag niveau is anders al klaarstaan.
En dit komt van dezelfde persoon die dit heeft gepost:quote:Op zondag 6 mei 2012 02:18 schreef Alborz het volgende:
[..]
Goed, als we het zo gaan spelen is wat ik zeg dus gewoon waar. Totaal geen niveau, diepgang of zinnigs wat hier uit voort stroomt. Alleen maar insinuaties, zonder bewijs om mee aan te kaarten. Wees dan op zijn minst eervol voor jezelf en je thread's en laat wat bewijs zijn over Arya, want ik zie alleen maar spierballentaal.
Lees alle topics maar terug.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Alborz het volgende:
Ik wist nog dat ik begin 2010 ergens in een topic had gezegd dat er een Turken tsunami op komst was en dat niemand mij serieus nam, ik stoorde me ook enorm aan hun gezwatel. Vervolgens 2 jaar niet meer op Fok! geweest ofzo, kom terug en zie 752 Turkse slowchat-topics. Typische manifestatie op de Turkse manier.
Laat jullie goede kant dan zien door mij de desbetreffende topics te linken zodat ik zelf kan beoordelen wie er wel of niet fout zit. Ik ben totaal niet partijdig, ik berust mijn mening puur op mijn ervaringen uit het verledenquote:Op zondag 6 mei 2012 02:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dit komt van dezelfde persoon die dit heeft gepost:
[..]
Lees alle topics maar terug.
Ona nasil hayir diyebiliriim caniim..?quote:
Preciesquote:
quote:Pikachurin… the Pikachu protein
A group of researchers at Osaka Bioscience Institute (OBI) has identified a protein that is necessary to efficiently transmit visual information, and they named it Pikachurin, after Pikachu, a popular anime character in Pokémon.
http://yeinjee.com/pikachurin-the-pikachu-protein/
quote:
Ja, daaromquote:Op zondag 6 mei 2012 02:40 schreef zarGon het volgende:
Ah..
Wel een leuke naam! Makkelijk te onthouden ook nog..
[..].
Gewoon trouwen met de stille wateren; Wik, IHVK en Genus.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Iedereen gaat trouwen hier. Evde kaldim. Wat nu?
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het zou je favoriete eiwit worden, toch?
Geen taarten leren bakken, maar een stuk vlees.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Nog meer!quote:There is a protein called Sonic Hedgehog Homolog (SHH) which plays a key role in the growth of digits on limbs and organisation of the brain.
http://yeinjee.com/pikachurin-the-pikachu-protein/
quote:Op zondag 6 mei 2012 02:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen taarten leren bakken, maar een stuk vlees.
Dan komen ze je wel istemekken.
quote:
Alledrie?!quote:Op zondag 6 mei 2012 02:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon trouwen met de stille wateren; Wik, IHVK en Genus.
Toffe wetenschappers.quote:Op zondag 6 mei 2012 02:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zie je die wetenschappers al giechelen als ze zo'n naam bedenken? Wat moet dat tof zijn.
Dat kan ik alquote:Op zondag 6 mei 2012 02:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen taarten leren bakken, maar een stuk vlees.
Dan komen ze je wel istemekken.
quote:Zbtb7 (POKEMON), originally named Pokémon, is a gene that may act as a master switch for cancer, and is responsible for the proliferation of cancer throughout surrounding cells.
(...)
Nintendo subsidiary The Pokémon Company, not wanting the bad press inherent with its trademark sharing a name with a cancer-causing gene, threatened the center with legal action in December 2005, at which point MSKCC decided to rename it as Zbtb7.
Hmm. Lijkt me ook niet handig, nee.quote:
quote:Jaloezie kan voor mannen en vrouwen heel verschillend zijn, en evolutiebiologen hebben hiervoor ook een logische verklaring. Jaloezie wordt bij mannen vaak opgewekt als de partner een seksuele escapade pleegt of zich intiem presenteert aan andere mannen. De gedachte dat de ander 'het' met een ander doet kan al tot enorme wanhoop, woede en agressief gedrag leiden. Vrouwen zijn meestal jaloers door emotionele ontrouw, bijvoorbeeld als een man meer aandacht geeft aan een andere vrouw of intieme zaken bespreekt met een andere vrouw. Verlies van zijn liefde kan de vrouw tot razernij brengen.
http://www.heinpragt.com/liefde/jaloezie.php#Deel2
Ja, ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een bende moet het dan zijn in de harem van TS.
.quote:[...]
Ofwel was het een gewoon misverstand dat binnen de bekrompen sfeer een grote weerklank had, ofwel was Aisha niet zo onschuldig als ze beweerde, ofwel was Aisha gekwetst en jaloers, omdat Mohammed weer een nieuwe vrouw had gehuwd en uitte ze die jaloersheid door met Safwan publiek te verschijnen.
Aisha bekende trouwens ook, wel eens jaloers geweest te zijn op Khadidja, over wie Mohammed steeds met veel lof sprak.
[...]
Er waren ook wrijvingen en jaloerse oprispingen tussen vrouwen; Aisha en de zeer trotse en temperamentvolle Hafsa waren namelijk het hoofd van één der intrigerende kernen in de harem. Aisha, Hafsa, Sauda en Safiya, de joodse, die wel eens om haar geloof geplaagd werd, spanden gewoonlijk samen tegen Umm Salama en Zainab.
http://www.carabo.tweakdsl.nl/mohammed3.htm
Welterustenquote:
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zondag 6 mei 2012 03:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat een bende moet het dan zijn in de harem van TS.
Durf nee te zeggen.....quote:Op zondag 6 mei 2012 02:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ona nasil hayir diyebiliriim caniim..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bortecinem op 06-05-2012 09:19:18 ]
Vay zavaliquote:Op zondag 6 mei 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Die man had zeker al 3 vrouwen en was 42?quote:Op zondag 6 mei 2012 09:38 schreef Bortecinem het volgende:
Hier trouwens ook. Gisteren is een meisje van 17 verloofd.
Komen dat soort huwelijken echt nog voor bij jullie daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 09:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die man had zeker al 3 vrouwen en was 42?
QFT.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:41 schreef msnk het volgende:
Hier ook ja, werd gister een achternichtje van me opgehaald
Vroeger zeiden ze tenminste nog tegen paps en mams dat ze eerst hun school af zouden maken. En meestal was dat ook wel zo.
Nu hebben ze skit.
Hier valt het wel mee hoor (tenzij je bijna 30 bent). Wij vinden het gewoon leuk om te overdrijven.quote:
30? Lol bij de gemiddelde niet-Westerse allochtoon wordt je vanaf de 25 al afgeschrevenquote:Op zondag 6 mei 2012 09:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
QFT.
Dat is echt zo. Zo'n 10 jaar geleden moest je eerst je school afmaken voordat je aan trouwen kon denken. Maar nu......
[..]
Hier valt het wel mee hoor (tenzij je bijna 30 bent). Wij vinden het gewoon leuk om te overdrijven.
Dan is het dus niet ZÓ erg gesteld met Turkenquote:Op zondag 6 mei 2012 09:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
30? Lol bij de gemiddelde niet-Westerse allochtoon wordt je vanaf de 25 al afgeschreven
Bij de vrouwen bedoelde ik hequote:Op zondag 6 mei 2012 09:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan is het dus niet ZÓ erg gesteld met Turken
Ja, hier krijgen de meisekes nog wel wat tijd na hun 25ste hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 10:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij de vrouwen bedoelde ik he. Of jij ook?
grappig dat je gelijk weet waar ik op doelquote:Op zondag 6 mei 2012 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komen dat soort huwelijken echt nog voor bij jullie daar?
Nee, haar verloofde was een of twee jaar ouder.
Hier ben ik het mee eens, vooral als je ook van die moeders ziet die serieus aan het 'rondkijken' zijn voor hun zoon.quote:
LOLquote:
Had je nog duidelijker kunnen zijn dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
grappig dat je gelijk weet waar ik op doel.
quote:Op zondag 6 mei 2012 09:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die man had zeker al 3 vrouwen en was 42?
Ik ken er genoeg.. Dat is het probleem nietquote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
Zoek Turkse vrienden, dan kom je er vanzelf wel een tegen.
Ik val niet op Nederlanders ama..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Levolution het volgende:
Ik weet dat wij Turkse mannen sexy zijn, maar een Nederlandse man is zorgzamer. Een Nederlandse man zou jouw kind wel accepteren.
Niks mis met een gezonde, Arische jongeman. Beter dan die kortbenige Turkjes met te brede konten.quote:
Der zijn maar een paar Ariers in dit forum. En ik denk niet dat Jaleesa iets wil met AryaMehr...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde, Arische jongeman. Beter dan die kortbenige Turkjes met te brede konten.
Ben ik ook Arisch?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Der zijn maar een paar Ariers in dit forum. En ik denk niet dat Jaleesa iets wil met AryaMehr...
Maar misschien is Che een optie..
Ik heb het dan getroffen met een sexy Turkse jongeman die ook nog eens langbenig isquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde, Arische jongeman. Beter dan die kortbenige Turkjes met te brede konten.
Die andere Ariërs.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Der zijn maar een paar Ariers in dit forum. En ik denk niet dat Jaleesa iets wil met AryaMehr...
Maar misschien is Che een optie..
Zielig hey.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Arcadia het volgende:
Was er een meet van GC, komt er alleen 1 user opdagen die 4 uur in totaal moest reizen
Doet mij denken aan Bilgequote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Arcadia het volgende:
Was er een meet van GC, komt er alleen 1 user opdagen die 4 uur in totaal moest reizen
Ben aan het denken om ook te komen, mits Bilge, Julis en Borte komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zielig hey.
Als wij een meet houden komt wel iedereen.
WTF.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Arcadia het volgende:
Meet in Assen :D :') #2quote:
Dit kom ik vaker tegen in topics... Waarom laat je je aanwezigheid afhangen van anderen? Kom zelf gewoon en haal de rest over om te komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben aan het denken om ook te komen, mits Bilge, Julis en Borte komen.
Ah, dat topic ken ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Meet in Assen :D :') #2
Vergeet het eerste deel ook niet te lezen.
En dan nog proberen ze het goed te praten en zichzelf een slachtofferrol aan te praten.
Als je zo gaat denken mag jij je helemaal nergens mee bemoeien, maar goed, het heet een forum voor iets tochquote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, dat topic ken ik.
Ik kom daar tegen wat ik had verwacht. Mensen die er helemaal niets mee te maken hebben en mensen die niet weten wat er allemaal besproken is en wordt besproken (per DM/PM) bemoeien zich er nu mee. Zo voorspelbaar; maar goed, ook dat is FOK!.
- Verplaatst naar dat topic. -quote:Op zondag 6 mei 2012 13:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken mag jij je helemaal nergens mee bemoeien, maar goed, het heet een forum voor iets toch?
Wil over zo'n uurtje ergens heen met zus. Desnoods kunnen we samen.quote:
Kun je meer uitleg geven bij 'ergens'?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil over zo'n uurtje ergens heen met zus. Desnoods kunnen we samen.. Interesse?
Mits interesse, ruim van tevoren beginnen met gereed zijn, zodat we op tijd weggaan..
.
Ik bel je.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Kun je meer uitleg geven bij 'ergens'?
Ok, I'll give it a try.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |