Die man had zeker al 3 vrouwen en was 42?quote:Op zondag 6 mei 2012 09:38 schreef Bortecinem het volgende:
Hier trouwens ook. Gisteren is een meisje van 17 verloofd.
Komen dat soort huwelijken echt nog voor bij jullie daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 09:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die man had zeker al 3 vrouwen en was 42?
QFT.quote:Op zondag 6 mei 2012 09:41 schreef msnk het volgende:
Hier ook ja, werd gister een achternichtje van me opgehaald
Vroeger zeiden ze tenminste nog tegen paps en mams dat ze eerst hun school af zouden maken. En meestal was dat ook wel zo.
Nu hebben ze skit.
Hier valt het wel mee hoor (tenzij je bijna 30 bent). Wij vinden het gewoon leuk om te overdrijven.quote:
30? Lol bij de gemiddelde niet-Westerse allochtoon wordt je vanaf de 25 al afgeschrevenquote:Op zondag 6 mei 2012 09:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
QFT.
Dat is echt zo. Zo'n 10 jaar geleden moest je eerst je school afmaken voordat je aan trouwen kon denken. Maar nu......
[..]
Hier valt het wel mee hoor (tenzij je bijna 30 bent). Wij vinden het gewoon leuk om te overdrijven.
Dan is het dus niet ZÓ erg gesteld met Turkenquote:Op zondag 6 mei 2012 09:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
30? Lol bij de gemiddelde niet-Westerse allochtoon wordt je vanaf de 25 al afgeschreven
Bij de vrouwen bedoelde ik hequote:Op zondag 6 mei 2012 09:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan is het dus niet ZÓ erg gesteld met Turken
Ja, hier krijgen de meisekes nog wel wat tijd na hun 25ste hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 10:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij de vrouwen bedoelde ik he. Of jij ook?
grappig dat je gelijk weet waar ik op doelquote:Op zondag 6 mei 2012 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komen dat soort huwelijken echt nog voor bij jullie daar?
Nee, haar verloofde was een of twee jaar ouder.
Hier ben ik het mee eens, vooral als je ook van die moeders ziet die serieus aan het 'rondkijken' zijn voor hun zoon.quote:
LOLquote:
Had je nog duidelijker kunnen zijn dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
grappig dat je gelijk weet waar ik op doel.
quote:Op zondag 6 mei 2012 09:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Die man had zeker al 3 vrouwen en was 42?
Ik ken er genoeg.. Dat is het probleem nietquote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Bortecinem het volgende:
Zoek Turkse vrienden, dan kom je er vanzelf wel een tegen.
Ik val niet op Nederlanders ama..quote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Levolution het volgende:
Ik weet dat wij Turkse mannen sexy zijn, maar een Nederlandse man is zorgzamer. Een Nederlandse man zou jouw kind wel accepteren.
Niks mis met een gezonde, Arische jongeman. Beter dan die kortbenige Turkjes met te brede konten.quote:
Der zijn maar een paar Ariers in dit forum. En ik denk niet dat Jaleesa iets wil met AryaMehr...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niks mis met een gezonde, Arische jongeman. Beter dan die kortbenige Turkjes met te brede konten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |