Goeie ninja-edit wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef Alborz het volgende:
[..]
[..]
Hey, hoe komt het nou eigenlijk dat onze beste vriend AryaMehr problemen met jullie heeft. Ik dacht dat jullie engeltjes waren.
Ik kom er nog niet in voor of wel..?quote:
quote:
quote:Jaleesa onderbreekt de boel weer eens en meldt dat die verre achterneef van haar momenteel in het ziekenhuis ligt te revalueren, maar dat zijn moeder de weg erop naartoe aangereden is door 4 Pakistanen op een brommert waardoor ze de hele dag weer getroost wordt door de monteur van het topic.
Gewoon negeren meid..quote:
Bedroevend niveau? Oordelen zonder zelf te zien vind ik bedroevender dan de ruwe schets die van ons werd gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Alborz het volgende:
Ach laat ze toch lekker man. Het is een GC voor Turken. Tenminste nog een paar mensen die vaderlandsgevoel willen hebben. Kan je van veel andere volkeren niet meer zeggen.
Maar inderdaad, bedroevend niveau.
Ik wist nog dat ik begin 2010 ergens in een topic had gezegd dat er een Turken tsunami op komst was en dat niemand mij serieus nam, ik stoorde me ook enorm aan hun gezwatel. Vervolgens 2 jaar niet meer op Fok! geweest ofzo, kom terug en zie 752 Turkse slowchat-topics. Typische manifestatie op de Turkse manier.
Ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
Genoemd worden door Arya, ik voel me vereerd - zij het ook dat ik niet op een negatieve wijze wordt benoemd, bedankt Arya.
[..]
Bedroevend niveau? Oordelen zonder zelf te zien vind ik bedroevender dan de ruwe schets die van ons werd gemaakt.
Okee beetje sneu en niet zielig..quote:
quote:
Ga benchen bro, 55kg kan echt niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:44 schreef Alborz het volgende:
Nogsteeds niemand die inhoudelijk gereageerd heeft op mijn post. Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd is? Of gaan jullie nooit inhoudelijk in op vragen?
Wat??? Dat is me een beetje te moeilijkquote:Op zondag 6 mei 2012 01:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ekinler baş vermeden kor buzağı toparlamazmiş.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ekinler baş vermeden kor buzağı toparlamazmiş.
Wat dan?quote:
Omdat je dat volgens mij ook niet zei.. Vertaal het eens letterlijk dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zeg wat het is en jij interpreteert het op de manier dat ik het later zal uitleggen.
http://time4turkish.blogs(...)sh-proverbs-e-f.htmlquote:Op zondag 6 mei 2012 01:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Omdat je dat volgens mij ook niet zei.. Vertaal het eens letterlijk dan?
kom danquote:Op zondag 6 mei 2012 01:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Komt door al die mensen die dit topic weer veelste serieus nemen.![]()
Het is een slowchat.
Oeps, sollyquote:Op zondag 6 mei 2012 01:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://time4turkish.blogs(...)sh-proverbs-e-f.html
Het is geen SC, het is je leven JONGUHHHquote:Op zondag 6 mei 2012 01:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Komt door al die mensen die dit topic weer veelste serieus nemen.![]()
Het is een slowchat.
Nasilsin?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Arya is net een megalomaan wijf met borderline. Doorgaans schijnbaar gezellig meelullen in dit topic, maar om de maand heeft onze zijdezachte Pers een hormonale uitspatting waarin hij als een dolle tekeer gaat tegen alles en iedereen om zich heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |