SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absurde aantijging.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Jij bent natuurlijk geweldig, eeuwige troll.
iraanse...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:49 schreef Weissman het volgende:
Jullie zijn echt triest
Ergens heeft die Iraanse gozer wel gelijk
Ik moest huilen en lachen tegelijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Devel-ish het volgende:
Al dan niet masturberen heeft toch niets met de kwaliteit van je relatie te maken?
Ik kende een stel waarbij vriendin aan elkaar geplakt wc papier in de prullenbak gevonden had, waarop vriend keihard ontkende dat hij ooit gemasturbeerd had, want hij had haar toch? Lekkere basis voor een relatie als je daarover moet liegen. Vriendin vertrouwt vriend sindsdien niet meer, want: gelogen...
Dus...
Whatquote:Op zondag 6 mei 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De paren moeten wel dezelfde kleur hebben.
Ik dacht alquote:Op zondag 6 mei 2012 00:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo hoort het te zijn:
Verkeerd plaatje. Even opnieuw uploaden..
Ik zou het alleen wagen als je bij je eerste hand al minstens 3 (of zelfs 4) paren van hetzelfde cijfer en dezelfde kleur hebt. Anders is het haast onmogelijk.quote:
Ja?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal Turkse provinciecodes. Fok1 is Adanali.
Julis en ik willen wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moeilijk om nog 2 personen te vinden op dit tijdstip.
Het klopt ook wel.. ik hou van Adana kebab.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep. Check de usernames van je tegenspelers. 06 = Ankara, 07 = Antalya, 52 = Ordu.
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:44 schreef AryaMehr het volgende:
Feit blijft overigens dat al die figuren in het Turken-topic falen. Een bende sekteleden die qua gesprekstof niet verder komen dan het hebben over allerlei nietszeggende Turkse-spelletjes die voornamelijk populair zijn onder Turkse snorrenopa's die in de plaatselijke koffiehuis gezamenlijk terug blikken op hun kansloze leven. Waar vervolgens amateur-fotograaf Bortecinem, in haar grijzewolvenpyjama, zoals een echte Turkse vrouw betaamt 24 uur in de keuken staat enkel om zoetsappige Baklava-foto's te posten zodat ze weer van die kwijl-reacties krijgt. Die MagnificentTurk die weer eens iets 'interessants' en fan-tas-tisch online over Turken heeft gevonden en zich genoodzaakt voelt om het te plaatsen. So far dag één. Morgen komt ene Jaleesa verdrietig binnenvallen en meldt dat haar verre achterneef achterna gezeten is door vier ME-busjes, een Apache-helikopter en 5 Afghaanse talibanstijders en vervolgens geveild werd door een komeet.
Hey, hoe komt het nou eigenlijk dat onze beste vriend AryaMehr problemen met jullie heeft. Ik dacht dat jullie engeltjes waren.quote:Jawel, maar ze hebben nogal een trekje om zo nu en dan in het Turks te gaan lullen. Sowieso moet je bekend zijn met allerlei Turkse gerechten quasi-grappige humor. Zo af en toe komt er weer zo'n Turks melancholiek nummer voorbij waarna iedereen stuk voor stuk heimee-gevoelens krijgt naar het beloofde vaderland. Een soort romantisering van alles wat met die toeterland te maken heeft. Vervolgens wordt alles onderbroken door het islamitische geweten van het topic, Arcadia, die iedereen - zoals een echte oprechte moslim betaamt - wijst op hun islamitische plicht. Waardoor er volgens een discussie ontstaan over de verscheidene interpretaties van de 'Heilige Koran' en vervolgens men bevestiging zoekt bij de ayatollah van het topic, Triggershot, die heel quasi-geleerd met verschillende verzen aan komt zetten om uiteindelijk uitsluitsel te geven. Jaleesa onderbreekt de boel weer eens en meldt dat die verre achterneef van haar momenteel in het ziekenhuis ligt te revalueren, maar dat zijn moeder de weg erop naartoe aangereden is door 4 Pakistanen op een brommert waardoor ze de hele dag weer getroost wordt door de monteur van het topic. Morgen komt er een Koerd binnenvallen waarna de tent afgebroken wordt...
Wat is er gebeurd dan..?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zat net op de snelweg midden in een achtervolging.. Echt bizar
Dafuq, wat een faalhaas..quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef Alborz het volgende:
[..]
[..]
Hey, hoe komt het nou eigenlijk dat onze beste vriend AryaMehr problemen met jullie heeft. Ik dacht dat jullie engeltjes waren.
Jij bent de monteur.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dafuq, wat een faalhaas..
bwehehehe heeft ie mij lekker niet opgenoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |