quote:
Ik heb een ex die deed dat echt niet, ik wel en dat wist hij ook maar hij had daar blijkbaar geen behoefte aan ofzo, geen idee hoe dat zat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat wel humor.
"Nee! Echt niet!"
Tuurlijk lieverd.
hè, dus je vriendin mag zichzelf van jou niet bevredigen? Je bent er van op de hoogte dat het haar lichaam is?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef schaakmat777 het volgende:
Je zou als man maar het recht op fappen verliezen, dus als man natuurlijk. Mijn vriendin daarentegen mag het niet eens in haar hoofd halen.
Maar dit is ook biologie; een man moet zijn zaad kwijt terwijl het bij vrouwen alleen om genot gaat.
Dus jij fapt niet voor genot? Mensen met een dubbele moraalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef schaakmat777 het volgende:
Je zou als man maar het recht op fappen verliezen, dus als man natuurlijk. Mijn vriendin daarentegen mag het niet eens in haar hoofd halen.
Maar dit is ook biologie; een man moet zijn zaad kwijt terwijl het bij vrouwen alleen om genot gaat.
Dat is juist gezellig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:03 schreef Osiris024 het volgende:
Samen omdat het heel speciaal is eerder.....
Jezus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Devel-ish het volgende:
Al dan niet masturberen heeft toch niets met de kwaliteit van je relatie te maken?
Ik kende een stel waarbij vriendin aan elkaar geplakt wc papier in de prullenbak gevonden had, waarop vriend keihard ontkende dat hij ooit gemasturbeerd had, want hij had haar toch? Lekkere basis voor een relatie als je daarover moet liegen. Vriendin vertrouwt vriend sindsdien niet meer, want: gelogen...
Dus...
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Devel-ish het volgende:
Al dan niet masturberen heeft toch niets met de kwaliteit van je relatie te maken?
Ik kende een stel waarbij vriendin aan elkaar geplakt wc papier in de prullenbak gevonden had, waarop vriend keihard ontkende dat hij ooit gemasturbeerd had, want hij had haar toch? Lekkere basis voor een relatie als je daarover moet liegen. Vriendin vertrouwt vriend sindsdien niet meer, want: gelogen...
Dus...
Lekkere gelijkwaardige relatie heb jij dan...gelukkig kunnen vrouwen goed liegen (om eigen bestwil)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef schaakmat777 het volgende:
Mannen die daar een probleem van maken...net zo serieusquote:Op zondag 6 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Vrouwen die daar een probleem van maken, serieus.
Als je stopt met masturberen heeft dat een positieve invloed op je relatie, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:58 schreef kees933 het volgende:
Vraagje: Masturberen jullie wanneer je een vriend/vriendin hebt?
Iig elke man doet het natuurlijk als vrijgezel, maar ook in een relatie?/hoe denk je daar over?
Ik hoor het graag:)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |