Le sadnesse.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Elke man met wie ik het erover gehad heb doet het. Al zijn er wel vriendinnen die het daar moeilijk mee hebben. True story.
Dan ben je blijkbaar niet onzekerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef Hersenspinseltje het volgende:
Natuurlijk.
Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat er mensen zijn die daar wel een punt van maken.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef Hersenspinseltje het volgende:
Natuurlijk.
Ik kan eigenlijk niet begrijpen dat er mensen zijn die daar wel een punt van maken.
Op bepaalde vlakken ben ik echt wel bovengemiddeld onzeker, hoor. Maar op dit vlak niet. Puur om het feit dat ik me realiseer dat masturberen compleet los staat van liefde en het al dan niet hebben van een relatie. Het is een natuurlijke toevoeging op je eigen noden en behoeften als mens. Jammer dat veel mensen dat toch zien als een afbreuk of aanslag op hun relatie en liefde voor hun partner.quote:
Ik snap de stelling en de taboe in deze ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:15 schreef IBAZ het volgende:
Natuurlijk wel. En mijn vrouw doet dat overigens ook gewoon. Waarom niet?
Mooi gesproken en volledig mee eensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:22 schreef Hersenspinseltje het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken ben ik echt wel bovengemiddeld onzeker, hoor. Maar op dit vlak niet. Puur om het feit dat ik me realiseer dat masturberen compleet los staat van liefde en het al dan niet hebben van een relatie. Het is een natuurlijke toevoeging op je eigen noden en behoeften als mens. Jammer dat veel mensen dat toch zien als een afbreuk of aanslag op hun relatie en liefde voor hun partner.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef Hersenspinseltje het volgende:
Natuurlijk.
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:22 schreef Hersenspinseltje het volgende:
[..]
Op bepaalde vlakken ben ik echt wel bovengemiddeld onzeker, hoor. Maar op dit vlak niet. Puur om het feit dat ik me realiseer dat masturberen compleet los staat van liefde en het al dan niet hebben van een relatie. Het is een natuurlijke toevoeging op je eigen noden en behoeften als mens. Jammer dat veel mensen dat toch zien als een afbreuk of aanslag op hun relatie en liefde voor hun partner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |