Dat worden bankiers die het pensioen van hun ouders gaan vergokken op de beurs.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zijn z'n binnenechtelijke kinderen van de kapitalistische baas van zijn vrouw.
Ze zetten em zaterdag om 23.59 uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Stuur ze een e-mail en vertel ze dat de webserver uitzetten op zondag meer werk is dan 'm in de lucht houden.
Ik vind het ook achterlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een scriptje. En een webserver draaiende houden vereist ook geen arbeid.
Remlof stelt dat elke VVD'er een tophypotheek heeft en een consumptief kredietquote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef waht het volgende:
[..]
Dat worden bankiers die het pensioen van hun ouders gaan vergokken op de beurs.
Waar heb ik dat gesteld?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof stelt dat elke VVD'er een tophypotheek heeft en een consumptief krediet.
Dat klopt, die stelling staat in het Grote Boek Der Ongefundeerde Stellingen Van Remlof.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Remlof stelt dat elke VVD'er een tophypotheek heeft en een consumptief krediet.
"Typische VVD-ouders."quote:
Wel dat het typerend is voor ze.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarmee stel ik toch niet dat elke VVD'er zo is?
Ga jij naar de kerk?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Het script meldt dat de kerktijden op hun aparte site is te lezen.
![]()
Ik zie het: www.kerktijden.nlquote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Het script meldt dat de kerktijden op hun aparte site is te lezen.
![]()
Het is ook typerend. Maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel dat het typerend is voor ze.
Of kenmerkend om op de pof te leven en het kroost met schulden op te zadelen.
Kerktijden raadplegen is geen werk; nieuwslezen daarentegen weer wel. Snap dat dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het: www.kerktijden.nl
Je mag dus wel checken wanneer de kerkdiensten zijn maar niet het nieuws lezen
Ga jij naar de kerk?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kerktijden raadplegen is geen werk; nieuwslezen daarentegen weer wel. Snap dat dan.
Maar hoe kan je dan stellen dat het typerend is, op basis van één waarnemingquote:Op zondag 6 mei 2012 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is ook typerend. Maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn
Omdat ik meer mensen ken zoals mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan stellen dat het typerend is, op basis van één waarneming?
Wat hypocriet wordt geacht is doorgaans een andere rangschikking van normen en waarden.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet.
Maar ik heb het land aan hypocrisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |