Nou niets?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er nu gaat gebeuren ivm het incident met die man met de hartaartval
?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er nu gaat gebeuren ivm het incident met die man met de hartaartval
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Dekatria het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT
EN WIE NIET SPRINGT DIE KREEG GEEN WORST
mag niet, niemand mag heerenveen in of uit. Grenscontroles alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
Kan je vanaf het noorden wel H'veen in komen als Feyenoorder? Ik woon namelijk net buiten Leeuwarden en misschien kom ik dan wel even langs als Feyenoord wint
Auschwitz alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mag niet, niemand mag heerenveen in of uit. Grenscontroles alles.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Controle of je Amsterdam zegt of Nultwintig. Net als met Duitsers en Scheveningen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet met BMI kan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
KELVIN
LEERDAM
KELVIN
LEERDAM
KEL
VIN
KEL
VIN
KELVIN
LEERDAM!
Zolang ze maar winnen vind ik alles best!quote:
Er zijn tot 12:30 al 13 supporters aangehouden, omdat ze niet wilden omkeren. Wel triest dit, maar je hebt de keus om terug te gaan en die moet je dan helaas respecteren.quote:De aangehouden supporters kunnen de wedstrijd, die om 14.30 uur begint, niet zien. Ze blijven in ieder geval vastzitten tot het laatste fluitsignaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |