Natuurlijk wel maar die discussie gaat erom of de gemeenschap voor die kosten op moet draaien of de clubs, het gaat niet om de politie inzet zelfquote:
Klopt, dat bedoel ik ook!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je mensen behandelt als criminelen gaan ze zich gedragen als criminelen. Tien tegen één dat er niks aan de hand was geweest zonder die noodverordening.
Nah, er is ook een discussie gaande waarom die kosten überhaupt zo hoog moeten zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar die discussie gaat erom of de gemeenschap voor die kosten op moet draaien of de clubs, het gaat niet om de politie inzet zelf
donderstraal op uit dit topic, kneusquote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Devv het volgende:
De noodverordening is overigens terecht. Het is een beetje naïef om te denken dat ze geen rotzooi gaan schoppen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Devv het volgende:
De noodverordening is overigens terecht. Het is een beetje naïef om te denken dat ze geen rotzooi gaan schoppen.
Dit dus.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeker triest. Waarom zouden Heerenveen- en Feyenoordsupporters ruzie met elkaar gaan zoeken? Zou juist een hartstikke leuk feestje kunnen worden vandaag voor beide ploegen
Klopt, anderzijds zal een burgemeester wel iets moet ondernemen want doet hij niets en het gaat fout dan zit hij met een groot probleem.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je mensen behandelt als criminelen gaan ze zich gedragen als criminelen. Tien tegen één dat er niks aan de hand was geweest zonder die noodverordening.
Jij bent echt een grote tyfusjood. Ik wil je graag vragen hier op te rotten, mongool.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:00 schreef Devv het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent echt een grote tyfusjood. Ik wil je graag vragen hier op te rotten, mongool.
@mods: ik regel het onderling ipv een TR te plaatsen. Zoals er wordt gevraagd onder het kopje: Voordat je reageert.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent echt een grote tyfusjood. Ik wil je graag vragen hier op te rotten, mongool.
@mods: ik regel het onderling ipv een TR te plaatsen. Zoals er wordt gevraagd onder het kopje: Voordat je reageert.
Dat is een kip en het ei verhaalquote:Op zondag 6 mei 2012 12:19 schreef Bombshell het volgende:
Zie hier het resultaat van de noodverordening er onstaan relletjes
Relletjes op een verkeerde plaats. Feyenoorders zouden nooit wat te zoeken hebben gehad in Leeuwarden als ze gewoon Heerenveen binnen mochten komen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:19 schreef Bombshell het volgende:
Zie hier het resultaat van de noodverordening er onstaan relletjes
Relletjes zijn altijd op de verkeerde plaats voor degenen die er last van hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef portie het volgende:
[..]
Relletjes op een verkeerde plaats. Feyenoorders zouden nooit wat te zoeken hebben gehad in Leeuwarden als ze gewoon Heerenveen binnen mochten komen.
das wel schokkend,quote:fnetwerk Feyenoord Netwerk
H'Veen in mineur RT @Nielshh: Clubicoon Kees Smit hartaanval tijdens krijten lijnen in Abe Lenstra-stadion. Nu in ziekenhuis. #heefey
5 minuten geleden
zo, die kan de spanning niet meer aan?quote:
Zo kan het dus ookquote:Op zondag 6 mei 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Prima om te reageren maar let ff op je taalgebruikquote:Op zondag 6 mei 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Iemand anders die de lijnen krijtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er nu gaat gebeuren ivm het incident met die man met de hartaartval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |