Nou niets?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er nu gaat gebeuren ivm het incident met die man met de hartaartval
?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af wat er nu gaat gebeuren ivm het incident met die man met de hartaartval
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Dekatria het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT
EN WIE NIET SPRINGT DIE KREEG GEEN WORST
mag niet, niemand mag heerenveen in of uit. Grenscontroles alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
Kan je vanaf het noorden wel H'veen in komen als Feyenoorder? Ik woon namelijk net buiten Leeuwarden en misschien kom ik dan wel even langs als Feyenoord wint
Auschwitz alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mag niet, niemand mag heerenveen in of uit. Grenscontroles alles.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Controle of je Amsterdam zegt of Nultwintig. Net als met Duitsers en Scheveningen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jammer dat dit niet met BMI kan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef TheGreatHooD het volgende:
KELVIN
LEERDAM
KELVIN
LEERDAM
KEL
VIN
KEL
VIN
KELVIN
LEERDAM!
Zolang ze maar winnen vind ik alles best!quote:
Er zijn tot 12:30 al 13 supporters aangehouden, omdat ze niet wilden omkeren. Wel triest dit, maar je hebt de keus om terug te gaan en die moet je dan helaas respecteren.quote:De aangehouden supporters kunnen de wedstrijd, die om 14.30 uur begint, niet zien. Ze blijven in ieder geval vastzitten tot het laatste fluitsignaal.
Volgens mij was dat woensdag ook al wel bekendtwitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 12:59:10Opstelling #Feyenoord: Mulder;Leerdam,De Vrij, Vlaar,Martins Indi;Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Cabral, Schaken, Cissé. #heefey reageer retweet
Snap ook niet wat die gasten daar gaan doen. Je bent er duidelijk niet welkom en dat was vantevoren aangekondigd, dus fuck dat dorp en z'n middenstand.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zijn tot 12:30 al 13 supporters aangehouden, omdat ze niet wilden omkeren. Wel triest dit, maar je hebt de keus om terug te gaan en die moet je dan helaas respecteren.
bron: nu.nl
http://www.nu.nl/binnenla(...)ampaign=nunl_twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |