Als je door goed spel in het eerste half uur er 2 maakt en de tegenstander laat het erna lopen, heb je toch verdiend gewonnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Ik wil dat Feyenoord áltijd voor de winst moet gaan. Zonder daarbij te kijken "of je een ander helpt". Dáár ben ik Feyenoord supporter voor. Mijn club moet winnen. En niet verliezen omdat dat toevallig even beter uitkomt. Nee, dan moet je in de spiegel kijken en concluderen dat je over het hele seizoen gewoon tekort kwam en dat heb je dan aan jezelf te wijten.
Dan verschillen wij idd van mening. ZOals psychomatic al aangeeft. Je gaat jezelf niet naaien. En je rivalen niet helpen. IMO in ieder geval.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Ik wil dat Feyenoord áltijd voor de winst moet gaan. Zonder daarbij te kijken "of je een ander helpt". Dáár ben ik Feyenoord supporter voor. Mijn club moet winnen. En niet verliezen omdat dat toevallig even beter uitkomt. Nee, dan moet je in de spiegel kijken en concluderen dat je over het hele seizoen gewoon tekort kwam en dat heb je dan aan jezelf te wijten.
Blijft een kippenvel moment. Evahquote:
Dat moment als je daar staat te feesten, en opeens die Ron Vlaar die microfoon pakte. Hoe hard het toen losging, echt niet te beschrijven. jammer genoeg zie je ook enkel het deinen van de camera, en niet het hossende publiek op dat momentquote:
Ik begreep niet wat er gebeurde, tot ik zag dat er 1 speler langs de kant van het veld stondquote:Op zondag 6 mei 2012 14:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat moment als je daar staat te feesten, en opeens die Ron Vlaar die microfoon pakte. Hoe hard het toen losging, echt niet te beschrijven. jammer genoeg zie je ook enkel het deinen van de camera, en niet het hossende publiek op dat moment
Ja ik zat op BMI te letten met z'n sjaaltje om zen hoofd, die stond voor de groep, toen wees die opeens, en toen begon hij te zingen/schreeuwenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik begreep niet wat er gebeurde, tot ik zag dat er 1 speler langs de kant van het veld stond
Idd, ze wilden met z'n alle zo gaan juichen totdat BMI dat zag jaquote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja ik zat op BMI te letten met z'n sjaaltje om zen hoofd, die stond voor de groep, toen wees die opeens, en toen begon hij te zingen/schreeuwen
Kippenvel, nog steeds.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Fucking eindbaas dat het was. Altijd bij ons thuis Rijnmond voluit aan, en dan genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |