In dit geval:quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef CasselerRIP het volgende:
Het oude gezegde gaat: de één zijn waarheid is de ander zijn troll
5,50 of 6,50 1 v/d 2.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef Isis20 het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij de online Feyenoordshop? Anyone?
Er is namelijk geen FAQ...
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis Radio Rijnmond met Hans van Vliet
Thanksquote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
5,50 of 6,50 1 v/d 2.
Kunnen wij eigenlijk Arsenal loten als zij 4e worden. Zou wel geniaal zijn. Van Persie aanpakken!
Volgens mij in de shop ook 75 euro. Maar alleen in de officiele fanshops te koop. Bij lijnbaan en stadion.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:34 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Thanks
Is er ook een mogelijkheid om 'm in Rotterdam zelf te halen gezien ik daar studeer?
Of is het nieuwer uitshirt alleen online 75 euro?
Kun je dan ook ophouden met iemand uit te schelden voor mongool? Niet zo prettig voor mensen (zoals ik) die iemand kennen met het Down Syndroom. Dank je alvast.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij bent echt een grote tyfusjood. Ik wil je graag vragen hier op te rotten, mongool.
@mods: ik regel het onderling ipv een TR te plaatsen. Zoals er wordt gevraagd onder het kopje: Voordat je reageert.
Oke oke, komt goedquote:Op zondag 6 mei 2012 13:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Volgens mij in de shop ook 75 euro. Maar alleen in de officiele fanshops te koop. Bij lijnbaan en stadion.
Zo net wat beelden van Feyenoord dit seizoen, damn wat een kippenvel.
Ach, mij maakt het niet uit. Sterker nog, kan er alleen maar van genieten. Geeft maar weer eens aan hoeveel slechte verliezers we kennen hier in NL.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Ook al wint Feyenoord op eigen kracht zal altijd het woord "competitievervalsing" naar voren gehaald worden vanmiddag. Mark my words
Ik hoop dat Feyenoord op eigen kracht gaat winnen. Als Heerenveen Feyenoord láát winnen, ben ik niet blij. Dat vind ik wel competitie vervalsing.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het niet uit. Sterker nog, kan er alleen maar van genieten. Geeft maar weer eens aan hoeveel slechte verliezers we kennen hier in NL.
Ik ken ook een Jood, da's pas zwaar in dit topic.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kun je dan ook ophouden met iemand uit te schelden voor mongool? Niet zo prettig voor mensen (zoals ik) die iemand kennen met het Down Syndroom. Dank je alvast.
Nah vind ik ook niet. Hoezo zou dat competitie vervalsing zijn. Beide blij etc.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat Feyenoord op eigen kracht gaat winnen. Als Heerenveen Feyenoord láát winnen, ben ik niet blij. Dat vind ik wel competitie vervalsing.
Omdat het basis idee achter sport het is dat je altijd zal willen winnen. No matter what.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nah vind ik ook niet. Hoezo zou dat competitie vervalsing zijn. Beide blij etc.
Nah, ligt eraan. Als de rollen omgedraaid waren had ik gewild dat we verliezen met 0-1 ofzo. PSV gun ik het niet. Klaar. Als Heerenveen zijnde kan ik dat ook begirjpen. 3x op je broek gekregen van dat subsidie clubje.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het basis idee achter sport het is dat je altijd zal willen winnen. No matter what.
Als de rollen omgedraaid waren, verwachtte ik van Feyenoord dat ze gewoon 100% voor de winst gaan, met het risico op een gelijk spel. Het feit dat je in zo'n situatie terecht bent gekomen is je eigen schuld. Had je maar meer wedstrijden moeten winnen.
Daarin verschillen we dan van mening. Ik wil dat Feyenoord áltijd voor de winst moet gaan. Zonder daarbij te kijken "of je een ander helpt". Dáár ben ik Feyenoord supporter voor. Mijn club moet winnen. En niet verliezen omdat dat toevallig even beter uitkomt. Nee, dan moet je in de spiegel kijken en concluderen dat je over het hele seizoen gewoon tekort kwam en dat heb je dan aan jezelf te wijten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Nah, ligt eraan. Als de rollen omgedraaid waren had ik gewild dat we verliezen met 0-1 ofzo. PSV gun ik het niet. Klaar. Als Heerenveen zijnde kan ik dat ook begirjpen. 3x op je broek gekregen van dat subsidie clubje.
Ik zou van geen enkele club verwachten dat ze zichzelf naaien. Dit scenario is geheel te wijten aan de KNVB.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het basis idee achter sport het is dat je altijd zal willen winnen. No matter what.
Als de rollen omgedraaid waren, verwachtte ik van Feyenoord dat ze gewoon 100% voor de winst gaan, met het risico op een gelijk spel. Het feit dat je in zo'n situatie terecht bent gekomen is je eigen schuld. Had je maar meer wedstrijden moeten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |