Wij snappen dat....maar zijn niet blijkbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Je gaat toch niet zomaar mee met 2 fans naar huis? Wat denkt ze nou?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:26 schreef Caland het volgende:
'Straks komt Jenny mee en dat is niet de bedoeling'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meer de idioten van z'n normale leven scheidenquote:
Er staat nu een camera bij hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef PiraatPiet het volgende:
Danny kan er wel verrekte goed mee omgaan
Door jouw verschijning word ik fanatiek. De hapjes staan al klaar, wil je met me mee naar huis? Dan kunnen we nog even kletsen met elkaar.quote:
Woehoequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Door jouw verschijning word ik fanatiek. De hapjes staan al klaar, wil je met me mee naar huis? Dan kunnen we nog even kletsen met elkaar.
Had ze de sambaballen maar vast moeten houdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En daisy staat er bij voor oud vuil..zielig man!
Bij andere merk je dat wel, bij Danny heb ik niet het idee dat hij het "speelt".quote:
Mua..ik denk dat hij anders gewoon doorloopt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:31 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Bij andere merk je dat wel, bij Danny heb ik niet het idee dat hij het "speelt".
Beetje jammer van dat grafaccent, maar verder weinig mis mee ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef Injetta het volgende:
Die Danny is echt een gouden gozer. Zoals hij dat uitlegt. Hij laat hun in de waarde, blijft lief en aardig.
idd, dat kan niet iedereenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef Injetta het volgende:
Die Danny is echt een gouden gozer. Zoals hij dat uitlegt. Hij laat hun in de waarde, blijft lief en aardig.
Hij deed dat wel netjes, maar ik denk dat je het probleem alleen maar erger maaktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:32 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jammer van dat laagje inpakpapier.
Had het programma wel compleet gemaakt. Drama was dat geworden zegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Echt als Danny was doorgelopen was het echt sneu geweest
Danny durfde niet te kijken gok ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:35 schreef Roguee het volgende:
Vanavond ben ik te zien bij FANS met @dannydemunktwit!!!! 21.55 uur op sbs 6!!! het wordt heel mooi!!! ik hoop dat Danny trots op me is!! XX
iddquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:34 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Had het programma wel compleet gemaakt. Drama was dat geworden zeg
Denk wel dat Dees stiekem had gelachenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
Misschien had ze dan al de foto's etc naar beneden gegooid
en knabbel en babbel bleven achterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef Roguee het volgende:
Ik had graag het gesprek tussen Jenny en Danny in de auto terug willen horen
"Haha ik ga dus echt geen koffie bij haar drinken, wat een mafketel"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef Roguee het volgende:
Inderdaad. Maar ze zullen ook wel wat gewend zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef Roguee het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@dannydemunktwit deze is weer zo super lief!!:-D vooral jij lacht lief;-)het lijkt wel of ik je massage geef haha http://twitpic.com/96wqyc kusje
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:38 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@dannydemunktwit deze is weer zo super lief!!:-D vooral jij lacht lief;-)het lijkt wel of ik je massage geef haha http://twitpic.com/96wqyc kusje
Precies, als ambassadeur van de Zonnebloem komt hij wel vaker met onrendabelen in aanraking.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ze zullen ook wel wat gewend zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Haha![]()
sopsopsop.
Ik zie Maraca dit al twitteren naar Alberto
Maar ik denk elke aflevering eigenlijk dat de 'fan' niet spoort. Eigenlijk is het aparte niet apart meer als het structureel is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:34 schreef Injetta het volgende:
Aparte aflevering. Dat gegiechel van een 33 jarige en die arme Daisy.
Christ, je zou je kinderen er maar iedere dag heen moeten brengen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef female81 het volgende:
https://twitter.com/#!/sandrafaber78
Leidster in een kinderdagverblijf, en juf op de naschoolse opvang, blijkbaar.
Wat moeten die kinderen er wel niet van denken.
https://twitter.com/#!/loverdais/status/193799638262890497quote:Wat een gekken in #fans net
Over de uitzending van 21 april, welke waren datquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef Yari het volgende:
https://twitter.com/#!/loverdais
[..]
https://twitter.com/#!/loverdais/status/193799638262890497
Ik zou mijn dochter vanaf maandag naar een andere brengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Christ, je zou je kinderen er maar iedere dag heen moeten brengen...
Echt welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik zou mijn dochter vanaf maandag naar een andere brengen.
Op zich is het wel mooi dat ze midden in de maatschappij staat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:41 schreef geppie het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Dat ze überhaupt een baan heeft
Waarom bekruipt mij het gevoel dat het stemmetje en de gedachtengang van een kleuter er toch echt eerder waren dan de baan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me wat er eerder was: de baan of het stemmetje. Misschien is ze zo gaan praten omdat ze de hele dag tussen de kleuters zit. Waar je mee omgaat word je mee besmet zegt men wel eens.
quote:Indiaantje spelen is vermoeiend!! k zeg OEF!!hahaha de kinderen hadden me steeds gevangen;-) XXX
Ach, ze is misschien simpelweg heel leuk en lief met kinderen. Ook al is het verder een raar mens. Robert M. zat helaas ook niet zonder werk en die zou je toch ook niet vrijwillig aannemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom bekruipt mij het gevoel dat het stemmetje en de gedachtengang van een kleuter er toch echt eerder waren dan de baan?
Waarschijnlijk is ze er via één of ander sociaal traject beland, kan me namelijk niet voorstellen dat je zoiets vrijwillig aanneemt...
Robert O.? Bedoel je niet Robert M?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, ze is misschien simpelweg heel leuk en lief met kinderen. Ook al is het verder een raar mens. Robert O. zat helaas ook niet zonder werk en die zou je toch ook niet vrijwillig aannemen.Ik bedoel maar.
Ben wel blij dat juffen in 'mijn tijd' niet twitterden.. al die kinderfoto's van jezelf op het internet.quote:
Dat dus. Dat mag niet eens zonder toestemming van ouders, neem ik aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ben wel blij dat juffen in 'mijn tijd' niet twitterden.. al die kinderfoto's van jezelf op het internet.
quote:@EwoutGenemans @dannydemunktwit hiliarische uitzending een afzeik uitzending zul je bedoelen wordt gewoon vool lul gezet en af gezeikt
https://twitter.com/#!/loverdais/status/198902018688036864
Hahaha echt wel! Zielig voor Daisy die moeder van Sandra mag blij zijn dat Daisy haar dochter ophaald en overal waar Danny is naar toerijdtquote:
Sowieso je kinderen wegbrengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Christ, je zou je kinderen er maar iedere dag heen moeten brengen...
Goed samengevat, had erg last van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef female81 het volgende:
Dit was pijnlijk. Zeer pijnlijk. Als een auto-ongeluk. Je wilt het niet zien, maar je blijft tóch kijken. Met de handen voor de ogen, af en toe de neiging om te gaan gillen onderdrukkend.
Want?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Bundesrepublik het volgende:
Sandra gaat een rechtzaak beginnen tegen de Telegraaf.
Team Deeeesquote:@dannydemunktwit hey danny ik ga sandra niet meer rijden ze kom maar me de trein beetje misbruikt door haar x
https://twitter.com/#!/loverdais/status/199121924079624192
Whut?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef Bundesrepublik het volgende:
Sandra gaat een rechtzaak beginnen tegen de Telegraaf.
Dat is wel typisch telegraaf hoor..Ze zei dat ze weleens droomde om met Danny te vrijen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Bundesrepublik het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Danny_de_Munk__.html
Wel weer schattig dat ze dit uitgerekend naar Danny de Munk twittert.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef massy het volgende:
De vriendschap is helaas over !
[..]
Team Deeees
Ik zag op twitter dat ie uur geleden geland is op schiphol..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:30 schreef female81 het volgende:
Danny ook heel droog: "Hahaha ik heb de indruk dat er spraakmakende tv is geweest gisteren !! Ga het van de week bekijken ;-)"
Lol, er gebeurt van alles rondom hem, maar hij heeft het zélf nog niet eens gezien.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef massy het volgende:
De vriendschap is helaas over !
[..]
Team Deeees
Je kan beter een boer uit Bergen op Zoom zijn. Amsterdammersquote:Op zondag 6 mei 2012 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]Ik hoop dat die moeder en dochter zich de ogen uit hun kop schamen, maar dat zal wel niet.
Heej er zijn ook hele leuke Amsterdammers hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan beter een boer uit Bergen op Zoom zijn. Amsterdammers
Miss Panic riep toch de hele tijd dat ze Amsterdammers waren.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej er zijn ook hele leuke Amsterdammers hoorEn dit waren nep Amsterdammers, wie gaat er nou in Amstelveen wonen?
Waren ze ook maar ze woonden in Amstelveen. Echte Amsterdammers wonen gewoon in Amsterdamquote:Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Miss Panic riep toch de hele tijd dat ze Amsterdammers waren.
Euh ja, da's om het ingewikkeld te houden zeker.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren ze ook maar ze woonden in Amstelveen. Echte Amsterdammers wonen gewoon in Amsterdam
Nee, meer om te tonen dat je als echte Amsterdammer gewoon in je eigen stad moet blijven wonen, alhoewel we niet veel missen aan die familiequote:Op zondag 6 mei 2012 17:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh ja, da's om het ingewikkeld te houden zeker.
twitter:loverdais twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:11:17Eigen kaartje bewaren voor de hmh je heb hem nog niet eens betaalt echt een gestoort wijf is het reageer retweet
En ondertussen papt 19-jarige Jannes-fan Calvin Tuinstra uit Friesland met Sandra aan.twitter:loverdais twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:13:46Wat kan je in zulke mensen vergissen o lekker koste loos met de auto mee zulke mensen zijn je vriendschap niet waard gestoord zijn ze reageer retweet
Vooral als hij hoort dat ze met hem wil vrijenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Mooi dat Danny het nog niet gezien heeft, die zal wel schrikken straks als hij ziet hoe geobsedeerd Sandra werkelijk is.
Dat kopje koffie gaat ie vast ook afzeggen
Dat zou-ie niet gedacht hebben, denk je?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Vooral als hij hoort dat ze met hem wil vrijen
Het denken en het hardop gezegd horen lijkt me toch wel iets andersquote:
Dat waren mijn exacte woorden gisterenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef Roguee het volgende:
Ze durft op twitter meer te zeggen dan op tv..Zijn ook spanningen geweest van Daisy.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef marcodej het volgende:
Daisy gaat los:twitter:loverdais twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:11:17Eigen kaartje bewaren voor de hmh je heb hem nog niet eens betaalt echt een gestoort wijf is het reageer retweet
En ondertussen papt 19-jarige Jannes-fan Calvin Tuinstra uit Friesland met Sandra aan.twitter:loverdais twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:13:46Wat kan je in zulke mensen vergissen o lekker koste loos met de auto mee zulke mensen zijn je vriendschap niet waard gestoord zijn ze reageer retweet
Dat komt natuurlijk omdat ze er nu achterkomt hoe ze werd gebruikt.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze durft op twitter meer te zeggen dan op tv..Zijn ook spanningen geweest van Daisy.
Toch nog iets positiefs aan dit programma. Wie weet hoe lang dit nog door was gegaanquote:Op zondag 6 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ze er nu achterkomt hoe ze werd gebruikt.
Dat zag ik meteen dat ze werd gebruikt. Triest hoor benzine geld kon bij die Sandra niet afquote:Op zondag 6 mei 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Dat komt natuurlijk omdat ze er nu achterkomt hoe ze werd gebruikt.
Daar is nu een einde aan gekomen de misbruik en alles.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef Maraca het volgende:
Toch nog iets positiefs aan dit programma. Wie weet hoe lang dit nog door was gegaan
Precies, wij zagen het direct, maar bij Daisy zijn door deze uitzending gelukkig de ogen geopend.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zag ik meteen dat ze werd gebruikt. Triest hoor benzine geld kon bij die Sandra niet af
[..]
Dat dusquote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch nog iets positiefs aan dit programma. Wie weet hoe lang dit nog door was gegaan
Om een tv programma omg.twitter:sandrafaber78 twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:11:10@EwoutGenemans wat een ophef wordt er nu gemaakt om een droom die ik zei! het gaat te ver..dat ik daarmee in de krant zou komen!! ..... reageer retweet
Nou ja.. "krant".. Telegraafquote:Op zondag 6 mei 2012 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Om een tv programma omg.twitter:sandrafaber78 twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:11:10@EwoutGenemans wat een ophef wordt er nu gemaakt om een droom die ik zei! het gaat te ver..dat ik daarmee in de krant zou komen!! ..... reageer retweet
En mijn moeder heeft dan een abo op die bagger he.quote:
Oh ik dacht al wat zie ik toch bij die familie.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Om de vis in te pakken voldoet die "krant" prima.
absoluut ook geniaal, net als Nick & Simon... Eigenlijk kan ik niet echt kiezenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij blijft de Thomas Berghe aflevering toch de beste.
Sterktequote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En mijn moeder heeft dan een abo op die bagger he.
twitter:dannydemunktwit twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:44:43Jenny en ik hebben net "Fans" gekeken Lieve Daisya en Sandra weet dat ik het enorm waardeer dat jullie mijn fans zijn !Dikke kus de Munk reageer retweet
twitter:dannydemunktwit twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:04:29@loverdais @sandrafaber78 we spreken elkaar snel X reageer retweet
Doet ie handig, gewoon elk mogelijk conflict vermijden.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Danny heeft inmiddels gekekentwitter:dannydemunktwit twitterde op zondag 06-05-2012 om 20:44:43Jenny en ik hebben net "Fans" gekeken Lieve Daisya en Sandra weet dat ik het enorm waardeer dat jullie mijn fans zijn !Dikke kus de Munk reageer retweet
twitter:dannydemunktwit twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:04:29@loverdais @sandrafaber78 we spreken elkaar snel X reageer retweet
Erg netjes van Danny om geen heibel van te maken op twitter tegen Sandra en Daisy..quote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Doet ie handig, gewoon elk mogelijk conflict vermijden.
Sowieso twitterquote:
Hopelijk sterft dat uit ofzo.quote:
Thomas Berge, Lady Gaga, BZN, Corry Konings en deze aflevering zijn de must sees van de Fans! serie vind ik, de Lady Gaga aflevering is mijn lievelings !quote:
Het is toch te onoverzichtelijk om bij te houden. Veel te vermoeiend.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj
...dan moet je dingetjes als hierboven missen
Stichting Zonnebloem, hèquote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haha moet ie een ruzie met een sisser af laten lopen, alsof die jongen niks beters te doen heeft.
twitter:loverdais twitterde op maandag 07-05-2012 om 22:02:53@dannydemunktwit hey lieve schat lief dat je net gebelt heb en tot vrijdag xxx reageer retweet
Aiiii, nu zal Sandra wel jaloers zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Jeetje, Daisy is zelfs gebeld door Dannytwitter:loverdais twitterde op maandag 07-05-2012 om 22:02:53@dannydemunktwit hey lieve schat lief dat je net gebelt heb en tot vrijdag xxx reageer retweet
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Jeetje, Daisy is zelfs gebeld door Dannytwitter:loverdais twitterde op maandag 07-05-2012 om 22:02:53@dannydemunktwit hey lieve schat lief dat je net gebelt heb en tot vrijdag xxx reageer retweet
quote:In verband met de speciale uitzending rondom moederdag 'Voor je moeder' is er zaterdag 12 mei geen Fans! te zien bij SBS 6. Op zaterdag 19 mei kun je weer kijken naar een nieuwe aflevering.
Hoezo, dat Danny nooit een voldoende voor Nederlands had?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aiiii, nu zal Sandra wel jaloers zijn.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dat kan helemaal niet. Blijf van m'n Fans! af!
wat zal ik er van zeggen?quote:
En snapte die ouders niet helemaal, bedoel als je dochter zo ver gaat in haar obsessie, dan doe je als ouder daar toch wat aan?quote:
Nou zeg dat! Mijne ook niet hoor.. maar die zouden me al gek verklaren als ik mijn kamer zo zou inrichten.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:58 schreef Ole het volgende:
Bij die ouders zaten ook een paar dakpannetjes los hoor. Mijn ouders zouden me niet laten gaan als ik niet minimaal benzine zou meebetalen. Laat staan zo iemand beschuldigen van jaloezie
Daisya was toch dat meisje die voor taxi speelde?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:59 schreef Ole het volgende:
Die Daisia bedoel ik dan. Maar ouders en kind zijn niet helemaal 100
quote:In deze aflevering zijn we op bezoek bij Guus Meeuwis-fans Boukje en Herman. Dit stel is al 17 jaar fan van Guus Meeuwis! Ze wonen in een caravan die te klein is voor alle Guus Meeuwis-artikelen. Daarom heeft Herman een aanbouw gemaakt voor de fanspullen. Boukje mist nog een stuk in de verzameling. Een levensgrote fotopop van haar met Guus Meeuwis. In deze aflevering gaan Boukje & Herman naar Amsterdam om de pop te laten maken en een Guus-tattoage te zetten. Bij een optreden proberen ze Guus te ontmoeten, maar zal dit lukken?
Ik neem aan dat dit een echte is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:11 schreef Maraca het volgende:
Is dit wel een echte en niet zo'n neppe Hennep tattoo zoals die Gordon fans?
nee niet super veel gemistquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Vergeten! Heb ik al veel gemist? Want dan kijk ik hem liever terug.
Inderdaad, vorige keer was een topper.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Maraca het volgende:
Vergeleken met die van de vorige keer is hij saai
Ga eens werkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:15 schreef Maraca het volgende:
Vergeleken met die van de vorige keer is hij saai
Bestaat dat bij jullie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |