Dat wisselt, het belangrijkste is dat je je niet laat kennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om mensen te kennen?
Nee, we hebben allemaal interesse in jouw schietgrage verhalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof iemand interesse heeft in jouw seksuele escapade's.
Gezien de vele aanvragen die er per DM binnenkomen lijkt me dat van wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, we hebben allemaal interesse in jouw schietgrage verhalen.
Jij wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je het al met Friek gedaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom zei ik ook dat ik mijn seksleven niet hier maar ergens anders behandelde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de vele aanvragen die er per DM binnenkomen lijkt me dat van wel.
Dat kan ik toch veel beter doen door zelf met heldenverhalen op de proppen te komen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij ook. Jij wil graag de badass uithangen toch?
Meestal weet je stiekem ook dat als je die vraag stelt, ze waarschijnlijk liegen om nog kans te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
O zo. Ik ken ook wel zulke mensen maar heb nooit durven vragen of ze nog strak zijn van onderen. Dat is raar om te vragen.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
Schieten dan wel beschoten worden gebeurt in Nederland vooral in amoureuze zin. Die verhalen van v_P moeten ook zo gelezen worden.
Dat wist iedereen toch wel al?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
Schieten dan wel beschoten worden gebeurt in Nederland vooral in amoureuze zin. Die verhalen van v_P moeten ook zo gelezen worden.
Maar je probeert hier wel interesse in jouw seksleven te wekken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom zei ik ook dat ik mijn seksleven niet hier maar ergens anders behandelde.
Over Friek_, ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
O zomaar. Ik wilde gewoon een praatje maken.
Een praatje maken....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
O zomaar. Ik wilde gewoon een praatje maken.
Mensen die in metaforen spreken zouden mijn kruis moeten inzepen.quote:
Nee man, neuken is voor pussy's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
Nee, dan zou je subtiele hints laten vallen zoals nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een praatje maken....![]()
Goh ja. Dus als ik wel met hem geneukt zou hebben zou ik dat hier melden denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |