Die veer zien ze van kilometers al aanlopen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weten anderen ook dat je met een blaffer rondrent daar?
Die dag rennen er tientallen mensen met een blaffer rond.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weten anderen ook dat je met een blaffer rondrent daar?
Dus jij bent nog lekker strak van onder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik het geloof ik toch niet helemaal mee eens.
Bah, geweld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die dag rennen er tientallen mensen met een blaffer rond.
Maar de enigen met kogels hebben meer training gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die dag rennen er tientallen mensen met een blaffer rond.
Zal ik die vijf euro via PayPal betalen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus jij bent nog lekker strak van onder.
Elke vrouw is nog strak van onder als ze nog geen kinderen gebaard heeft of geen gangbang heeft ondergaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik begrijp er helemaal niks van maar het klinkt fantastisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat ik qua exercitie met een wapen kan. Krijg regelmatig te horen dat ik een echte Pruis ben, omdat het allemaal exact in de maat en enorm strak gaat.
Strakheid heeft volgens mij niks te maken met hoeveel je neukt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zelfs met de gangbang blijf je wel strak denk ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Elke vrouw is nog strak van onder als ze nog geen kinderen gebaard heeft of geen gangbang heeft ondergaan.
De gemiddelde agent schiet niet beter dan ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:49 schreef waht het volgende:
[..]
Maar de enigen met kogels hebben meer training gehad.
Met een pistool offe?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gemiddelde agent schiet niet beter dan ik.
Oh die staan er ook natuurlijk. Ik dacht enkel aan de beveiligers van de Kroon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De gemiddelde agent schiet niet beter dan ik.
Ik ken mensen....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef Ziba het volgende:
Zelfs met de gangbang blijf je wel strak denk ik.
Met het geweer schiet de politie normaalgesproken niet, dus daar sowieso.quote:
andere/eerdere vrouwelijke SEX mods hadden hun gangbang verhalen al klaar liggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Elke vrouw is nog strak van onder als ze nog geen kinderen gebaard heeft of geen gangbang heeft ondergaan.
Ik ken ook mensen.quote:
Kan me niet heugen dat die tijdens Prinsjesdag aanwezig zijn, ze verstoppen zich dan wel goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:51 schreef waht het volgende:
[..]
Oh die staan er ook natuurlijk. Ik dacht enkel aan de beveiligers van de Kroon.
O zo. Ik ken ook wel zulke mensen maar heb nooit durven vragen of ze nog strak zijn van onderen. Dat is raar om te vragen.quote:
Als het goed is wel ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat die tijdens Prinsjesdag aanwezig zijn, ze verstoppen zich dan wel goed.
Sorry, geen gangbang verhalen. Wel andere sappige aspecten van mijn seksleven natuurlijk. Maar niet voor hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
andere/eerdere vrouwelijke SEX mods hadden hun gangbang verhalen al klaar liggen
Tsja, sommige mensen vertellen het uit zichzelf en sommige mensen die vertellen alleen van die details.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
O zo. Ik ken ook wel zulke mensen maar heb nooit durven vragen of ze nog strak zijn van onderen. Dat is raar om te vragen.
Alsof iemand interesse heeft in jouw seksuele escapade's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, geen gangbang verhalen. Wel andere sappige aspecten van mijn seksleven natuurlijk. Maar niet voor hier.
Dat wisselt, het belangrijkste is dat je je niet laat kennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou om mensen te kennen?
Nee, we hebben allemaal interesse in jouw schietgrage verhalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof iemand interesse heeft in jouw seksuele escapade's.
Gezien de vele aanvragen die er per DM binnenkomen lijkt me dat van wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, we hebben allemaal interesse in jouw schietgrage verhalen.
Jij wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heb je het al met Friek gedaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom zei ik ook dat ik mijn seksleven niet hier maar ergens anders behandelde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gezien de vele aanvragen die er per DM binnenkomen lijkt me dat van wel.
Dat kan ik toch veel beter doen door zelf met heldenverhalen op de proppen te komen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij ook. Jij wil graag de badass uithangen toch?
Meestal weet je stiekem ook dat als je die vraag stelt, ze waarschijnlijk liegen om nog kans te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
O zo. Ik ken ook wel zulke mensen maar heb nooit durven vragen of ze nog strak zijn van onderen. Dat is raar om te vragen.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
Schieten dan wel beschoten worden gebeurt in Nederland vooral in amoureuze zin. Die verhalen van v_P moeten ook zo gelezen worden.
Dat wist iedereen toch wel al?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
Schieten dan wel beschoten worden gebeurt in Nederland vooral in amoureuze zin. Die verhalen van v_P moeten ook zo gelezen worden.
Maar je probeert hier wel interesse in jouw seksleven te wekken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh. Daarom zei ik ook dat ik mijn seksleven niet hier maar ergens anders behandelde.
Over Friek_, ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
O zomaar. Ik wilde gewoon een praatje maken.
Een praatje maken....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
O zomaar. Ik wilde gewoon een praatje maken.
Mensen die in metaforen spreken zouden mijn kruis moeten inzepen.quote:
Nee man, neuken is voor pussy's.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef waht het volgende:
Nee, dan zou je subtiele hints laten vallen zoals nu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een praatje maken....![]()
Goh ja. Dus als ik wel met hem geneukt zou hebben zou ik dat hier melden denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |