Oploskoffie van de Aldi, die is pas te doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb koffie gezet met verse bonen die ik eerst vermalen heb.
Zo is het best te doen, dat koffie.
Spijkerman is inderdaad een walgelijk figuur. Het cabaret vond ik wel grappig maar die ongelofelijk zure Spijkerman kwam me snel de keel uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vond het serieus nooit een prettig programma, Jack Spijkerman is gewoon niet mijn type.
P&W kan ik veel beter luchten, die mag ik graag zien.
Is Extreme Rules al geweest?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
highlight van gisteren, voor het worstelen hoef je het niet te zien
yep extreme rules was de beste PPV tot nu toe, drie goede matches.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is Extreme Rules al geweest?
Heb sinds Wrestlemania niet meer gekeken
Welke?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
yep extrem rules was de beste PPV tot nu toe, drie goede matches.
Pauw en Witteman is best aardig inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vond het serieus nooit een prettig programma, Jack Spijkerman is gewoon niet mijn type.
P&W kan ik veel beter luchten, die mag ik graag zien.
Waar zit eigenlijk de Zuidas van het technische gebeuren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef waht het volgende:
[..]
Het is gewoon toeval. Straks zit ik heerlijk in het hart der beschaving.
Held.quote:A young German soldier (pictured center left, without helmet) refuses to participate in the execution of 16 Yugoslav civilians. He positioned himself within the group and was executed for disobeying his NCO. He choose death instead of killing hopeless civilians.
Photo Josef Schulz, 1941
Inderdaad, sport heeft ook niet mijn interesse.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pauw en Witteman is best aardig inderdaad.
Ik heb er alleen een hekel aan wanneer bijna heel de uitzending over sport gaat.
cm/jericho(chicago street brawl), sheamus/bryan(2 out of 3 falls) en cena/lesnar(extreme rules)quote:
Dat ziet er goed uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
cm/jericho(chicago street brawl), sheamus/bryan(2 out of 3 falls) en cena/lesnar(extreme rules)
Passifisme!!111111quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef De_Guidance het volgende:
Oorlog...
De elites die de rest van het land hun ruzie uit laten vechten.
Ik zat al aan de likeur. Maar waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Brave meid.....Drink eens een paar wijntjes en kom eens terug.
Dronken mensen vertellen altijd te veel en de waarheid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zat al aan de likeur. Maar waarom eigenlijk?Interesse?
Dat bestaat niet echt. Hangt puur af van het aandachtsgebied. De petroindustrie-lui zitten nabij Rotterdam, de trein-lui nabij Utrecht, de ijzer-lui nabij IJmuiden, en weer anderen zitten over het hele land verspreid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar zit eigenlijk de Zuidas van het technische gebeuren?
En wat zou jij prefereren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef waht het volgende:
[..]
Dat bestaat niet echt. Hangt puur af van het aandachtsgebied. De petroindustrie-lui zitten nabij Rotterdam, de trein-lui nabij Utrecht, de ijzer-lui nabij IJmuiden, en weer anderen zitten over het hele land verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |