Ja, gewoon classic. Mario party ook echt legendarisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mario Kart 64 heb ik ook helemaal grijs gespeeld vroeger. Sowieso is die hele reeks ook supervet.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu NBA Jam aan het spelen van de Super Nintendo.
Ik speel allen fifa, cod en mario kart op de wiiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef Cara het volgende:
het enige wat ik nu nog speel is FM 2012 en Fifa, meer heb ik al een jaar niet aangeraakt![]()
is wel eens anders geweest
Syndicate was wel dope jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:14 schreef tech4u het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenspel was dit zeg! Syndicate!!!
Ik heb echt 500 van die super nintendo spellen op de eerste generatie Xbox staan.quote:
Toen heerste ik met Ajax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef GGMM het volgende:
Ik speel FM 11, that's it.
Als de nieuwe Nintendo uitkomt, en er is weer een Mario kart ga ik die gewoon weer kopen.
Ik heb nog een super nintendoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt 500 van die super nintendo spellen op de eerste generatie Xbox staan.Name it en ik het 't hier.
hoe vind je dat eigenlijk, al dat rare gepraat over een tijd die je nooit hebt meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen heerste ik met Ajax.
Kadlec - Paloschi - Lukaku in de aanval.
Good times.
Voor hem is de ps3 al oudquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Cara het volgende:
[..]
hoe vind je dat eigenlijk, al dat rare gepraat over een tijd die je nooit hebt meegemaakt?
hoe kijk jij tegen dat soort spellen aan?
Heel anders natuurlijk. Ik had in mijn kleutertijd spellen als Putt Putt en Pyjama Samquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Cara het volgende:
[..]
hoe vind je dat eigenlijk, al dat rare gepraat over een tijd die je nooit hebt meegemaakt?
hoe kijk jij tegen dat soort spellen aan?
Ik speelde ook Mario Party 7quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
Mario Kart Wii speelde ik vorig jaar nog heel veel. Echt supertof dat die oude tracks van de voorgaande games erop zaten.
meldt *quote:
Ik heb nog mijn xBox met 1000 spellen die ik op mijn 5e verjaardag kreeg. Was verslaafd aan Spongebob spel toenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken om PS3 te verkopen, nu hij nog wat waard is.. binnen jaar zal wel PS4 komen oid
Die XBOX had ik ook, HALO, die triggers zijn nice!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn xBox met 1000 spellen die ik op mijn 5e verjaardag kreeg. Was verslaafd aan Spongebob spel toen
Hier hebben we een winkel genaamd Used Products, waar mensen shit in kunne leveren voor geld en dat verkopen ze weer door, ze hebben een grote Snes collectiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Cara het volgende:
[..]
meldt *
was weer een feest op koninginnedag, heb ik nog Mario allstars en Eek! the cat opgepikt voor 5 euro.
Ja. 2xbox live spellen en ik heb het meeste aan voetbalspelletjes en autosportgamesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die XBOX had ik ook, HALO, die triggers zijn nice!
Maar zo kut dat sommige games exclusief zijn.
Maar heb eigenlijk mijn PS3 voor EA skatevroeger een tony hawk junkie
Haha...dat was ook lachen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekken tag ofzo heb ik gespeeld, met dat Beach volleybal
Wel een hele toffe game.
Kirby idd, die zat ook op Smash Bros, ook weer een game die ik tot in den treuren gespeeld heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirby/Kurby ofzo was ook een bazenspel. Dat opgeblaasde kauwgombelletjes
Eddy is the shit, maar daar moet je niet mee bashen, als je zijn moves weet kun je echt zieke combo's makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Bij tekken had ik altijd die Eddy, gewoon random button-smashen en genieten van z'n movies.
Bros Smash oid? Ook vetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kirby idd, die zat ook op Smash Bros, ook weer een game die ik tot in den treuren gespeeld heb.
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...dat was ook lachen ja.Met zo'n strandbal die je naar elkaar moest trappen en slaan toch?
Eddyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Bij tekken had ik altijd die Eddy, gewoon random button-smashen en genieten van z'n movies.
Die kon ik niet goed gebruiken, sowieso was ik veel te jong voor die games denk ik, altijd random knoppen indrukken en winnen ftwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
EddyYoshimitsu was onverslaanbaar though als je 'm goed gebruikte.
Whutquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Grifte het volgende:
Iemand toevallig Bayern aan het kijken net?
Leek wel of er een bom ontplofte, overal rook en ME op het veld
Het mooiste was dat ene vriendje van de basisschool die hele dagen Tekken speelde en op z'n verjaardagsfeestje of na schooltijd door de button-bashers werd in gemaakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kon ik niet goed gebruiken, sowieso was ik veel te jong voor die games denk ik, altijd random knoppen indrukken en winnen ftw
Om die opa moest ik ook altijd hard lachen, die viel altijd omquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]deze waren kut om te verslaan.
Klopt ja. Die frustratie altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ene vriendje van de basisschool die hele dagen Tekken speelde en op z'n verjaardagsfeestje of na schooltijd door de button-bashers werd in gemaakt.(iedereen herkent dit)
Of die frustratie als je met je broertjes Fifa speelde en door een bug in het spel bleef de keeper met de bal voor z'n neus stilstaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja. Die frustratie altijd
Of: "Zo hoort het helemaal niet!!"![]()
Na Fifa World Cup 98 is er nooit meer een toffe voetbalgame geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef Bieks het volgende:
Ik kan echt niet met de huidige generatie voetbalspellen mattie's, waar zijn de tijden van pes 5 en 6 gebleven
Nigga whut?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is bij jullie eigenlijk de eerste gebeurtenis die je bewust hebt meegemaakt/gezien? Ik weet wel dat ik heeeeeel vaag eind 2004 nog kan herinneren van de uitvaart van Prins Bernhard
Belangrijke gebeurtenissen die echt iedereen in nederland ook wel weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nigga whut?Dan pas?
En ik weet trouwens echt niet wat in die collectie 'jonge herinneringen' nu precies voor of na elkaar kwam.
Zelf heb ik ook behoorlijk wat controllers kapot gegooid tbhquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of die frustratie als je met je broertjes Fifa speelde en door een bug in het spel bleef de keeper met de bal voor z'n neus stilstaan.Of gewoon de frustratie door een random verliespartij. Controllers door de huiskamer alles.
pokemon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb ook echt fucking VEEL uren met dit ding gemaakt man.
[ afbeelding ]
Altijd op vakantie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog liggen, ik had een groene en mijn broer een rode.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
In onze jeugd gebeurden geen belangrijke dingen bro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belangrijke gebeurtenissen die echt iedereen in nederland ook wel weten.
Godver, hier precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd op vakantie.Bomberman...standaard.
Ja, dat zijn de color edities. Die heb ik ook nog liggen. Ook Pokemon spellen erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb hem nog liggen, ik had een groene en mijn broer een rode.
Altijd op vakanties mee, die andere gameboy (zo'n smalle witte) ook
Tank spelletje, Super mario, Mortal combat
Ik had deze:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, hier precies hetzelfde.
Dat was de eerste game die je met 4 man tegelijk kon doen.
Ik had die ene Bomberman dat je als je gewonnen had aan dat rad kon draaien, en dan een standaard-item kreeg. Echt een vette game was dat.
winning eleven!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na Fifa World Cup 98 is er nooit meer een toffe voetbalgame geweest.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:31 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb ook echt fucking VEEL uren met dit ding gemaakt man.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen ik Forum!Fok nog niet had ontdekt... ging we altijd met van die afgezaagde buisjes met van papiergemaakte pijltjes bij open ramen naar binnen schieten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In onze jeugd gebeurden geen belangrijke dingen bro.Wij dronken Punica, hadden leren lapjes op onze spijkerbroeken om de gaten te bedekken en liepen rond om mensen te trollen met Super Soakers.
Ik zal je bericht wel verkeerd gelezen hebben, ik speelde hem altijd óp vakantie, toen ik er al was zeg maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe heb je die ooit in de auto kunnen spelen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik Forum!Fok nog niet had ontdekt... ging we altijd met van die afgezaagde buisjes met van papiergemaakte pijltjes bij open ramen naar binnen schieten.
quote:
In groep 2 wist ik niet wat de bedoeling was van de kniples omdat ik niet op had gelet.. had ik vervolgens mij nieuwe trui kapot geknipt.. allemaal gaatjes erin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In groep 2 kreeg mijn juf zowat een trauma. Toen we gewoon in de klas zaten met een knutselwerkje ofz. kreeg ik opeens een lui oog. dus die pupil zakte zo weg rechts naar beneden.
Vergeet ik nooit meer.
Wij hadden altijd van die tyfusbreiwerkjes. of hoe je het ook mag noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In groep 2 wist ik niet wat de bedoeling was van de kniples omdat ik niet op had gelet.. had ik vervolgens mij nieuwe trui kapot geknipt.. allemaal gaatjes erin.Moest ik nog langs klassen ook van kijk wat Geo met zijn trui heeft gedaan.
Deze had ik niet, ik had de eerste gameboy in het groen en de gameboy advanced.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef AryaMehr het volgende:
Die color editie net gevonden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Prikken, punnikkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd van die tyfusbreiwerkjes. of hoe je het ook mag noemen
Jij was de enige jood op een katholieke school?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
In groep 8 of 7 hier mocht ik langs de klassen om te vertellen dat Ajax gewonnen had voor de Wereldbeker of CL-finale oid, iedereen juichen en alles.
Jij werd zeker uitgescholden om dat je een boertje was?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij was de enige jood op een katholieke school?
hoaxquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
In groep 8 of 7 hier mocht ik langs de klassen om te vertellen dat Ajax gewonnen had voor de Wereldbeker of CL-finale oid, iedereen juichen en alles.
Super Soakers. Heb ooit de schuur van de buurman helemaal onder water gezet en achter me aangehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In onze jeugd gebeurden geen belangrijke dingen bro.Wij dronken Punica, hadden leren lapjes op onze spijkerbroeken om de gaten te bedekken en liepen rond om mensen te trollen met Super Soakers.
Toen ik in groep 7 zat, op de dag dat Michael Jackson was overleden... was er een moment dat me altijd bij zou blijven. Een gozertje uit groep 8 toen had de dag daarvoor een klasgenoot in elkaar geslagen. De volgende dag toen we in het klimrek zaten rond 8:30 s'ochtends. Kwam die vader van het gozertje dat in elkaar geslagen was, verhaal halen. Historische beeldenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Super Soakers. Heb ooit de schuur van de buurman helemaal onder water gezet en achter me aangehad.
Was dat niet jouw vader?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik in groep 7 zat, op de dag dat Michael Jackson was overleden... was er een moment dat me altijd bij zou blijven. Een gozertje uit groep 8 toen had de dag daarvoor een klasgenoot in elkaar geslagen. De volgende dag toen we in het klimrek zaten rond 8:30 s'ochtends. Kwam die vader van het gozertje dat in elkaar geslagen was, verhaal halen. Historische beelden![]()
Waterbommenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Flessen voetbal, water gevechtje met super soakers.
'Kom maar je gun vullen'.. en als ze dan de poort in liepen met de hoge druk spuiten nat spuiten
Belletje lellen deden we vroeger. op een gegeven moment was het niet leuk meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:42 schreef Geo4kant het volgende:
Flessen voetbal, water gevechtje met super soakers.
'Kom maar je gun vullen'.. en als ze dan de poort in liepen met de hoge druk spuiten nat spuiten
Die was altijd de nr1.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef AryaMehr het volgende:
Welke baas heeft deze ook nog liggen dan.
[ afbeelding ]
Toen wij chips haalden, moesten we thuis altijd zo snel die zak om keeperen. goede tijden waren dat.quote:
Die linker heb ik nog steedsquote:
smithsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die linker heb ik nog steeds
Telkens brachten ze weer nieuwe uit, Daar hebben ze bij Lays (vroeger heette dat anders toch) flink aan verdiend.
Wij deden ze altijd tegen de muur gooien en welke het dichtste bij lag won ze allemaalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die linker heb ik nog steeds
Telkens brachten ze weer nieuwe uit, Daar hebben ze bij Lays (vroeger heette dat anders toch) flink aan verdiend.
Inderdaad dat ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij deden ze altijd tegen de muur gooien en welke het dichtste bij lag won ze allemaal
dat jaquote:
Dat, plus handjeklap. Soms met hele stapels tegelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij deden ze altijd tegen de muur gooien en welke het dichtste bij lag won ze allemaal
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
Heb even gezocht en heb nog een zak met knikkers liggen man.
[ afbeelding ]
H'e, dat lamineaat ligt ook in mijn kamer godverdommequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
Heb even gezocht en heb nog een zak met knikkers liggen man.
[ afbeelding ]
Oh man dat was echt een chickmagnet. Al die bitches onder mijn armen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat ja
[..]
Dat, plus handjeklap. Soms met hele stapels tegelijk
Tegenwoordig werkt dat niet meer, laatst nog geprobeerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh man dat was echt een chickmagnet. Al die bitches onder mijn armen.
ik heb een keer een zoen van een meisje gehad omdat ik mn glitter ninetails ruilde voor haar niet glitter hitmonchan. achteraf een kutdealquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was een paradijs voor je?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In mijn tijd zaten ze met die scoubidoutouwtjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegenwoordig werkt dat niet meer, laatst nog geprobeerd.
Heb die mappen nog steeds alleen die flippo's weggegooid man. Later die Dragonball Z flippo's gekocht.quote:
dudequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb een keer een zoen van een meisje gehad omdat ik mn glitter ninetails ruilde voor haar niet glitter hitmonchan. achteraf een kutdeal
Die heb ik nog steeds. Laatst een hele zak gevonden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn tijd zaten ze met die scoubidoutouwtjes.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:52 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb een keer een zoen van een meisje gehad omdat ik mn glitter ninetails ruilde voor haar niet glitter hitmonchan. achteraf een kutdeal
Ik wist niet eens van het bestaan van die dingen af tot nu, maar die zien er verdomd geil uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Echte bazen hebben dit nog:
[ afbeelding ]
Veel beter dan Pokemon kaartenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van het bestaan van die dingen af tot nu, maar die zien er verdomd geil uit.
whehe nee het was me toch een lelijk wijf , wist ik veel toenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
10+ jaar later.. nog steeds zo'n nerd die meer om kut kaartjes geeft dan om een zoen.
Nooit gehad. DBZ was wel tof.. al was het altijd tering lang wachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Echte bazen hebben dit nog:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Waren gewoon mooiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
Pokémon kaarten heb ik nooit gespaard, ik snapte dat spel niet.
Al dat geschreeuw: waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! > Super Saiyen 1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! > Super Saiyen 2.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit gehad. DBZ was wel tof.. al was het altijd tering lang wachtenepic battles duurde 5 episodes.
Ja, dan waren er 10 episodes om en toen vertelde ze dat Goku en Freeza al die tijd op halve kracht vochten en nu pas echt gingen vechten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nooit gehad. DBZ was wel tof.. al was het altijd tering lang wachtenepic battles duurde 5 episodes.
Mijn zus ging naar diddle-plaatjes ruildagen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was nog ooit in (toen dat nog zo heette) Walibi Flevo Land, toen was er ook zo'n hele pokemon card convention/wedstrijd alles.
Je hebt wel een toffe Flash Pokemon game online, heb je ook shinies.
Niemand snapte dat spel, was enkel mooi om te sparen omdat ze er zo gruwelijk uitzagenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:54 schreef GGMM het volgende:
Pokémon kaarten heb ik nooit gespaard, ik snapte dat spel niet.
Ik las iets anders, maar ok.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn zus ging naar diddle-plaatjes ruildagen.
Ik heb hier video beelden dat ik op mijn 5de ofzo op de mac zit te gamenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef GGMM het volgende:
Ik was pas 16 ofzo voordat ik voor het eerst ging internetten, achteraf gezien helemaal niet erg eigenlijk
Hahah inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan waren er 10 episodes om en toen vertelde ze dat Goku en Freeza al die tijd op halve kracht vochten en nu pas echt gingen vechten.
hoax op een mac kun je niet gamen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb hier video beelden dat ik op mijn 5de ofzo op de mac zit te gamen
Warcraft, Alladin enz
Alleen ze stopte abrubt tijdens het uitzenden van de Cell-saga. Dat was me een partij kut.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahah inderdaadmaar toch elke keer kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke mancrush, def mirin' that physique.
Same problem broquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik was altijd de king met knikkeren. Niemand durfde tegen mij.
Ik was altijd verbaasd dat dat in het buitenland ook was.. zelfs in de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:58 schreef GGMM het volgende:
spacix spaarde ik ook, toen gingen we een keer op vakantie in België en toen kwamen we er achter dat ze daar ook spacix hadden, maar hele andere dan hier in Nederland, dat was echt een van de beste ontdekkingen uit m'n leven.
Ik heb 2 bonkers in een zakje. Wanna play with them?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nog 20 kilo aan knikkers in de kast liggen
toen ik klein was wilde ik altijd in de tijd reizigen zodat ik kon zien hoe voetbalspelletjes er over 20 jaar uitzagenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Toen ik een Snes kreeg ipv een nes zagen de graphics er opeens van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
Toen was ik me echt aan het afvragen hoe ze dit ooit nóg mooier konden maken.
Is dit nog wat waard? Of is dit wat geen waarde meer heeft ala action figures/comics.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef AryaMehr het volgende:
Echte bazen hebben deze jongens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Cara het volgende:
[..]
toen ik klein was wilde ik altijd in de tijd reizigen zodat ik kon zien hoe voetbalspelletjes er over 20 jaar uitzagen
En toch.. 2d blijft tof.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef GGMM het volgende:
Toen ik een Snes kreeg ipv een nes gingen de graphics er opeens van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
Toen was ik me echt aan het afvragen hoe ze dit ooit nóg mooier konden maken.
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit nog wat waard? Of is dit wat geen waarde meer heeft ala action figures/comics.
Klopt. De eerste 3d-games zagen er ook een stuk lelijker uit dan de 2d-games die daarvoor zaten. Ik vond die hele overgang 3keer niks.quote:
ik geloof dat die shiny charizard zo een euro of 50 5 oplevert.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:04 schreef Cara het volgende:
[..]
ik geloof dat die shiny charizard zo een euro of 50 oplevert.
Inderdaad.. ook games als Red Alert 2, wat daarna uit kwam vond ik niks..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. De eerste 3d-games zagen er ook een stuk lelijker uit dan de 2d-games die daarvoor zaten. Ik vond die hele overgang 3keer niks.
Je kon ook overal heen, dus om de 2 minuten was ik weer verdwaald
Tyberian Sun vond ik ook een supergame. Jammer dat (ik) die nooit online kon spelen, daar baalde ik echt van. Op een gegeven moment werd het saai.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. ook games als Red Alert 2, wat daarna uit kwam vond ik niks..
Vroeger Tyberian Sun etc super vet maar daarna, weet niet eens de namen meer.. maar was niks die 3d oorlog spellen.
ik heb in dat team fortress 2 van die rare glimhoedjes die dropten uit crates lopen ruilen. heb dat een maandje gedaan, 1.700 euro aan verdiend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Snap nooit dat mensen zulke bedragen betalen voor een kaartje waar een pokémon opstaat.
Watquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:06 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb in dat team fortress 2 van die rare glimhoedjes die dropten uit crates lopen ruilen. heb dat een maandje gedaan, 1.700 euro aan verdiend.
hollandse handelsgeestquote:
Mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[FA CUP FINAL] Liverpool v Chelsea (18:15 uur)
Feijenoord gaat gewoon naar de vCL hoor. Als PSV naar de vCL gaat is dat wel een flinke smetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor Hee - Fey morgen
Ik hoop het! Hoe langer het 0 - 0 blijft, hoe meer vertrouwen ik er in krijgquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feijenoord gaat gewoon naar de vCL hoor. Als PSV naar de vCL gaat is dat wel een flinke smet
Ik wel. Te smerigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben dus nog nooit in m'n leven bij een KFC geweest he.
McFlurryquote:
KFC is lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben dus nog nooit in m'n leven bij een KFC geweest he.
Heerenveen zal gewoon proberen te winnen. Jammer voor ons, maar ik snap het wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Hoe langer het 0 - 0 blijft, hoe meer vertrouwen ik er in krijg
Langs de snelweg komt ie te zittenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt iemand heen dan? Die boeren nemen liever van hun eigen tuintje
Hopelijk wint ADO van GRA en EXC van PSV.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop het! Hoe langer het 0 - 0 blijft, hoe meer vertrouwen ik er in krijg
Zie ik niet gebeuren hoor. Feyenoord gewoon 2e.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerenveen zal gewoon proberen te winnen. Jammer voor ons, maar ik snap het wel.
Zei gister nog tegen een vriend van me dat er dus zoveel mensen zijn die bijna voor de McFlurry naar een Mac rijden. Ik snap dat niet zo? Is het zo lekker dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
McFlurry
[..]
KFC is lekker![]()
Zit er wel zwart van de mensen.
Ik vind die dingen gruwelijk lekker ja.. maar als je naar de mac gaat rijden dan vreet je ook gewoon een menu/friet/hamburgers los+flurry.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zei gister nog tegen een vriend van me dat er dus zoveel mensen zijn die bijna voor de McFlurry naar een Mac rijden. Ik snap dat niet zo? Is het zo lekker dan?
Dat is zodat je dorst krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De frietjes/patatjes bij McDonalds zijn veel te veel gezout. Ben dinsdag nog wezen eten daar.
Dat moet ook, lekker zoutquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
De frietjes/patatjes bij McDonalds zijn veel te veel gezout. Ben dinsdag nog wezen eten daar.
Je doet wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat moet ook, lekker zout
Soms giet ik met dat zoutstekje zo in me mond
Je bent waus man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met dat zout potje zo in mijn mond strooien
Goed voor je nieren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met dat zout potje zo in mijn mond strooien
Dat vroeg ik mij vanmorgen dus ook afquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef GGMM het volgende:
Hey, Ajacied422 ben je nou al kampioen of niet?
op de campingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet ook wel eens zo'n hele citroen ook.
Was een keer zo'n hypnotiseur op de camping vroeger, en liet hij die mensen geloven dat het sinaasappels waren. Ik na de show vragen of ik die niet gebruikte citroenen mocht hebben, dacht hij dat ik hem voor de gek hield
Je bent een mafkees man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet ook wel eens zo'n hele citroen ook.
Was een keer zo'n hypnotiseur op de camping vroeger, en liet hij die mensen geloven dat het sinaasappels waren. Ik na de show vragen of ik die niet gebruikte citroenen mocht hebben, dacht hij dat ik hem voor de gek hield
Waar?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
Die spelers met hun sjaggereinige bakkes!
Klopt maar wil niet koken dus moet wat he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
En Kapiteintje.. ging jij ook niet op je eten leten, sport dieet? Moet je niet naar de BK dudediscipline!
Nadeel van gezond eten, dat kun je niet ergens snel halen, snel klaar maken of in de magnetron/oven gooien en 20min later terug komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt maar wil niet koken dus moet wat he.
Je zit er met minder dan 6 vol?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik had gisteren 6 pannenkoeken gemaakt dus daar kon ik vandaag weer van eten
Jij eet er meer dan?quote:
voor je gaat slapen halve kilo magere kwark naar binnen werken!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
's-Nachts voordat je gaat slapen snacken is wel het allerslechtste wat je kunt doen!
2 al. 3de net gelukt. Ik ben niet zo groot en eet niet zoveelquote:
Ja dat is niet vetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:06 schreef Cara het volgende:
[..]
voor je gaat slapen halve kilo magere kwark naar binnen werken!
Die kwark van de Aldi?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Zo'n 6-8 pannekoeken meestal. Ligt er natuurlijk ook aan hoe groot en dik ze zijn. Ben persoonlijk van de dunne pannekoeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij eet er meer dan?
Ik heb aan 2 en half / 3 pannenkoeken echt genoeg.. (pannenkoek met spekkk jum)
albert heijn heeft zaanse hoeve 500gr voor 59ct per stuk, beetje kaneelpoeder erdoorheen voor de smaak en gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kwark van de Aldi?
Ik krijg die niet weg, zure zooi.. wel veel eiwittenmoet ik iets om vinden voor de bulk.
Iets doorheen gooien met niet teveel suikers.
Standaard.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Zoetstof of een lepeltje honing.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die kwark van de Aldi?
Ik krijg die niet weg, zure zooi.. wel veel eiwittenmoet ik iets om vinden voor de bulk.
Iets doorheen gooien met niet teveel suikers.
Ik zet net een halve bak weer terug in de koelkast. Ik vind die trouwens ook gewoon lekkerder dan die AH kwark.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Cara het volgende:
[..]
albert heijn heeft zaanse hoeve 500gr voor 59ct per stuk, beetje kaneelpoeder erdoorheen voor de smaak en gaan
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Er is maar één pannenkoek, en dat is de pannenkoek met appel. spek en stroop
Die je zelf maakt met pannenkoeken mix? 6-8? De tering gast.. dat is veel...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n 6-8 pannekoeken meestal. Ligt er natuurlijk ook aan hoe groot en dik ze zijn. Ben persoonlijk van de dunne pannekoeken.
Ook! En met kaas of gewoon met rozijnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef GGMM het volgende:
Er is maar één pannenkoek, en dat is de pannenkoek met appel.
Volgens mij als hij over het algemeen wat minder eet hoeft hij de lekkere dingen helemaal niet laten staanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die je zelf maakt met pannenkoeken mix? 6-8? De tering gast.. dat is veel...
Ja. Lekker man 2 eitjes erdoorheen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die je zelf maakt met pannenkoeken mix? 6-8? De tering gast.. dat is veel...
Freudiaanse verspreking geo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik drink liever whey shake met melkmaar kwark moet ik toch nog eens een 2e kans geven .. testen met honing of kanaal of iets.
Bah kanaal water erbijquote:
Wel neergeschoten? Of heeft hij geen droom?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef Muto het volgende:
Ik heb Aboutaleb gezien vandaag. Hij werd niet eens uitgefloten.
Oh, ik dacht dat je ging zeggen "Dan hoef ik niet meer te koken"quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet weer verliefd worden, dan val ik zo kilo's af. Ik krijg dan namelijk geen hap meer door m'n keel (in het begin)
Helemaal niks. Hij liep triomfantelijk te zwaaien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel neergeschoten? Of heeft hij geen droom?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ging zeggen "Dan hoef ik niet meer te koken"
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Over 2 weken ga ik koken voor een vriendin van me..eigenlijk verkeerd om. Ik ben sowieso van 'de oude stempel'.. vrouw haar taak is gewoon huishouden en koken.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
Duurt 15min voordat youtube eindelijk geladen is maar toch
Ik moet niks, ik ben een man he.. ik ben superieur![]()
Toen hij dat voor de 2e keer zij dat wijf flipte hem lollllllllll
El Clasico inderdaad soms ook wel. Die van 2010 5-0 is denk ik de mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk ook alleen maar de Eredivisie (+CL, en El classico)
precies dit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk ook alleen maar de Eredivisie (+CL, en El classico)
de computer afsluitenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:08 schreef Caland het volgende:
Morgen een heule lange dag. Wat doe jij hier dan?
Wellicht even een kijkje nemen vanavond.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prelim.
Vandaag ook geen titlefight op de card, wel leuke match ups
2quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo.
Wat denken jullie van morgen? Eerlijk gezegd denk ik dit:
HEE - FEY 2
EXC - PSV 3
VIT - AJA 3
VVV - TWE 3
AZ - GRO 1
ADO - GRA 1