Ja, gewoon classic. Mario party ook echt legendarisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mario Kart 64 heb ik ook helemaal grijs gespeeld vroeger. Sowieso is die hele reeks ook supervet.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben nu NBA Jam aan het spelen van de Super Nintendo.
Ik speel allen fifa, cod en mario kart op de wiiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef Cara het volgende:
het enige wat ik nu nog speel is FM 2012 en Fifa, meer heb ik al een jaar niet aangeraakt![]()
is wel eens anders geweest
Syndicate was wel dope jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:14 schreef tech4u het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenspel was dit zeg! Syndicate!!!
Ik heb echt 500 van die super nintendo spellen op de eerste generatie Xbox staan.quote:
Toen heerste ik met Ajax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef GGMM het volgende:
Ik speel FM 11, that's it.
Als de nieuwe Nintendo uitkomt, en er is weer een Mario kart ga ik die gewoon weer kopen.
Ik heb nog een super nintendoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb echt 500 van die super nintendo spellen op de eerste generatie Xbox staan.Name it en ik het 't hier.
hoe vind je dat eigenlijk, al dat rare gepraat over een tijd die je nooit hebt meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen heerste ik met Ajax.
Kadlec - Paloschi - Lukaku in de aanval.
Good times.
Voor hem is de ps3 al oudquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Cara het volgende:
[..]
hoe vind je dat eigenlijk, al dat rare gepraat over een tijd die je nooit hebt meegemaakt?
hoe kijk jij tegen dat soort spellen aan?
Heel anders natuurlijk. Ik had in mijn kleutertijd spellen als Putt Putt en Pyjama Samquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:17 schreef Cara het volgende:
[..]
hoe vind je dat eigenlijk, al dat rare gepraat over een tijd die je nooit hebt meegemaakt?
hoe kijk jij tegen dat soort spellen aan?
Ik speelde ook Mario Party 7quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:19 schreef GGMM het volgende:
Mario Kart Wii speelde ik vorig jaar nog heel veel. Echt supertof dat die oude tracks van de voorgaande games erop zaten.
meldt *quote:
Ik heb nog mijn xBox met 1000 spellen die ik op mijn 5e verjaardag kreeg. Was verslaafd aan Spongebob spel toenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
Zit te denken om PS3 te verkopen, nu hij nog wat waard is.. binnen jaar zal wel PS4 komen oid
Die XBOX had ik ook, HALO, die triggers zijn nice!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn xBox met 1000 spellen die ik op mijn 5e verjaardag kreeg. Was verslaafd aan Spongebob spel toen
Hier hebben we een winkel genaamd Used Products, waar mensen shit in kunne leveren voor geld en dat verkopen ze weer door, ze hebben een grote Snes collectiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:20 schreef Cara het volgende:
[..]
meldt *
was weer een feest op koninginnedag, heb ik nog Mario allstars en Eek! the cat opgepikt voor 5 euro.
Ja. 2xbox live spellen en ik heb het meeste aan voetbalspelletjes en autosportgamesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die XBOX had ik ook, HALO, die triggers zijn nice!
Maar zo kut dat sommige games exclusief zijn.
Maar heb eigenlijk mijn PS3 voor EA skatevroeger een tony hawk junkie
Haha...dat was ook lachen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tekken tag ofzo heb ik gespeeld, met dat Beach volleybal
Wel een hele toffe game.
Kirby idd, die zat ook op Smash Bros, ook weer een game die ik tot in den treuren gespeeld heb.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kirby/Kurby ofzo was ook een bazenspel. Dat opgeblaasde kauwgombelletjes
Eddy is the shit, maar daar moet je niet mee bashen, als je zijn moves weet kun je echt zieke combo's makenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Bij tekken had ik altijd die Eddy, gewoon random button-smashen en genieten van z'n movies.
Bros Smash oid? Ook vetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kirby idd, die zat ook op Smash Bros, ook weer een game die ik tot in den treuren gespeeld heb.
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...dat was ook lachen ja.Met zo'n strandbal die je naar elkaar moest trappen en slaan toch?
Eddyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Bij tekken had ik altijd die Eddy, gewoon random button-smashen en genieten van z'n movies.
Die kon ik niet goed gebruiken, sowieso was ik veel te jong voor die games denk ik, altijd random knoppen indrukken en winnen ftwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
EddyYoshimitsu was onverslaanbaar though als je 'm goed gebruikte.
Whutquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:25 schreef Grifte het volgende:
Iemand toevallig Bayern aan het kijken net?
Leek wel of er een bom ontplofte, overal rook en ME op het veld
Het mooiste was dat ene vriendje van de basisschool die hele dagen Tekken speelde en op z'n verjaardagsfeestje of na schooltijd door de button-bashers werd in gemaakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kon ik niet goed gebruiken, sowieso was ik veel te jong voor die games denk ik, altijd random knoppen indrukken en winnen ftw
Om die opa moest ik ook altijd hard lachen, die viel altijd omquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]deze waren kut om te verslaan.
Klopt ja. Die frustratie altijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het mooiste was dat ene vriendje van de basisschool die hele dagen Tekken speelde en op z'n verjaardagsfeestje of na schooltijd door de button-bashers werd in gemaakt.(iedereen herkent dit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |