5 a 6 mensen heb ik dat bij uit dat lijstje, overduidelijk niet stamgastenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef .Cake. het volgende:
Er staan echt namen tussen in dat MAL lijstje waarvan ik zoiets heb van: wie de fuck ben jij?
Eerst Fate/Stay Night. Anders is het echt minder leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:08 schreef Klipnap het volgende:
Ik moet zelf ook nog eens Fate/Zero kijken
En, bruin geworden robin?
Ik herinner ze me nog wel allemaal, met uitzondering van Gaddle dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef .Cake. het volgende:
Er staan echt namen tussen in dat MAL lijstje waarvan ik zoiets heb van: wie de fuck ben jij?
Gaddle, AnimeFan en Samael... lolwut?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:14 schreef robin007bond het volgende:
Ik herinner ze me nog wel allemaal, met uitzondering van Gaddle dan.
Nah ja, we hebben het meerdere keren gezegd, maar ze is echt te bescheiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind dat Charlea wel in de OP moet
myanimelist.net/animelist/Charliza
iedereen is klein begonnen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah ja, we hebben het meerdere keren gezegd, maar ze is echt te bescheiden.
Zal ik het toch doen? Misschien wil ze het echt niet
Zijn de namen van belang of the anime die in de MAL staan van die namen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:11 schreef .Cake. het volgende:
"Wantad".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:56 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Kon je als iPhone wallpaper nemen
quote:
Als Deen de rechten blijft houden voorzie ik weinig leuke nieuwe Fate projectenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik denk sowieso dat Fate/Zero minder leuk is voor degenen die niet bezweet zijn wakker geworden in een tintelende staat van opwinding die pas echt vertrokken is als je op je twee benen staat en beseft dat Fate/Zero nog niet geanimeerd is. Ach, wij Fate fanaten kunnen na Fate/Zero nog steeds van tig andere Nasuversum adaptaties of projecten dromen. Een Heavens Feel anime adaptatie bijvoorbeeld of een Illya/mind of steel-route.
Jij misschien...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook niet zo dat ze er van mij niet mogen staan ofzo. Maar eerder dat ik mij écht afvraag wie die mensen zijn, want hier zie ik ze eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Zijn de namen van belang of the anime die in de MAL staan van die namen?
DEEN heeft toch alleen de adaptatie rechten van VNs Fate/Stay Night en Lunar Legends Tsukihime? De Fate/Prototype trailer zag er mooi uit en er zijn zat spin-offs die een adaptaie meer dan waar zouden zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als Deen de rechten blijft houden voorzie ik weinig leuke nieuwe Fate projecten
Als je de VN niet leuk vond zou ik de anime maar gewoon laten voor wat het is. Behalve Archer v Berserker wat m.i. een van de vermakelijkste filler gevechten ooit is heeft de anime in vergelijking niet te bieden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:14 schreef Klipnap het volgende:
Zo, Fate/Stay Night aan het downloaden.
Als hij maar beter is dan de Visual Novel
Nah, ik hoop dat hij sneller gaat. Visual Novels zijn slaapverwekkend, al lijkt het verhaal me wel interessant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je de VN niet leuk vond zou ik de anime maar gewoon laten voor wat het is. Behalve Archer v Berserker wat m.i. een van de vermakelijkste filler gevechten ooit is heeft de anime in vergelijking niet te bieden.
Ffffuuu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat hij sneller gaat. Visual Novels zijn slaapverwekkend, al lijkt het verhaal me wel interessant.
Oké, ik en Klipnap dan vooral.quote:
Zoals je al zei, deze discussie hebben we al wel eens gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ffffuuu.
Ik snap niet hoe je een boek wel kunt lezen, maar een visual novel saai vindt. Maar goed, die discussie hadden we al een keer
En je scheert alle visual novels over één kam, terwijl je er maar een hebt geprobeerd en niet eens voorbij de prologue bent gekomen.
Het zou hetzelfde zijn als je de eerste 2 episodes van Steins;Gate zou kijken om vervolgens te zeggen: "Tja, anime is eigenlijk niets voor mij. Het gaat me allemaal veel te langzaam! Ik wacht wel op de verfilming.".
Het schijnt dat Steins;Gate erg vet is. Er zit ook een stuk verhaal in dat niet in de anime is geweest, maar wie weet komt dat nog aan bod in de film.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zoals je al zei, deze discussie hebben we al wel eens gehad.
Weet iemand nog een leuke, waarbij je veel keuzes kunt maken en niet al te seksueel is? Dan neem ik mijn woorden misschien terug!
Is Clannad ook goed? Dan doe ik een bad endquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het schijnt dat Steins;Gate erg vet is. Er zit ook een stuk verhaal in dat niet in de anime is geweest, maar wie weet komt dat nog aan bod in de film.
G-senjou no Maou ben ik mee bezig, maar heel veel keuze zit er niet in en er zitten ook bepaalde foute scènes in. Dat heb je bij Steins;Gate niet.
Misschien Chaos;Head? Dat is van dezelfde makers als Steins;Gate. Ik weet niet of je veel keuze hebt, maar misschien weet het je meer te pakken dan Steins;Gate, omdat je bij Steins;Gate het verhaal al grotendeels kent.
Ik denk dat alle visual novels die op de DS buiten Japan op de markt zijn gekomen wel aan die voorwaarden voldoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Zoals je al zei, deze discussie hebben we al wel eens gehad.
Weet iemand nog een leuke, waarbij je veel keuzes kunt maken en niet al te seksueel is? Dan neem ik mijn woorden misschien terug!
Clannad heeft niet echt hele erge bad ends. Hij is wel erg goed en je maakt vaker keuzes dan bij de andere visual novels.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is Clannad ook goed? Dan doe ik een bad end
Starry Sky, succes!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog leuke reverse harems?
Nee, ik heb geen DS of andere consoles.
google?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand nog leuke reverse harems?
Nee, ik heb geen DS of andere consoles.
Ik vond Vampire Knight en Kaichou wa Maido-sama wel leuk, al weet ik niet zeker of dat harems zijn of gewoon shoujodoelgroep-seriesquote:
Emulators zijn er genoeg. De computer equivalenten van de spellen. En ik ga hier geen goedlopende zin van maken dus op hoop van zegen!quote:Nee, ik heb geen DS of andere consoles.
Jeeh, nu kan ik weer Pokemon spelen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:14 schreef robin007bond het volgende:
http://desmume.org/download/ is een goede DS-emulator.
Dat je daar geen DS voor hebt gekocht verbaast me. Alleen voor Pokémon zou het al de moeite waard zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 17:27:07 ]
Verwijder maar gelijk weer. Hyouka is de anime van het seizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
Apollon 1& 2 net gedownload,even straks kijken!
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat je daar geen DS voor hebt gekocht verbaast me. Alleen voor Pokémon zou het al de moeite waard zijn.
De 3DS kan trouwens ook oude DS-spellen spelen. EnIk zit eraan te twijfelen om een 3DS. PSvita of 3DS? Argh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niets van de PSvita, maar dat 3D gebeuren op de 3DS is leuk zolang je perfect stil zit. Anders zit je constant te kutten met die 3D schuifknop. Is mijn ervaring na half uurtje proberen bij een vriend.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik zit eraan te twijfelen om een 3DS. PSvita of 3DS? Argh!
Als je het kan veroorloven, allebei. Weet wel dat het 3D na een tijdje een gimmick wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik zit eraan te twijfelen om een 3DS. PSvita of 3DS? Argh!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je het kan veroorloven, allebei. Weet wel dat het 3D na een tijdje een gimmick wordt. is
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Verwijder maar gelijk weer. Hyouka is de anime van het seizoen.
Zal welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat mijn mening superieur is aan andermans mening.
Jap, laatst gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:32 schreef .Cake. het volgende:
Klipnap, Kore ha Zombie desu ka? OVA al gezien? Best leuk
Plus geweldige ode aan The Cube-serie:
[ afbeelding ]
Zal wel!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef robin007bond het volgende:
Ongelofelijk hoe ze de tweede episode van Hyouka nog leuker kunnen maken. Ook zo'n dikke cliffhanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef wdn het volgende:
Voor de fans:
Dragon Ball Z [01-291] + [13Movie] + [2Sp] + [4OVA] [DBNL] - WS-Jump
Slechts...Poe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de fans:
Slechts...Japanse audio??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij klopt echt! Is uit Haruhi Suzumiyaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk ik dat die vertaling niet klopt...?
... op Animees.nlquote:
Denk je nu echt dat ik dat ga downloaden om dat te controleren?quote:
Wat denk je dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk ik dat die vertaling niet klopt...?
Dan niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik dat ga downloaden om dat te controleren?
Aan de bestandsnamen te zien is het engels.
Je kunt alle bestanden apart downloaden via IRC. Hoef je niet zo veel moeite te doen. 1 episode downloaden en je kunt dan al controleren of het is wat je wilt.quote:
Wow dat is een leuke featurequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt alle bestanden apart downloaden via IRC. Hoef je niet zo veel moeite te doen. 1 episode downloaden en je kunt dan al controleren of het is wat je wilt.
Ik controleerde Mai-Hime pas toen alles klaar was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kunt alle bestanden apart downloaden via IRC. Hoef je niet zo veel moeite te doen. 1 episode downloaden en je kunt dan al controleren of het is wat je wilt.
Kan met torrents natuurlijk ook. Tenzij ze het in een .rar hebben gedaan wat ik steeds vaker ziequote:
Zonde. Maar hey, wees blij dat je er niet voor betaald hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik controleerde Mai-Hime pas toen alles klaar was.
Bleek het Spaans gesubt te zijn
Jij herkent geen sarcasme?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan met torrents natuurlijk ook. Tenzij ze het in een .rar hebben gedaan wat ik steeds vaker zie
Films en TV series downloaden is nog steeds niet illegaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde. Maar hey, wees blij dat je er niet voor betaald hebt
Puntje bij paaltje zitten wij animekijkers echt in een luxepositie. Al onze content is gratis te verkrijgen en mocht het illegaal worden om auteursrechtelijk beschermd materiaal te downloaden, dan nog kunnen wij anime blijven kijken omdat onze series meestal niet hier gelicenseerd zijn.
Ik begreep dat het sarcastisch bedoeld was, waarop ik meer lachwekkend bedoelde dat het met torrents natuurlijk ook kan. Dat je ze met IRC apart kon downloaden was dus overbodig van mij, dat bedoelde ik dusquote:
Dat zijn dan meestal ook geen goede downloads maar virussenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan met torrents natuurlijk ook. Tenzij ze het in een .rar hebben gedaan wat ik steeds vaker zie
Dat klopt. In België zitten die kosten verrekent in je internetabonnement.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef wdn het volgende:
Films en TV series downloaden is nog steeds niet illegaal.
Plus we betalen er voor via belasting op de dragers
Ja dag. Een .rar van 120GB vol met virussen, dat kom je nauwelijks tegen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal ook geen goede downloads maar virussen
Heb ik geen problemen mee met mijn OS!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Een .rar van 120GB vol met virussen, dat kom je nauwelijks tegen.
Sowieso kom je video's in RAR weinig tegen, omdat video's al gecomprimeerd zijn. Dan is een compressie in de vorm van pakketjes niet zo effectief meer. Helaas weet niet iedere uploader dit, waardoor ze tegen beter in toch een .rar maken.
De compressie is wel heel effectief in tekst, programma's, foto's en muziek. Daar kan het soms echt veel ruimte schelen.
Gaat zomaar met mijn persoonlijke gegevens rondgooienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:38 schreef Klipnap het volgende:
Ik vind dat Charlea wel in de OP moet
myanimelist.net/animelist/Charliza
Tsk, ik heb een fatsoenlijk OSquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal ook geen goede downloads maar virussen
Vervelend he!? Vakantie gaat te snel voorbijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef Charlea het volgende:
Okee dan
Ik ga eerst Madoka kijken en daarna Clannad -of allebei- maar eens zien of ik dat er tussen kan passen als elke schooldag vanaf nu van 9 tot 5 is
Waarom is de vakantie afgelopen D:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen die rekening houden met mijn gevoelens <3quote:
Klaar met lezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vervelend he!? Vakantie gaat te snel voorbij
Ik zet je wel even in de OP. Succes met anime kijken. Wat een lange schooldagen heb jij. Pff.
Oh, welke smiley wil je achter je naam hebben?
Madokaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef Charlea het volgende:
[..]
Gaat zomaar met mijn persoonlijke gegevens rondgooien!
Okee dan
Ik ga eerst Madoka kijken en daarna Clannad -of allebei- maar eens zien of ik dat er tussen kan passen als elke schooldag vanaf nu van 9 tot 5 is
Waarom is de vakantie afgelopen D:
Ah Luzac. Dat ken ik. Extreem goed onderwijs.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:15 schreef Charlea het volgende:
[..]
Klaar met lezen.
Ja weet niet of dat gaat lukken D:
Zit op een luzacschool, lang verhaal maar komt er op neer dat je op school je huiswerk maakt, wat voor mij een hele hele grote uitkomst is. Behalve dan de lange dagen, verdomme. Mag klas 5 en 6 als het goed is en ik het overleef wel in één keer doen, dus dat is mijn doel.
Hoop dat ik het anime kijken kan volhouden, maar misschien moet ik noodgedwongen een pauze inlassen, ik zit ook op toneel. Maar ik zal de weekenden benutten
Nog maar 2 maandjes voor mij en dan grote vakantie
ANYWAY de smiley.. what about?
But don't judge me als er niet veel beweging komt in m'n MAL ^^
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Madokaik keek het tijdens de toetsweek, dat zou ik dan weer niet doen.
Madokakoekjes voor jou
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie die met de haarband is overigens
Dat is denk ik een mislukte. Of nou ja, mislukt is wat crue.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Madokakoekjes voor jou
[ afbeelding ]
Ritsu kon niet wegblijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is denk ik een mislukte. Of nou ja, mislukt is wat crue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ken ik. Mensen roepen graag luiheid, maar bij mij was het dus onder andere een noradrenalinegebrek door ADD. Goed goed, een puber is lui. Maar met methylfenidaat is m'n concentratie zoveel beter. Ik ben nog steeds lui, maar ik kan eindelijk m'n leven op orde zetten en niet meer werkstukken een dag van te voren, nacht van te voren gaan maken. Ik stel nog steeds uit, maar het heeft wel geholpen. Samenhangend verhaal, Eliza :pquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah Luzac. Dat ken ik. Extreem goed onderwijs.
Ik kan gewoon geen huiswerk maken. Hoe erg ik me ook probeer te concentreren, het lukt me gewoon niet omdat ik afgeleid word door letterlijk alles. De omstandigheden moeten perfect zijn, anders lukt het me dus niet
Voor mij zou zo'n school ook een uitkomst zijn, maar daar is het nu te laat voor.
Ik heb niet eens geleerd voor mijn eindexamens op de mavo. Wel extreem veel vrije tijd gehad natuurlijk.
Sowieso zit ik best raar in elkaar. Ik heb echt een hekel aan mensen die zelf geen verantwoordelijkheid nemen (schuld van dingen opschuiven aan anderen), maar zelf neem ik eigenlijk ook geen verantwoordelijkheid. Ik schuif dan niet de schuld op anderen, maar toch.
Sterker nog. Zelfs hier op het mbo doe ik het soms slecht, omdat ik simpelweg de opdrachten niet inlever. Ik heb gewoon geen discipline om alles te maken. Zo.. ongelofelijk stom van me. Het is zo simpel en toch vertik ik het te doen.
Gelukkig gaat het op mijn stage erg goed.
Hmja veel mensen zijn van mening dat je op het Luzac je examen 'koopt', (er zitten extreem achterlijke kinders die van hun pappie voor de 3e keer 3vwo moeten doen omdat ze niet willen dat hun kind lager doet) maar voor mij werkt dit. Het is stil, je krijgt een aangewezen uur en je kan kiezen of je gaat zitten kloten met anderen of, je hebt immers toch niks te doen, je huiswerk maken. Aangezien àls ik er eenmaal aan ben begonnen ik het snel afheb, helpt het heel goed. Alleen jammer dat het voornamelijk als school wordt gezien voor kinderen met leerproblemen dus ik ben vaak 'de nerd' maar ach.
LOL, Homerun-chan met Madoka's panties op haar hoofd in het midden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Madokakoekjes voor jou
[ afbeelding ]
Congrats!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ritsu kon niet wegblijven
En he, ik heb nu hetzelfde kapsel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de fans:
Slechts...En dan nog DB en DBGT erbij, en de GT filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Congrats!
Ik moet nog naar de kapper. Ik ben van plan om het te laten doen zoals ik het op de basisschool had. Niet lachen om stomme basisschool-pasjesfotoHmm heeft wat weg van HitlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:38 schreef Charlea het volgende:
Btw ik vond dit nog wel de meest droge scène uit Mirai Nikki. Maar nu eerste ep Madoka kijken.
Tja. Ik heb dus ooit de diagnose PDD-NOS gekregen en eerlijk gezegd heb ik ook begeleiding gehad (die uiteindelijk niets heeft geholpen). Ik twijfel heel erg aan mijn diagnose, omdat ik in sociale omgang wel gewoon goed weet mee te draaien. Daarnaast vind ik sowieso dat labeltjes te snel gegeven worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat ken ik. Mensen roepen graag luiheid, maar bij mij was het dus onder andere een noradrenalinegebrek door ADD. Goed goed, een puber is lui. Maar met methylfenidaat is m'n concentratie zoveel beter. Ik ben nog steeds lui, maar ik kan eindelijk m'n leven op orde zetten en niet meer werkstukken een dag van te voren, nacht van te voren gaan maken. Ik stel nog steeds uit, maar het heeft wel geholpen. Samenhangend verhaal, Eliza :p
Ik weet niet of ze ooit bij mij de mogelijkheid voor ADD hebben onderzocht. Het zou me niet eens verbazen als ik het zou hebben, maar ik ga me sowieso niet opnieuw laten onderzoeken. Voor je het weet zit je weer aan een of ander labeltje vast.
Goed voor je dat je op deze manier wel kan leren.Ahww..quote:Hmja veel mensen zijn van mening dat je op het Luzac je examen 'koopt', (er zitten extreem achterlijke kinders die van hun pappie voor de 3e keer 3vwo moeten doen omdat ze niet willen dat hun kind lager doet) maar voor mij werkt dit. Het is stil, je krijgt een aangewezen uur en je kan kiezen of je gaat zitten kloten met anderen of, je hebt immers toch niks te doen, je huiswerk maken. Aangezien àls ik er eenmaal aan ben begonnen ik het snel afheb, helpt het heel goed. Alleen jammer dat het voornamelijk als school wordt gezien voor kinderen met leerproblemen dus ik ben vaak 'de nerd' maar ach.
Dat je het examen 'koopt' is niet helemaal waar. Als collectieve scholen dezelfde methodes zouden hanteren als Luzac, dan zouden ook veel meer kinderen vwo kunnen doen. Je hebt inderdaad ook veel mensen die met geld over de balk smijten en waarvan hun kind op het nippertje met intensieve begeleiding vwo weet te halen.
Op deze manier weet je hetzelfde te behalen als normaal, dus ik zie er het probleem echt niet van in. Je intelligentie zit (zo ver ik dat kan aflezen op internet dan) wel op vwo niveau, dus het zou zonde zijn als je dat niet zou doen. Dat je als nerd gezien wordt is jammer, maar het is het zeker waard, aangezien je opleiding op dit moment meer waarde heeft dan een sociale status binnen school.
Ik baal eigenlijk als een stekker. Van de oud JOVD-voorzitster heb ik de voorzittershamer en het spandoek gekregen, maar ik ben zo bang dat mijn opleiding in de weg zit. Ik durf geen eens een mail op te stellen naar het landelijk bestuur
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2012 23:51:29 ]
Jeugd Onderwijs VerDoemenis?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja. Ik heb dus ooit de diagnose PDD-NOS gekregen en eerlijk gezegd heb ik ook begeleiding gehad (die uiteindelijk niets heeft geholpen). Ik twijfel heel erg aan mijn diagnose, omdat ik in sociale omgang wel gewoon goed weet mee te draaien. Daarnaast vind ik sowieso dat labeltjes te snel gegeven worden.
Ik weet niet of ze ooit bij mij de mogelijkheid voor ADD hebben onderzocht. Het zou me niet eens verbazen als ik het zou hebben, maar ik ga me sowieso niet opnieuw laten onderzoeken. Voor je het weet zit je weer aan een of ander labeltje vast.
Goed voor je dat je op deze manier wel kan leren.
[..]
Ahww..
Dat je het examen 'koopt' is niet helemaal waar. Als collectieve scholen dezelfde methodes zouden hanteren als Luzac, dan zouden ook veel meer kinderen vwo kunnen doen. Je hebt inderdaad ook veel mensen die met geld over de balk smijten en waarvan hun kind op het nippertje met intensieve begeleiding vwo weet te halen.
Op deze manier weet je hetzelfde te behalen als normaal, dus ik zie er het probleem echt niet van in. Je intelligentie zit (zo ver ik dat kan aflezen op internet dan) wel op vwo niveau, dus het zou zonde zijn als je dat niet zou doen.
Ik baal eigenlijk als een stekker. Van de oud JOVD-voorzitster heb ik de voorzittershamer en het spandoek gekregen, maar ik ben zo bang dat mijn opleiding in de weg zit. Ik durf geen eens een mail op te stellen naar het landelijk bestuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |