Mohammed heilig? Er zijn geen heilige mensen in de Islam, gast weet ten eerste waar je het over hebt, heiligheid behoort alleen tot Allah, dat gezegd hebbende: De Hadiths zijn in vergelijking met de Koran geen Absolute waarheden, maar het werk van mensen, niet te vergeten dat de andere hadiths ook betrouwbaar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Rot toch op man met je goedgelul! Je weet dondersgoed dat ze in betrouwbare hadith nog geen 10 was. Dat is nou jouw zogenaamd heilige man. Oh nee, je gelooft er nu opeens niet meer in hè? Whehe.
Het tiende jaar, de Westerse!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat betreft jaartallen en leeftijden geheel niet, sowieso hadden de Arabieren een eigen jaartelling, zijn ze in de 10e jaar van de Islam opnieuw begonnen met een eigen - Islamitische jaartelling - en heeft de Arabische kalender 2 weken minder dan het Westerse.
Ja maar wie weet was ze als baby al aan iemand beloofd. Dan was je inderdaad op je 9de al langdurig verloofd geweest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:53 schreef Triggershot het volgende:
Plus gegeven dat Aisha voor Mohammed langdurig verloofd was met een ander, maakt het al helemaal onwaarschijnlijk.
Aisha was verloofd met een niet-moslim.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verloofd? Mooi woord voor beloofd door dr vader!
Klopt. Daarom behandel ik ze ook zo. Jij je tegen mij afzetten? Prima dan ga je het beleven ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:56 schreef JaapJapers het volgende:
Meiden die een hoofddoek dragen doen dat om zich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij. Lekker rebels enzo.
Hebben we het eerder over gehad, in de Islam is uithuwelijking ten strengste verboden en moet haar goedkeuring gevraagd worden voor zulke beloftes en of arrangementen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar wie weet was ze als baby al aan iemand beloofd. Dan was je inderdaad op je 9de al langdurig verloofd geweest.
Mwa, ik denk dat er zeker tussen zullen zitten die het doen om zich onaantrekkelijk te maken voor mannen. Zeker als ze broers hebben die geilen op lang, loshangend haar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:56 schreef JaapJapers het volgende:
Meiden die een hoofddoek dragen doen dat om zich af te zetten tegen de Nederlandse maatschappij. Lekker rebels enzo.
Ja joh, het draait allemaal om afzetten tegen jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Daarom behandel ik ze ook zo. Jij je tegen mij afzetten? Prima dan ga je het beleven ook.
Toch zie ik ze vaak met strakke kleding en meer make-up dan bassie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er zeker tussen zullen zitten die het doen om zich onaantrekkelijk te maken voor mannen. Zeker als ze broers hebben die geilen op lang, loshangend haar.
Dat vind ik ook zo raar... Die afkeer van sommige vrouwen voor mannen (Maar uiteraard praten ze nooit met mannen...)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat er zeker tussen zullen zitten die het doen om zich onaantrekkelijk te maken voor mannen. Zeker als ze broers hebben die geilen op lang, loshangend haar.
Toch kwam dat wel voor. Zeker om schulden te vereffenen. En als het een niet-moslim was, was het bij zijn geloof/cultuur misschien niet verboden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hebben we het eerder over gehad, in de Islam is uithuwelijking ten strengste verboden en moet haar goedkeuring gevraagd worden voor zulke beloftes en of arrangementen.
Als je elke dag door je vader, broers neven en de rest van de stam geslagen wordt dan krijg je een afkeer van mannen ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo raar... Die afkeer van sommige vrouwen voor mannen (Maar uiteraard praten ze nooit met mannen...)
Wat een bullshit om dit aan te halen. Heeft er geen reet mee te maken met 99.9% van de gevallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
Als je elke dag door je vader, broers neven en de rest van de stam geslagen wordt dan krijg je een afkeer van mannen ja.
Natuurlijk kwam het voor, zelfs nu komt het voor in vele Aziatische en Afrikaanse landen, alleen als de Islam het verbied en toch wordt het uitgevoerd, moet wel even een onderscheid gemaakt worden tussen beiden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Toch kwam dat wel voor. Zeker om schulden te vereffenen. En als het een niet-moslim was, was het bij zijn geloof/cultuur misschien niet verboden.
Klopt, maar hun mannen vallen alleen op haren. Dat zijn ze niet gewend te zien en is dus spannend. Zoals westerse mannen geil worden van blote borsten, waar bosjesmannen hier niet warm of koud van worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:01 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
Toch zie ik ze vaak met strakke kleding en meer make-up dan bassie.
Vrouwenhandelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
Fuck ik word helemaal naar van die vrouwenhandel.
Maar het kan zijn dat ze daardoor al jaren verloofd was, voordat ze op haar 9 de bij Mo in de kost kwam.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Natuurlijk kwam het voor, zelfs nu komt het voor in vele Aziatische en Afrikaanse landen, alleen als de Islam het verbied en toch wordt het uitgevoerd, moet wel even een onderscheid gemaakt worden tussen beiden.
Als je gaat speculeren kan alles, kan ook dat zij 19 was en gek werd als ze Mohammed niet zag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar het kan zijn dat ze daardoor al jaren verloofd was, voordat ze op haar 9 de bij Mo in de kost kwam.
Dus door evolutie in combinatie met de Islam zijn arabische vrouwen overbehaard geworden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, maar hun mannen vallen alleen op haren. Dat zijn ze niet gewend te zien en is dus spannend. Zoals westerse mannen geil worden van blote borsten, waar bosjesmannen hier niet warm of koud van worden.
Ligt er naar net aan wat jou wijsgemaakt is over wat sexy is en wat niet.
Dont feed enzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een bullshit om dit aan te halen. Heeft er geen reet mee te maken met 99.9% van de gevallen.
We kunnen moeilijk ontkennen dat er zeer veel geweld tegen vrouwen bestaat in jullie Islamitische cultuur. De blijf-van-mijn-lijf huizen zitten vol met Islamitische vrouwen.quote:
Geweld en misbruik van vrouwen is een universeel probleem, bij lange na niet beperkt tot de moslims, integendeel. Mohammed heeft nooit met geen vinger een van zijn vrouwen geslagen en heeft zich hier tegenover dus ook fel tegen gesproken, dat er moslims zijn die hun vrouwen slaan maakt het geen 'Islamitische' cultuur, evenmin dat er Nederlanders zijn die hun vrouwen slaan maakt het geen 'Nederlandse' cultuur, maar vooral in termen van 'jullie' denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:16 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk ontkennen dat er zeer veel geweld tegen vrouwen bestaat in jullie Islamitische cultuur. De blijf-van-mijn-lijf huizen zitten vol met Islamitische vrouwen.
Huh?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:13 schreef JaapJapers het volgende:
[..]
Dus door evolutie in combinatie met de Islam zijn arabische vrouwen overbehaard geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |