doei basquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:06 schreef Studiotje het volgende:
Jeuj! Allemaal faalafbeeldingen!Maar ja....
Ik ben nu echt weg bij de McD! Dus hierbij ook de groeten.
Jep. 150%quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:06 schreef misz--kelliej het volgende:
Hoi collegae, even snel een vraagje!
Tweede paasdag volgens McDonalds Nederland, een feestdag of niet? Thanks vast voor jullie antwoord =D
Jij hebt ook recht op de 150% dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:31 schreef misz--kelliej het volgende:
Mijn officieele functie bij de McDonalds, zoals het op het loonstrookje staat in ieder geval, is BBL Crewtrainer III, als je hier iets mee kunt verder?
Daarnaast heb ik van mijn oude restaurantmanager gehoord dat als je vanaf een bepaalde datum in dienst bent, je sowieso recht hebt op die toeslag (omdat we toen van franchise naar HK gingen ofzo, ik weet het allemaal niet precies, maar zoiets was het)
Half uur voor, half uur na en tijdens je werk. Tevens ook alleen maar voor jezelf, dus je kan geen eten meenemen naar huis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met personeelskorting? Alleen in de pauzes of altijd zolang ik maar bij mijn filiaal eet?
HAHAAHAHAHA!!!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:28 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Half uur voor, half uur na en tijdens je werk. Tevens ook alleen maar voor jezelf, dus je kan geen eten meenemen naar huis.
Dat zijn de officiële regels ja..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:28 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Half uur voor, half uur na en tijdens je werk. Tevens ook alleen maar voor jezelf, dus je kan geen eten meenemen naar huis.
Aaack :|quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de officiële regels ja..
Weet niet van andere managers, maar wanneer ik shift heb geldt dat voor de crew.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zijn de officiële regels ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |