Vanwege de vezels denk ik zo. B en C hebben dat ook aangeraden gekregen. Die hadden ook vaak problemen. C kreeg zelfs vezelzakjes. En dat hielp wel. Maar vooral regelmaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat wel ja maar toch hebben dokters me jarenlang verteld dat ik juist volkorenbrood moest eten omdat dat beter voor me zou zijn maar gelukkig ben ik eigenwijs
Mooi conceptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben treinkaartjes aan het hamsteren. Nu maar hopen dat ik ze op tijd opmaak.
[..]
Zeker slim!
Hier is trouwens wel een links café dat in het weekend een menu aanbiedt voor een paar euro.
Helaas wel altijd vegetarisch of veganistisch, maar concept is prima en het smaakt ook erg goed. Biologisch spul van de boeren hier. Iedereen eet dan wat de pot schaft. Als er over is, mag je een tweede of derder keer opscheppen. Als je meehelpt afwassen, hoef je niet te betalen.
32 uur in de weekquote:
Heb ik ook regelmatig gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vanwege de vezels denk ik zo. B en C hebben dat ook aangeraden gekregen. Die hadden ook vaak problemen. C kreeg zelfs vezelzakjes. En dat hielp wel. Maar vooral regelmaat.
Trouwens, je moet echt volkorenbrood hebben. Bruinbood bevat vrijwel geen vezels. Wel kleurstoffen
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
en het gevolg is helaas wel dat ze ook heel heftig tegen deodorant zijn.
Zelfde als wat je nu hebt dus, of werk je korter dan 8 uur op een dag?quote:
Maar is de frequentie het probleem of de consistentie? De frequentie toch niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
32 uur in de week
[..]
Heb ik ook regelmatig gehadMaar mijn probleem is juist dat ik eerder te vaak ga dan te weinig dus dan moet ik juist niet teveel vezels innemen
Ja echt, MaJo kan het be-amen. Wel een leuke tent verderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Het is heel erg links, maar ik durf daar best wel met een Esprit-blousje te gaan zitten (als ik die had).
Zelfde als nu jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Het is heel erg links, maar ik durf daar best wel met een Esprit-blousje te gaan zitten (als ik die had).
[..]
Zelfde als wat je nu hebt dus, of werk je korter dan 8 uur op een dag?
Het lijkt me wel een stressvolle baan.
Beidenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar is de frequentie het probleem of de consistentie? De frequentie toch niet?
Ik ga een boterham snacken en TV kijken.
Ja de ACU is tofquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt, MaJo kan het be-amen. Wel een leuke tent verder
Dat zou fijn zijn. Een nieuwe start.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:01 schreef MaJo het volgende:
Maar ik denk dat ik ook wel weer energie krijg van een baan die ik echt leuk vind.
Zekerquote:
Dan til je dus wel op de juiste manierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens spierpijn aan mijn kont. Dat schoonmaken is een ass-workout.![]()
Wel gek, want ik heb vooral veel dingen getild en had verwacht dat ik een zere rug zou hebben.
* Hawaii_Tim heeft nu een beeld van de eigen mentale picture van wyccie in sexy schoonmakersoutfitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef wyccie het volgende:
Ik heb trouwens spierpijn aan mijn kont. Dat schoonmaken is een ass-workout.![]()
Wel gek, want ik heb vooral veel dingen getild en had verwacht dat ik een zere rug zou hebben.
Kan ook mooi zijn. Een vrouw in een herenoverhemd kan ook iets sexy's hebbenquote:
Dat heb ik niet gezien. Ik was toen buiten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef MaJo het volgende:
Eerst nog een vraag voor wyccie: dat meisje dat bij de dodenherdenking een gedicht voorlas had echt een freaky oogafwijking waarbij haar ogen heel snel van links naar rechts schieten. Wat is dat
Kan inderdaad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan ook mooi zijn. Een vrouw in een herenoverhemd kan ook iets sexy's hebben
Ah, het is meer mensen opgevallenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:10 schreef MaJo het volgende:
Eerst nog een vraag voor wyccie: dat meisje dat bij de dodenherdenking een gedicht voorlas had echt een freaky oogafwijking waarbij haar ogen heel snel van links naar rechts schieten. Wat is dat
Dat zou het kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien. Ik was toen buiten.
Klinkt als een nystagmus. Dat krijg je ook wanneer je op een bureaustoel rondjes draait en dan opeens stopt. Je ogen schieten dan door. Of wanneer je vanuit de trein uit het raam kijkt.
Normaal gesproken zou je dat niet moeten hebben.
Op de Wiki staat een leuk gifje:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nystagmus_%28aandoening%29
Het was ook niet echt te missenquote:
Volgens mij is het in dat gifje een fysiologische nystagmus. De persoon is naar iets op een scherm aan het kijken dat steeds wegschuift.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:21 schreef MaJo het volgende:
Alleen ging het bij dit meisje veel sneller dan in het filmpje
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:56 schreef lubje25 het volgende:
Had 25 a 30 man binnen om 20:00 uur. Ze hielden allemaal netjes 2 minuten stil
Ik zou zeggen, lees je eigen posts nog eens na op een moment dat je kalm bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus als ik mensen de waarheid wil vertellen, heet dat ineens verontrustend?
Dan wil ik nog iets verontrustends zeggen: ik ga de komende maanden/jaren op vakantie.
Helpen er behalve B nog meer mensen mee? Is het voor het huisje waar C+L mogelijk in kunnen?quote:
We hebben een briljante Koninginnedag gehadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:54 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen. Ik ga een pot koffie zetten.![]()
![]()
Balen van het weer trouwens.
Nee, vierde of vijfdequote:
Ik weet niet hoeveel ouder Red is geworden sinds hij Jair heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er hier al 50+ ers die zich aangesproken dienen te voelen, of komen we nog niet verder dan veertigers?
Absoluut.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
We hebben een briljante Koninginnedag gehad
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ouder Red is geworden sinds hij Jair heeft
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Nederland viert de vrijheid
Dat bevrijdingsvuur, heb ik de afgelopen jaren nou iets gemist of is dat nieuw
Ik lig vanavond in bad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie, mocht je vanavond in Breda in de stad zijn dan ben ik daar live te bewonderen
met een vriend van me (die niet ver van jou af woont) naar de stad. Biertje drinkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lig vanavond in bad.
Wat ga je doen in Breda?
ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef Soempie het volgende:
Heeft hier iemand The hunger games gelezen? Ik kom de boeken steeds tegen en verschillende mensen die het geweldig vinden, waardoor ik er juist niet aan begin. Datzelfde had ik dus ook met HP en De Millennium-trilogie.
Ik wil ze ook nog lezen maar het staat me ook een beetje tegen omdat het zo gehyped wordt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef Soempie het volgende:
Heeft hier iemand The hunger games gelezen? Ik kom de boeken steeds tegen en verschillende mensen die het geweldig vinden, waardoor ik er juist niet aan begin. Datzelfde had ik dus ook met HP en De Millennium-trilogie.
Ets en ik amuseren ons met de posts van Soempie. MMs clubje heeft gewonnen, IARL speelt Ocean's Eleven na, Ofyles2 is nog steeds maf en paranoïde, C4 werkt in de nacht, Diaan heeft pijn aan haar voet, wyccie ontkent sexy schoonmaakkleren te dragen en Nem vindt dat je de rest zelf maar op moet zoeken als het je zoveel interesseert.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:36 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Zwitserland was tof. Iemand een samenvatting van de afgelopen week hier?
da's niet fijn Lotusssquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag 2x naar mijn Ventolin moeten grijpen. Ben kapot!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ets en ik amuseren ons met de posts van Soempie. MMs clubje heeft gewonnen, IARL speelt Ocean's Eleven na, Ofyles2 is nog steeds maf en paranoïde, C4 werkt in de nacht, Diaan heeft pijn aan haar voet, wyccie ontkent sexy schoonmaakkleren te dragen en Nem vindt dat je de rest zelf maar op moet zoeken als het je zoveel interesseert.
Zelfs na 1,5 km fietsen was ik zo buiten adem dat mijn longen zeer deden.... ok ik had nooit echt conditie maar dit is wel heel ernstigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's niet fijn Lotusss
Ik heb vroeger Ventolin gehad, amar dat was tijdens mijn lagere en middelbare school, daarna heb ik het nooit meer nodig gehad.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2123741/43ef9c18/nederlandse_versie_clip_de_beastie_boys.html
Nederlandse videoclip bij Sabotage (Beastie Boys )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ja, maar hoe had jij dat dan gedaan? Moeten de banken eerst achter de schermen werken tot ze dé oplossing hebben, terwijl ondertussen de skimmers hun slag kunnen slaan? Dan wordt daar weer over geklaagd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rabobank zet pinpassen buiten Europa uit
Moet je daar weer aan gaan denken....
Typisch geval van symptoombestrijding. Ze kunnen niet voorkomen dat er geskimd wordt dus gaan we het op deze manier oplossen. Wat een zwaktebod.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo maar eens vertrekken naar Breda
Soempie, mocht je een of andere halve zool bij je door de straat zien rijden....Ik weet hoe je eruitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel plezier vanavond!In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Huisarts kan er buiten aanpassing van de medicatie (nog) niet veel over zeggen, dus heb ik zelf maar besloten een afspraak te maken met een fysiotherapeut zodat ik mbv haar een "beweegplan" op kan stellen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je nog een of ander oefenprogramma meegekregen om hier wat aan te doen of moet het puur op medicatie?
Wanneer weet je zeker of het astma of COPD is?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef Lotusss het volgende:
Huisarts kan er buiten aanpassing van de medicatie (nog) niet veel over zeggen, dus heb ik zelf maar besloten een afspraak te maken met een fysiotherapeut zodat ik mbv haar een "beweegplan" op kan stellen.
Het is B's nieuwe huis. Derhalve hoopte ik toch wel dat 'ie meedeedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:03 schreef Soempie het volgende:
Helpen er behalve B nog meer mensen mee? Is het voor het huisje waar C+L mogelijk in kunnen?
Ah, oke.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is B's nieuwe huis. Derhalve hoopte ik toch wel dat 'ie meedeed
C+L zijn wel met een makelaar bezig.
Over een week of 5. Dan krijg ik een tweede longfunctietest bij de huisarts en adh van die resultaten zou het duidelijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer weet je zeker of het astma of COPD is?
En wat zegt je gevoel?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:33 schreef Lotusss het volgende:
Over een week of 5. Dan krijg ik een tweede longfunctietest bij de huisarts en adh van die resultaten zou het duidelijk moeten zijn.
Vader is al 9 jaar dood, moeder rookt nog steeds. Maar ik woon al 5 jr niet meer thuis en zo vaak kom ik er niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
En wat zegt je gevoel?
Jij had zelf nooit gerookt, maar je ouders roken wel als ketters, zei je toch?
Ik neem even aan dat je niet meer thuis woont, maar weten ze van je longprobleem? Zijn zij bereid te stoppen met roken?
Ik vind het zo sneu voor je, als het inderdaad COPD is, dat jij de dupe moet zijn van het rookgedrag van je ouders.
Ik denk dat de gezondheid van je eigen vriendin toch wel een mooie motivatie is om te stoppen. En met jouw steun moet hij toch wel een eind komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef Lotusss het volgende:
Woon ruim een jaar samen met ErwinRommel, maar sinds dat hij ervan weet, rookt hij ook zoveel mogelijk buiten of onder de afzuigkap. Hij wil dit jaar stoppen, maar dat moet ik nog zien.
Klopt, maar de graphics zijn dus zo dat wanneer je met je muis naar rechts beweegt, je met je beeld meebeweegt. Het is voor mij dus een beetje zoals in een onrustige auto zitten.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je ook erg gevoelig voor zeeziekte?
Dan is een 3D film zeker ook niks voor jou?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ben nu nog steeds niet helemaal lekker, en ik heb maar 5 minuutjes gespeeld.
Ha jah!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Soempie het volgende:
Is dat dat spel dat begint met een lange trap en een soort tuinhuis? Ik kwam niet eens verder dan dat namelijk.
Nee, daar kan ik wel tegen, maar vind ik gewoon geen moer aan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
Dan is een 3D film zeker ook niks voor jou?
Wrijf het er maar even inquote:
uiteraard jaloersquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de kenners..ik denk dat ik straks eens heel hard ga genieten van een lichtgerijpte Westvleteren 12
Tof is ie hequote:
sorryquote:
Dat is ook wel echt warm jaquote:
vannochtend verbrand bij de installatie ceremonie. ik was vlaggedraagster voor nederland, moest er Nederlands uitzienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt warm jaIk wil ook weer lekker weer
Topless, op klompen en een joint in je mond?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vannochtend verbrand bij de installatie ceremonie. ik was vlaggedraagster voor nederland, moest er Nederlands uitzien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Topless, op klompen en een joint in je mond?
neuh bloemetjes jurk en twee vlechtjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Topless, op klompen en een joint in je mond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |