Neerlands' hoop in bange dagen ...quote:
ja ik had hem ff niet verwacht zeg maar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:18 schreef LaPeach het volgende:
iedereen was op jou aan het wachten denk ik
goede nummers!quote:
quote:
Constant aan het bijlezen. Elke keer als ik even weg ben s et onderwerp alweer veranderd :pquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Constant aan het bijlezen. Elke keer als ik even weg ben s et onderwerp alweer veranderd :p
daarvoor is het toch sc of niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Constant aan het bijlezen. Elke keer als ik even weg ben s et onderwerp alweer veranderd :p
Met de s van speed toch...quote:
* bukt voor overvliegende knuppel *quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met de s van speed toch...
WTF wat voor een herrie was dat?!? Moet ik een inbreker slaan?
huh herrie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met de s van speed toch...
WTF wat voor een herrie was dat?!? Moet ik een inbreker slaan?
Bonkbonkbonk... Hmmm naja t was vast iets andersquote:
Met piepgeluiden erbij?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bonkbonkbonk... Hmmm naja t was vast iets anders
trusten!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:30 schreef Merlijn het volgende:
slaap lekker allemaal... ik ga ook bedje in....
Mijn gps is van slag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heeee Miniem! Ben je verdwaald jonge!
Doh wat ist?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neh, kan niet slapen.
Voel me niet zo fijn
slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:30 schreef Merlijn het volgende:
slaap lekker allemaal... ik ga ook bedje in....
*knuf* dan ben je hier in fhf wel in het goede topicquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:37 schreef Miniem het volgende:
[..]
Behoefte aan een meisje denk ik
En verder weinig liefde.
welkom dan maar??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*knuf* dan ben je hier in fhf wel in het goede topic
Lief, ik ga weer proberen te slapen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*knuf* dan ben je hier in fhf wel in het goede topic
Hahahaha nee geen seksende buren...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha nee geen seksende buren...
Sorry buuf!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahaha nee geen seksende buren...
Lol.. achja, ik zag wat over motors, dus effe kijken hè!quote:
eerlijk? liever dit weer dan een brandende zon tijdens het hardlopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lol.. achja, ik zag wat over motors, dus effe kijken hè!
Wel balen dat het zulk *&^#-weer is..
Zeg, de mannen willen graag motorrijden ja..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerlijk? liever dit weer dan een brandende zon tijdens het hardlopen
je mag Merlijn vervoeren om me tijdens de marathon te kunnen fotograferenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, de mannen willen graag motorrijden ja..
Gaan we doen ook! De 11 stedentocht in 3 uur. Makkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, de mannen willen graag motorrijden ja..
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
je mag Merlijn vervoeren om me tijdens de marathon te kunnen fotograferen
Ehm.. ik heb effe wat gemist geloof ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gaan we doen ook! De 11 stedentocht in 3 uur. Makkie.
dan leen je die van vannellequote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]![]()
Daarvoor heb ik geen geschikte motor...
Volgens mij had je daar al een paar anderen voor gecharterd toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:15 schreef DJMO het volgende:
Ook goedals jij dan aan de finish staat om Vaarwel Verleden van Nick en Simon te zingen als ik finish vind ik alles best
* Papabear gaat ook bij de drinkpost staanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij had je daar al een paar anderen voor gecharterd toch?
Merlijn en Belle gaan zingen, Papabear Rucky doet de massage achteraf, Merlijn maakt foto's, vannelle rijdt motor..
Ik kan bij de drinkpost gaan staan onderweg? Koffie?
Of moet ik maar mee gaan lopen: http://nieuws.nl.msn.com/(...)e-leven-al-met-jaren
Fijn om te weten dat er iemand is om de lege bekertjes op te vangen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear gaat ook bij de drinkpost staan
Volgens mij deed Rucky het ererondje door Rotterdam met DJMO op z'n schouders? Hmmz..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear gaat ook bij de drinkpost staan
Oef, het zou geen gek idee voor me zijn, hardlopen..quote:
kwestie van trainen! ik ben ook begonnen met een knieblessure vijf weken terug (vraag maar aan PB hoe ik er bij liep (was nog voor de bowling meet) ... vier weken later loop ik netjes vijf k in 35 mins.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij deed Rucky het ererondje door Rotterdam met DJMO op z'n schouders? Hmmz..
[..]
Oef, het zou geen gek idee voor me zijn, hardlopen..
Alleen heb nogal snel last van m'n knieën, denk dat ik beter kan gaan fietsen dan..
Hmmz.. misschien heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
kwestie van trainen! ik ben ook begonnen met een knieblessure vijf weken terug (vraag maar aan PB hoe ik er bij liep (was nog voor de bowling meet) ... vier weken later loop ik netjes vijf k in 35 mins.
meerdere opties openhouden is altijd goed !quote:
*geeft jk een schop onder z'n hol en ziet hem een strike maken op de bowlingbaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. misschien heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig..
Maar ik moet ook nog fietsen met Yska!
* JK1982 voorlopig geen bowlingbal meer kan zien...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
*geeft jk een schop onder z'n hol en ziet hem een strike maken op de bowlingbaan
Ik zie je wel langs komen. maar als ik koffie voor jan lul hebt gezet dan mep ik je in elkaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:45 schreef DJMO het volgende:
ik ga slapen .. ik heb het koud :/
morgen Rotterdam toem'n oude wijk eens doorlopen en wellicht even hoi zeggen in het stamcafe van m'n vader .. kijken wie er allemaal nog zijn van vroeger en m'n twee boys laten zien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie je wel langs komen. maar als ik koffie voor jan lul hebt gezet dan mep ik je in elkaar.
Correct! En ik heb nog een wedstrijd te lopen met DJMO!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. misschien heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig..
Maar ik moet ook nog fietsen met Yska!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zie je wel langs komen. maar als ik koffie voor jan lul hebt gezet dan mep ik je in elkaar.
kind, ik zou maar serieus gaan trainen, want ik loop jou en m. en grandioos uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Correct! En ik heb nog een wedstrijd te lopen met DJMO!
Ooo dat maakt me geen reet uit :p ik hoef over een jaar geen 42 km te lopen :pquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
kind, ik zou maar serieus gaan trainen, want ik loop jou en m. en grandioos uit
* 20 euro op Yska inzetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
En ik jou terwijl ik een rugzak met 40 kilo draag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een buik?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik jou terwijl ik een rugzak met 40 kilo draag.
* Rucky gekookte eitjes en broodjes erbij zet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:15 schreef maffemuts het volgende:
Mogguh!
*schuift koffie thee en warme choco op de SC-FHF tafel*
De thee stond toch al op tafel?of was je de groene thee vergeten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:22 schreef Rucky het volgende:
* Rucky terug naar de keuken rent omdat hij de thee voor belle is vergeten.![]()
De groene thee voor jou idd. De gewone thee is voor de rest van het klootjes volk hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
De thee stond toch al op tafel?of was je de groene thee vergeten?Wel lief
Wow wat een goede zorgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
De groene thee voor jou idd. De gewone thee is voor de rest van het klootjes volk hier.
Beschuitje met aardbeien erbij?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha Rucky is ook een mooie. Mij 2 weken geleden uitlachen omdat ik Bassie en Adriaan aan het kijken was, zit meneer zelf nu Maya de Bij te kijken, godmiljaar!
Maja de Bij heeft iig wel een hoog niveau hoor en is educatief heel zinvol.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha Rucky is ook een mooie. Mij 2 weken geleden uitlachen omdat ik Bassie en Adriaan aan het kijken was, zit meneer zelf nu Maya de Bij te kijken, godmiljaar!
Ik heb nog het één en ander achter gehouden voor de uitslapers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen LaPeach! Schuif je ook aan bij het ontbijt (als Rucky en Muts nog iets over hebben gelaten)
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog het één en ander achter gehouden voor de uitslapers.
Nou ik zat net eens te snuffelen maarre heerlijk die beschuitjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:49 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen LaPeach! Schuif je ook aan bij het ontbijt (als Rucky en Muts nog iets over hebben gelaten)
Oeeeh lekkaaah!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
[ [url=http://www.healthypeople.nl/healthypeople_object_upload/Sinaasappelsap-Fotolia_12170082_S[1]-klein2.jpg]afbeelding[/url] ]
Zullen jullie ook wel zin in hebben.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja lekkere energieboost. Dus met mijn kont van de bank af, aankleden, opruimen en cadeautje inpakken. Mijn opa en oma zijn 55 jaar getrouwd en geven zo een bbq (duimen voor goed weer dus) en ik zt te bedenken wat ik ze moest geven totdat ik op mijn werk langs de bruistabletten liep. Nu worden het dus 55 rollen bruistabletten x 30 = 1650 bruistabletten. Nou met ieder een kunstgebit komen ze vast heel ver. En oma is normaal een koopjesjager en heeft een dikke voorraad dus die zal er de grap wel van in zien
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ja lekkere energieboost. Dus met mijn kont van de bank af, aankleden, opruimen en cadeautje inpakken. Mijn opa en oma zijn 55 jaar getrouwd en geven zo een bbq (duimen voor goed weer dus) en ik zt te bedenken wat ik ze moest geven totdat ik op mijn werk langs de bruistabletten liep. Nu worden het dus 55 rollen bruistabletten x 30 = 1650 bruistabletten. Nou met ieder een kunstgebit komen ze vast heel ver. En oma is normaal een koopjesjager en heeft een dikke voorraad dus die zal er de grap wel van in zien
Gefeliciteerd met je opa en oma.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
We zien de foto wel verschijnenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:41 schreef DJMO het volgende:
gratzzz yska!
Rucky: 'k ben onderweg, je ziet me straks wel verschijnen ... iets later dan verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:45 schreef Rucky het volgende:
Hij staat goed bij haar trainingsjas.Ohh het is de roze geworden dus?? MooiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is nothing permanent except change.
Achja dergelijke grapjes zitten in de familiequote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]nou die hoeven niet bang te zijn dat ze geen bruistabletten meer hebben
![]()
Maar gefeliciteerd Yska!![]()
zal duimen voor mooi weer
vind hem wel leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Achja dergelijke grapjes zitten in de familiehet zonnetje begint hier keihard te schijnen. Dat is mooi! Want wij gaan vanavond na de bbq nog naar het bevrijdingsfestival :p
Ik hoop het niet want dan staat er zo een verregende DJMO en kinderen aan de deur.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:52 schreef belle1608 het volgende:
[..]
vind hem wel leuk
heel veel plezier hier is het bewolkt en zal straks (volgens buienradar) wel een buitje nog gaan vallen..
haha ja ik vind het ook wel humor hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Achja dergelijke grapjes zitten in de familiehet zonnetje begint hier keihard te schijnen. Dat is mooi! Want wij gaan vanavond na de bbq nog naar het bevrijdingsfestival :p
Bij jullie wordt het vanaf 6 u sowieso beter.. Hier hebben we geluk volgend mij want het komt niet verder dan drenthequote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
haha ja ik vind het ook wel humor hoor![]()
ik gun je het mooie weer!!,![]()
hier is het grijs maar ok
Volgens mij is nu iedereen snel naar de winkel aan het rennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij jullie wordt het vanaf 6 u sowieso beter.. Hier hebben we geluk volgend mij want het komt niet verder dan drenthe
Nou dat is mooi toch, lekker van genieten nu het nog kan!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Bij jullie wordt het vanaf 6 u sowieso beter.. Hier hebben we geluk volgend mij want het komt niet verder dan drenthe
quote:
Als je twijfelt moet je gewoon bellen dan hoor je vanzelf wel of je een afspraak moet maken of dat er niets aan de hand is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb al een tijdje allememaggies pijn aan mn boobieselke aanraking of beweging doet zeer.. Nu kan het komen omdat ik tijdelijk ben gestopt met de prikpil, maar toch twijfel ik om de dokter maandag te bellen
Hoi Jaleesa, alles weer een beetje goed?quote:
quote:
hahahaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:12 schreef Rucky het volgende:
DJMO steekt één voet erin, die past prima zegt ze.
DJMO wraak neemt.quote:
slijmbalquote:
Geweldig Yska! ik denk idd wel dat je opa en oma daar de humor wel van inzienquote:
Ohh wat crea!! erg leuk zo, opa en oma zullen blij zijnquote:
In het midden ziet u 55 rollen bruistabletten voor het kunstgebit. Aangezien Opa en Oma 55 jaar getrouwd zijnquote:
Yup, alleen nog even kijken of ik het wel mag hebben, omdat weissman nog niet heeft gereageerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:47 schreef vannelle het volgende:
Ik ben lief.![]()
Maar het is geregeld begrijp ik?
Hij is ook voor jaleesa denk ik, bij geen contakt met weissman kan ik evt iets proberen te regelenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:52 schreef vannelle het volgende:
weissman is nu actief volgens mij, anders stuur je'm ff een pm.
Ik had iig de indruk dat ie voor jou was
er is ook een ander topic van hem waar hij echt een tv meubel aanbied, misschien dat iets meer voor je??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben ook niet op zoek naar iets heel speciaals, alleen een kastje waar ik een tv op kan zettenwant zolang ik dat niet heb kan ik ook niet langs rucky
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:55 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hij is ook voor jaleesa denk ik, bij geen contakt met weissman kan ik evt iets proberen te regelen
Ik heb evt. z'n telefoonnummer maar nu is afwachten denk ik het beste, wie weet is ie gewoon ff een paar minuutjes weg.quote:
Die gaat niet tussen mn muur en bed passen ben ik bangquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef LaPeach het volgende:
[..]
er is ook een ander topic van hem waar hij echt een tv meubel aanbied, misschien dat iets meer voor je??
ja die heb ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb evt. z'n telefoonnummer maar nu is afwachten denk ik het beste, wie weet is ie gewoon ff een paar minuutjes weg.
ohh ok ja dat is jammer dan idd.. nouja hopen dat dit kastje het gaat worden danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die gaat niet tussen mn muur en bed passen ben ik banghad ik vorige keer ook naar gekeken..
nou hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:14 schreef vannelle het volgende:
Eindelijk gaat het eens over FHF
Hoe'st met de kleine Jalees?
Supergoed! Weer zo goed als gezond.. Merk alleen wel dat hij sneller moe os dan normaal, maar dat komt nog wel!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:14 schreef vannelle het volgende:
Eindelijk gaat het eens over FHF
Hoe'st met de kleine Jalees?
Vrij normaal na zo'n ziekte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Supergoed! Weer zo goed als gezond.. Merk alleen wel dat hij sneller moe os dan normaal, maar dat komt nog wel!
* vannelle hoopt mee, zou er zelf blij van worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
nou he![]()
en er gaan weer mensen blij gemaakt wordenhoop ik
Ja, ben echt zo blij dat het weer goed gaat!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vrij normaal na zo'n ziekte.
Het gaat iig de goede kant op en dat is fijn.
Kan ik me goed voorstellen, ik weet nog goed hoe ik me voelde toen er iets serieus met m'n dochter aan de hand was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, ben echt zo blij dat het weer goed gaat!
Ja logisch je staat machteloos toe te kijken en kan zelf niks doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, ik weet nog goed hoe ik me voelde toen er iets serieus met m'n dochter aan de hand was.
Gevoel van onmacht is waardeloos, sucks bigtime
Niks rottiger dan dat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja logisch je staat machteloos toe te kijken en kan zelf niks doen
Heeft Deniz ook gehad, neusamandelen werden geknipt, toen ik 10 minuten later weer naar hem toe mocht zat alles onder het bloed en kwam er uit zijn mond/neus nog allemaal bloed.. Ik was zwaar in paniek.. Maar dat scheen dus normaal te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef vannelle het volgende:
Ik ben wat dat betreft een watje.
Ik was er bij toen m'n dochter onder narcose werd gebracht en zag haar wegzakken.
Vreselijk moment, ik moest haar uit handen geven. Toevertrouwen aan een onbekende.
Ik moest bekant janken.....
Voor een amandeloperatie!!!!![]()
Conclusie: Ik ben een watje.
* Merlijn emmer water over Vannelle gooit om af te koelen en macaroni daarvoor in de plaats in de pan doetquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:06 schreef vannelle het volgende:
Macaroni hierzo
* vannelle is druk kokende, nog 4 minuten
kook jij of je macaroni?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:06 schreef vannelle het volgende:
Macaroni hierzo
* vannelle is druk kokende, nog 4 minuten
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dank je! Zelfs de eerste lukte, terwijl die gewoon standaard 'hoort' te mislukken natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd lachen als Rucky gekke bekken trekt
Dit is een veel mooiere foto inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:43 schreef Rucky het volgende:
* Rucky uit Blijdorp is.
[ afbeelding ]
Onze heldin.![]()
Dan doe ik er nog één waarop ze lacht.quote:
....quote:Pappa, dat is een "snotbad"
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Merlijn het volgende:
Uit de badkamer zojuist:
[..]
....
groen badschuim
Pannenkoekenspecialist hiero:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dank je! Zelfs de eerste lukte, terwijl die gewoon standaard 'hoort' te mislukken natuurlijk
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pannenkoekenspecialist hiero:
De pan moet flink warm zijn, dan lukt de 1e ook.
Draai jij ze ook om door ze in de lucht te flippen?
* vannelle denkt met weemoed terug aan smurfensnotquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Merlijn het volgende:
Uit de badkamer zojuist:
[..]
....
groen badschuim
Grappige is: veel mensen denken dat dat moeilijk is.quote:
Jij niet dan?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Grappige is: veel mensen denken dat dat moeilijk is.
Met een spatel omdraaien is veeeeeel moeilijker!
Yep alhoewel dat wel heel lang geleden isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle denkt met weemoed terug aan smurfensnot
Wie kent dat nog?
Uhm nee haha *bakt ook nooit pannenkoeken* schoonpaps kan dat veel beter!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
Yep alhoewel dat wel heel lang geleden is
Vroegah! Toen je poep nog met lange "OE" schreef.....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij niet dan?
[..]
Yep alhoewel dat wel heel lang geleden is
Dat is de enige manier die ik kenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Pannenkoekenspecialist hiero:
De pan moet flink warm zijn, dan lukt de 1e ook.
Draai jij ze ook om door ze in de lucht te flippen?
Oee nog meer foto's!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef DJMO het volgende:
even heel snel:
speciaal voor vannelle:
[ afbeelding ]
een wolf!
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oee nog meer foto's!!Hier is het droog gebleven, in R'dam niet?
Zeg MO, kon je nou echt even niet de lens van de camera schoon maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef DJMO het volgende:
even heel snel:
speciaal voor vannelle:
[ afbeelding ]
een wolf!
Er zit glas voor jongequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg MO, kon je nou echt even niet de lens van de camera schoon maken?
Slap excuus.....quote:
Geweldig!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef DJMO het volgende:
even heel snel:
speciaal voor vannelle:
[ afbeelding ]
een wolf!
DJMO onthoudt alles! Gewoon eng....quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geweldig!!!
Vind het trouwens verbazend dat je dat onthouden hebt. Respect!
* heeft daar ook last van *quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
DJMO onthoudt alles! Gewoon eng....![]()
Hmmmmz. Ik ben mezelf niet helemaal geloof ik vandaag...
Dat je niets vergeet?quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:01 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag ook mezelf niet, ben liever dan dat ik dacht dat ik kon.
Die lees ik nu voor de 5e keer en nog snap ik hem nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:01 schreef vannelle het volgende:
Ik ben vandaag ook mezelf niet, ben liever dan dat ik dacht dat ik kon.
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die lees ik nu voor de 5e keer en nog snap ik hem niet
hij heeft ontdekt dat hij heel erg lief kan zijn en dat had hij niet verwachtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kijk DWDDquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:04 schreef Rucky het volgende:
O![]()
Op rtl7 heb je dropzone en dat is wel een aanrader.
Dan kom je Dropzone maar eens bij mij kijken. Die staat hier in de kast.quote:
* Merlijn kopieert net Sherlock Holmes naar nasje...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan kom je Dropzone maar eens bij mij kijken. Die staat hier in de kast.
* belle1608 heeft Alice in Wonderland op haar NAS staan (de musicalversie)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kopieert net Sherlock Holmes naar nasje...
Hardop lezen kan helpenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wist het natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hij heeft ontdekt dat hij heel erg lief kan zijn en dat had hij niet verwacht
ahhquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hardop lezen kan helpen
[..]
Wist het natuurlijk wel.
Die rare bui begon gister al toen ik zat te wachten op mijn vrouw.
Die bij thuiskomst trouwens bietje boos was...........
Was nog m'n eigen schuld ook! Maar nu is alles weer
Anders kan ik wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef DJMO het volgende:
Belle, Merlijn .. kunnen jullie 12 mei in de middag?
Ik niet, mijn weekenden zitten tot eind Juli volgeboekt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef DJMO het volgende:
Ik heb geen rijbewijs dat is wat anders.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:40 schreef DJMO het volgende:
jij kan niet autorijden en je hebt geen hond Rucky
*Kan ook niet*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef DJMO het volgende:
Nee! Kan ik je helpen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Merlijn het volgende:
Pffff.... Als je niet alles zelf doet.... Moet ik ineens een vrijgezellenfeest 200 km verderop gaan redden door het zelf te organiseren....
Lief, maar nee. Ik moet even wat touwtjes gaan trekken, dan komt dat allemaal goed. Heb gelukkig nog wat hele leuke contacten daar...quote:
haha ben wel heel benieuwd wat het gaat wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lief, maar nee. Ik moet even wat touwtjes gaan trekken, dan komt dat allemaal goed. Heb gelukkig nog wat hele leuke contacten daar...
Zet je dit keer jezelf onder stroom.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lief, maar nee. Ik moet even wat touwtjes gaan trekken, dan komt dat allemaal goed. Heb gelukkig nog wat hele leuke contacten daar...
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs dat is wat anders.
GELD!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef belle1608 het volgende:
*lalalallalalalallalalallalalalallalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaa*
10 punten voor PB! " Een Luie straatmuzikant "quote:
Ik moest ook wel even lachen toen ik ze achter elkaar zag.quote:
krijg je t knap benauwd als je t te lang doet zonder zuurstof-flessen....quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
krijg je t knap benauwd als je t te lang doet zonder zuurstof-flessen....
En je wordt nog nat ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Het is onder de zee... niet in het water.... /flauwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:33 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is onder de zee... niet in het water.... /flauw
Hij is zo flauw dat ik hem niet wou plaatsen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Het is onder de zee... niet in het water.... /flauw
Ik heb een flauwe bui.... vergeef me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij is zo flauw dat ik hem niet wou plaatsen.
Wat lief dat je de eer aan iemand anders lietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hij is zo flauw dat ik hem niet wou plaatsen.
Dat groene badschuim heeft zijn weinige hersencellen aangetast.quote:
Ik had net mijn ex aan de telefoon vanwege een planningsprobleempje met Meg en dat vrijgezellenfeest. Die gaat een of ander spiritueel reinigingsproces doen de dagen daarvoor met vasten, ontgiften en dergelijke. Je kunt je voorstellen dat ik daar wel de nodige flauwe opmerkingen over heb gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat groene badschuim heeft zijn weinige hersencellen aangetast.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik had net mijn ex aan de telefoon vanwege een planningsprobleempje met Meg en dat vrijgezellenfeest. Die gaat een of ander spiritueel reinigingsproces doen de dagen daarvoor met vasten, ontgiften en dergelijke. Je kunt je voorstellen dat ik daar wel de nodige flauwe opmerkingen over heb gemaakt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat groene badschuim heeft zijn weinige hersencellen aangetast.
Ik kan ook flauw doen.quote:
Straks moet jij ook in een bad met snot.quote:
Als het verse is dan is het wel lekker warm.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Straks moet jij ook in een bad met snot.
ahh bahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als het verse is dan is het wel lekker warm.
Hoe weet jij dat het bah is?quote:
Daarna lekker afdoucen.quote:
Nee dat is lekkahquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Rucky het volgende:
Met een modderbad hebben sommige ook geen moeite.
Durf je wel tegen kleintjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet Vannelle nog eens gaat stalken denk ik.
Motor lenen... Ik krijg de lentekriebels....quote:
Vannelle is ouder en groterquote:
En sterker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Motor lenen... Ik krijg de lentekriebels....
[..]
Vannelle is ouder en groter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |