Yay, ik heb goed gegokt, wiehoe!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben 18 en dat nummer is uit 1986... dus 7 jaar voor ik geboren werd..
ja, maar ken je dan ook niets van The Beatles en Elvis? nee, ik snap het wel hoor. maar ik kan het me bijna niet voorstellen. ik ben van 71 dus uit mijn jeugd kan ik het ook niet kennen, maar ik ken het welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben 18 en dat nummer is uit 1986... dus 7 jaar voor ik geboren werd..
en je prijs is een kusjequote:
Je liegt!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ken je dan ook niets van The Beatles en Elvis? nee, ik snap het wel hoor. maar ik kan het me bijna niet voorstellen. ik ben van 71 dus uit mijn jeugd kan ik het ook niet kennen, maar ik ken het wel
Moet je wat bekennen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ken je dan ook niets van The Beatles en Elvis? nee, ik snap het wel hoor. maar ik kan het me bijna niet voorstellen. ik ben van 71 dus uit mijn jeugd kan ik het ook niet kennen, maar ik ken het wel
Mijn leeftijd staat gewoon in m'n fokprofielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
ehm....numeriek toetsenbord. ik ben van 82 natuurlijkquote:
Geen zin in teveel klikwerk, ik gok lieverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat gewoon in m'n fokprofiel
Nou van Elvis ken ik ook niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop mist (ook goeie wat jij ook leuk vindt).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou van Elvis ken ik ook niet zoveel hoorHet is meer dat het gewoon niet de muziek is die ik luister...
helderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou van Elvis ken ik ook niet zoveel hoorHet is meer dat het gewoon niet de muziek is die ik luister...
Er is gewoon te veel muziek om te luisteren...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop mist (ook goeie wat jij ook leuk vindt).
Zo ben ik achter vage garage punk bandjes gekomen uit 50's en 60's.
Eens. En steeds ontdek ik weer wat nieuws, of juist iets ouds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel muziek om te luisteren...
die man kun jij niet kennen. is van voor jouw tijdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man kun jij niet kennen. is van voor jouw tijd
Maak me niet aan het janken, zo kunnen die van mij me echt aankijken als ze een andere kat ruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |