lijkt mij ook...Fight for your Right zal Dago toch wel kennen???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's hoogst onwaarschijnlijk tot onmogelijk.
Geen ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt mij ook...Fight for your Right zal Dago toch wel kennen???
Niet dan! ben je niet blij dat we nog steeds vrij zijn!quote:
Het is weekend... Normaal niet nee, behalve eens in de 5 jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet dan! ben je niet blij dat we nog steeds vrij zijn!
Idem Sabotage... Als je de afgelopen jaren popradio hebt beluisterd, dan ken je werk van ze. Simpel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt mij ook...Fight for your Right zal Dago toch wel kennen???
en ook Intergalactic komt nog wel eens voorbij zeilen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem Sabotage... Als je de afgelopen jaren popradio hebt beluisterd, dan ken je werk van ze. Simpel.
Sabotage ken ik wel, Fight for your Right niet.. Niet mijn muziek iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Idem Sabotage... Als je de afgelopen jaren popradio hebt beluisterd, dan ken je werk van ze. Simpel.
Je kent Fight for your right niet? Dat is gewoon onmogelijk. Ter illustratie:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sabotage ken ik wel, Fight for your Right niet.. Niet mijn muziek iig.
Die heb ik echt nog maar 2 keer gehoord in mijn hele lange leven hoor...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kent Fight for your right niet? Dat is gewoon onmogelijk. Ter illustratie:
Ooohquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kent Fight for your right niet? Dat is gewoon onmogelijk. Ter illustratie:
Gezien je leeftijd niet eens zo verwonderlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog maar 2 keer gehoord in mijn hele lange leven hoor...
je weet wel dat All you need is love van The Rolling Stones is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
OoohDat nummer ken ik! Wist alleen niet dat 't van Beastie Boys was..
Nouja, hoe oud is Dago?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Gezien je leeftijd niet eens zo verwonderlijk
Jaar of 17/18 toch?quote:
jaar of 19 dacht ik.....en Fight for your Right is uit het begin van de 90s ofzo? of zelfs 80s...quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet wel dat All you need is love van The Rolling Stones is?
86. Toen was ik er ook nog niet. En ik ken 't nummer toch zeker wel. En als ik zo naar de aanwezigen kijk van vanavond, behoor ik ook tot de jonkies.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 19 dacht ik.....en Fight for your Right is uit het begin van de 90s ofzo? of zelfs 80s...
Ik ben 18 en dat nummer is uit 1986... dus 7 jaar voor ik geboren werd..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jaar of 19 dacht ik.....en Fight for your Right is uit het begin van de 90s ofzo? of zelfs 80s...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben 18 en dat nummer is uit 1986... dus 7 jaar voor ik geboren werd..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
86. Toen was ik er ook nog niet. En ik ken 't nummer toch zeker wel. En als ik zo naar de aanwezigen kijk van vanavond, behoor ik ook tot de jonkies.
Yay, ik heb goed gegokt, wiehoe!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja, maar ken je dan ook niets van The Beatles en Elvis? nee, ik snap het wel hoor. maar ik kan het me bijna niet voorstellen. ik ben van 71 dus uit mijn jeugd kan ik het ook niet kennen, maar ik ken het welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
en je prijs is een kusjequote:
Je liegt!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ken je dan ook niets van The Beatles en Elvis? nee, ik snap het wel hoor. maar ik kan het me bijna niet voorstellen. ik ben van 71 dus uit mijn jeugd kan ik het ook niet kennen, maar ik ken het wel
Moet je wat bekennen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ken je dan ook niets van The Beatles en Elvis? nee, ik snap het wel hoor. maar ik kan het me bijna niet voorstellen. ik ben van 71 dus uit mijn jeugd kan ik het ook niet kennen, maar ik ken het wel
Mijn leeftijd staat gewoon in m'n fokprofielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
ehm....numeriek toetsenbord. ik ben van 82 natuurlijkquote:
Geen zin in teveel klikwerk, ik gok lieverquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn leeftijd staat gewoon in m'n fokprofiel
Nou van Elvis ken ik ook niet zoveel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop mist (ook goeie wat jij ook leuk vindt).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou van Elvis ken ik ook niet zoveel hoorHet is meer dat het gewoon niet de muziek is die ik luister...
helderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou van Elvis ken ik ook niet zoveel hoorHet is meer dat het gewoon niet de muziek is die ik luister...
Er is gewoon te veel muziek om te luisteren...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop mist (ook goeie wat jij ook leuk vindt).
Zo ben ik achter vage garage punk bandjes gekomen uit 50's en 60's.
Eens. En steeds ontdek ik weer wat nieuws, of juist iets ouds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is gewoon te veel muziek om te luisteren...
die man kun jij niet kennen. is van voor jouw tijdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man kun jij niet kennen. is van voor jouw tijd
Maak me niet aan het janken, zo kunnen die van mij me echt aankijken als ze een andere kat ruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |