Thanks, eindelijk een lid met informatie waar ik iets aan heb!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zeker, maar als ik zo op de kaart kijk, dan denk ik dat het op de Avenue de la Republique was, zo niet moet het de Boulevard de Magenta geweest zijn. Ik kwam uit oostelijke richting en de winkel lag aan mijn linkerhand (dus op de zuidkant van Avenue de la Republique, of westerlijke kant van Boulevard de Magenta).
Ik hoop dat je een mooie jurk kunt vinden, indien niet daar, ergens anders
Bullshit. Het is een man, negeren die zooi!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Thanks, eindelijk een lid met informatie waar ik iets aan heb!Dankjewel. Ik zal kijken volgende week ben benieuwd.
Ik heb een gevoel dat ik mijn jurk in Parijs zal vinden.
i got magicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die niet wat bloot bij je decolleté?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Bullshit. Het is een man, negeren die zooi!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ze kunnen de jurk zo aanpassen naar je wensen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Etsu toch.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef Etsu het volgende:
Gewoon naakt trouwen, niet zo moeilijk doen en veel goedkoper.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks vergrijpt 1 van je broers aan je. Je weet hoe het werkt met dat volk heh? (Ja, dit is wél racistisch bedoeld.)
Ik zou voor de zekerheid een vuilniszak over je hoofd trekken.
Moet je tijdens een henna avond niet een tijd zitten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Voor mijn Kinna (henna) avond. Opzoek naar een mooie jurk niet in het wit graag. Op bruiloft draag ik al wit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je een tijd zitten? Mijn zus was de hele tijd aan het dansen op haar henna feest. Maar ik ga zoiezo de hele tijd zitten, ik haat dansen. Fuck wat andere zullen denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:05 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Moet je tijdens een henna avond niet een tijd zitten?
Haha, de stress die er bij komt kijken...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
pfff ik moet drie jurken uitkiezen 2 voor mijn henna en 1 voor mijn bruiloft voor het eerst in mijn leven haat ik shoppen
pffff ja marokaanse bruiloften zijn echt leuk en die jurken wauw!quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef Alamin het volgende:
[..]
Haha, de stress die er bij komt kijken...
Gefeliciteerd met je verloving en hopelijk wordt het een mooie bruiloft
BruiloftenEten
![]()
Anyway, ik hou meer van traditionele Marokkaanse kleding. En dan steeds een nieuwe jurk aan en op het laatst een mooie simpele witte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |