ja blablabla heel interessant wat je te vertellen hebt. doeiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, was ook niet m'n bedoeling.
Mooi dat je het interessant vind, is er tenminste nog iets leuks te lezen in dit topicquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ja blablabla heel interessant wat je te vertellen hebt. doei
oh jah johquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi dat je het interessant vind, is er tenminste nog iets leuks te lezen in dit topic
Hey! Ik ben man dus superieur. Je hebt je boek niet goed doorgelezen. 40 stokslagen!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mening van mannen zijn overbodig. Doei
ok mijn jurk -- jou mening overbodig, de mening van mijn verloofde telt. En van de dames zijn welkom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Hey! Ik ben man dus superieur. Je hebt je boek niet goed doorgelezen. 40 stokslagen!
PS: seksist!
ga dan naar het libelle forumquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ok mijn jurk -- jou mening overbodig, de mening van mijn verloofde telt. En van de dames zijn welkom.
Ben je politicus? Zelfde zeggen met andere woordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
ok mijn jurk -- jou mening overbodig, de mening van mijn verloofde telt. En van de dames zijn welkom.
Viva mag ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
wat is libelle forum?
jongen je praat veel voor een jongen en bemoeit veel voor een jongen hou je mond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:06 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ben je politicus? Zelfde zeggen met andere woorden
sexistquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Mening van mannen zijn overbodig. Doei
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Zucht, wat ben je toch een achterlijke troll ts.
That's what I said!quote:
Wut? dat is als ik viva door google translate haal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
fucking trol dat je bent dubbelaccounter
Mohammed?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Enige man waarvan ik hou en geïnteresseerd in ben is mijn Verloofde!
sikter lan kurdistan 4 lifequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
That's what I said!
[..]
Wut? dat is als ik viva door google translate haal.
libelle is yusufçuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |