Zal maar gelijk dé vraag stellen:quote:
Dan heb ik nog een vraag: Waarom speelt Cech met een helm?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zal maar meteen het antwoord geven: ligt er aan hoeveel uitgoals ze maken in de return op white heart lane
Logisch ook wel, en als Chelsea nou de FA Cup én de Champions League wint mogen zij dan meedoen op het EK in Polen en Oekraine?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zal maar meteen het antwoord geven: ligt er aan hoeveel uitgoals ze maken in de return op white heart lane
Nee, maar hun tweede elftal krijgt dan 5 punten erbij. Tenzij het doelpuntenverschil kleiner is dan 5 gezien over de komende 6 competitiewedstrijden. De punten gaan in vanaf 2013/2014quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Logisch ook wel, en als Chelsea nou de FA Cup én de Champions League wint mogen zij dan meedoen op het EK in Polen en Oekraine?
mooi barcelona shirt.quote:
quote:
Omdat ze het niet eens zijn met de uitslag van de burgemeesterverkiezing in Londen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef FortunaHome het volgende:
Ja weet iemand waarom er doorheengejoeld werd? Moet een reden voor zijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Bert Kuyt blijft opstellen ga ik huilen.
Goeie binnenkomer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef AFCAjax900 het volgende:
Komen die kinderen van de miskraam afdeling?
Ja maar die is al uitgebreid bereden besprokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Niet zo leuk als die arts van Chelsea
welke heb jij?quote:
Free Record Shop?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:30 schreef Paxcon het volgende:
Zitten jullie op sopcast ofzo? FRS voor de eckte
Ik kijk ESPN via stream, prima kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb uitstekende kwaliteit. De meesten hier kijken naar striempjes![]()
16:40 nu
Prima kwaliteit en nog gratis ook, wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb uitstekende kwaliteit. De meesten hier kijken naar striempjes![]()
16:40 nu
Joh, Seizoentje spannende eredivisie voor zo'n 15 euro per maand.. laat gaan.,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prima kwaliteit en nog gratis ook, wat wil je nog meer?
'laat gaan' terwijl jij loopt te pochen over hoe je ouders eredivisie live hebben betaald voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Seizoentje spannende eredivisie voor zo'n 15 euro per maand.. laat gaan.,
Inderdaad niet verkeerde kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk ESPN via stream, prima kwaliteit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:35 schreef Bieks het volgende:
[..]
'laat gaan' terwijl jij loopt te pochen over hoe je ouders eredivisie live hebben betaald voor je
Maar bij VI vergelijken ze elke club met Barca/Realquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef Cara het volgende:
oei wat is liverpool slecht zeg. en Gijp maar zeggen dat het met Nederland zo slecht gesteld is.
linkie?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk ESPN via stream, prima kwaliteit.
[ afbeelding ]
En dat terwijl Chelsea en Bayern veel beter zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar bij VI vergelijken ze elke club met Barca/Real
Is een godsvermogen voor betaald of niet? Zonde van Liverpool, al jaren hoop ik dat ze weer aansluiten bij de top.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat vinden jullie nou van Downing en Henderson? Ik vind ze ronduit slecht.
Engeland heeft maar twee topclubs als je de stand bekijkt, daarna een gat naar nummer 3-5.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is een godsvermogen voor betaald of niet? Zonde van Liverpool, al jaren hoop ik dat ze weer aansluiten bij de top.
Carroll is niet zo gek, maar Kuijt kun je in zulke wedstrijden goed gebruiken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef Cara het volgende:
toch bizar dat Carroll en Kuijt bij dit Liverpool nog moeten bankzitten..
Carragher speelt ook niet toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef Cara het volgende:
toch bizar dat Carroll en Kuijt bij dit Liverpool nog moeten bankzitten..
nee, maar die is inmiddels oud en seniel.quote:
Van dat zooitje wat nu in het veld staat, word je anders ook niet blij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef Cara het volgende:
[..]
nee, maar die is inmiddels oud en seniel.
is ie toch ook gewoonquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertonghen is vergeleken deze verdedigers een wereldspeler.
Da's ook weer zo, die Alison Bender maakt de rust wel goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De helft gaat even wat kopen i nde rust he
Zie de laatste tijd erg veel NEM reclame met Hansie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Serieus, elke reclameblok Head & Shoulders reclame?
1 doelpunt maar nee verder nietsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
Eerste helft overgeslagen, niet veel gemist geloof ik.
quote:
En Suarez.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook echt alleen maar kenkerlelijke spelers.
Die hoort erbij inderdaad.quote:
Alleen oppassen voor Suarezquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef AryaMehr het volgende:
Liverpool.
Doet niet onder voor Feyenoord/Ajax.
quote:
Jij gaat voor de meeste taalfouten in een korte zin award?quote:
heeft t all veranterdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gaat voor de meeste taalfouten in een korte zin award?
Golddiggerquote:
Net mijn stream op zwartquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Lekkere vrouw heeft die eigenaar van Liverpool.
pussyjuicequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat maakt haar pussy niet minder sappig.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waar herken ik een late goal van Torres van![]()
Kut Chealsea
quote:the ref is running faster than Busquets
Ashley verslindt er 3 per weekquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:42 schreef Caland het volgende:
Toch knap, een bal Wembley uit schieten. Of is het toch Anfield?
I see what you did therequote:
waarschijnlijk wel, shots van het Liverpoolpubliek mogen wel, staan toch alleen maar kenau's tussenquote:
Behalve toen die man iemand bij de klote pakte.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef Bieks het volgende:
[..]
geen enkele wedstrijd heeft meer kuijt nodig
quote:
In Rotterdam en omstreken denken ze van wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef Bieks het volgende:
[..]
Eens. De enige neger die een mohawk mag dragen is BA Baracus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:46 schreef Kreupeldicht het volgende:
wat is dat met die mohawks tegenwoordig van die voetballers
Kutmongool is het ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
God god god, ligt die aap weer op het gras
League Cup finale gemist, blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:47 schreef Bieks het volgende:
[..]
Houd je bek maarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:49 schreef Saekerhett het volgende:
God god god, ligt die aap weer op het gras
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
Nou daar is ie jongens, de man die zo gaat scoren.
hij speelt altijd goed in grote wedstrijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:50 schreef Strani het volgende:
Nou daar is ie jongens, de man die zo gaat scoren.
Precies, hij piekt goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
hij speelt altijd goed in grote wedstrijden
Zonder Kuijt had Liverpool nooit gewonnen van Cardiff City.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
hij speelt altijd goed in grote wedstrijden
Drogba is serieus geblesseerd geraaktquote:
Waarom vergeet iedereen dat Kuijt bij FC Utrecht groot werd?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die gewoon voor de miljoenen gaat straks en Feyenoord links laat liggen.
Omdat hij groot werd in Katwijk?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef Nober het volgende:
Waarom vergeet iedereen dat Kuijt bij FC Utrecht groot werd?
als als alsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Maar toch... dit was wéér een uitgelezen moment voor videobeelden. Want als die bal 10 cm verder is, telt hij en dat had die grensrechter nooit kunnen zien.
Zelfs zeiken wanneer het wel een goede beslissing wasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Maar toch... dit was wéér een uitgelezen moment voor videobeelden. Want als die bal 10 cm verder is, telt hij en dat had die grensrechter nooit kunnen zien.
truequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:55 schreef Cara het volgende:
als ie niet gejuicht had had hij hem er nog in kunnen schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |