Zal maar gelijk dé vraag stellen:quote:
Dan heb ik nog een vraag: Waarom speelt Cech met een helm?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zal maar meteen het antwoord geven: ligt er aan hoeveel uitgoals ze maken in de return op white heart lane
Logisch ook wel, en als Chelsea nou de FA Cup én de Champions League wint mogen zij dan meedoen op het EK in Polen en Oekraine?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zal maar meteen het antwoord geven: ligt er aan hoeveel uitgoals ze maken in de return op white heart lane
Nee, maar hun tweede elftal krijgt dan 5 punten erbij. Tenzij het doelpuntenverschil kleiner is dan 5 gezien over de komende 6 competitiewedstrijden. De punten gaan in vanaf 2013/2014quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Logisch ook wel, en als Chelsea nou de FA Cup én de Champions League wint mogen zij dan meedoen op het EK in Polen en Oekraine?
mooi barcelona shirt.quote:
quote:
Omdat ze het niet eens zijn met de uitslag van de burgemeesterverkiezing in Londen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef FortunaHome het volgende:
Ja weet iemand waarom er doorheengejoeld werd? Moet een reden voor zijn
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Bert Kuyt blijft opstellen ga ik huilen.
Goeie binnenkomer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:13 schreef AFCAjax900 het volgende:
Komen die kinderen van de miskraam afdeling?
Ja maar die is al uitgebreid bereden besprokenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:22 schreef AFCAjax900 het volgende:
[..]
Niet zo leuk als die arts van Chelsea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |